CoderWeb honlapkészítés, weboldal és webshop készítés

Honlapkészítés és keresőoptimalizálás blog

2021. december 18.

A karácsony a legtöbb iparágban elég jól kihasználható időszak, ezért remélhetőleg te is időben felkészültél és hadrendbe állítottad a neked megfelelő marketing eszközöket. De akkor sincs minden veszve, ha egy kicsit későn kapcsoltál, vagy a szakterületeden nem annyira tudod kihasználni az ünnepi forgatagot. Sok olyan gyorsan levezényelhető marketing trükköt vethetsz még be az év végéig, amik segíthetnek, hogy szebb mérleggel zárd az évet, a következőt pedig pörgősen indíthasd.

2021. november 01.

Sokan szeretnék, ha honlapjuk bevételi forrásként szolgálna, azonban azt már kevesebben tudják, hogyan is valósíthatják meg ezt az álmot. Ennek legegyszerűbb módja nem más, mint, ha hirdetéseket helyezünk el a felületen, melyre manapság már több lehetőségünk is van. Most megmutatjuk, mire kell odafigyelned, és a legegyszerűbb módszert is megismerheted, mely segít abban, hogy remek kiegészítő bevételhez juthass a tartalmaidon elhelyezett reklámok által.

2021. október 06.

Nem elég az, ha cégünkkel jelen vagyunk a Facebook-on, legalább ennyire fontos az is, hogy milyen az oldalunk megjelenése. Most a tökéletes hatás érdekében megmutatjuk azt, hogyan méretezd tökéletesen a közösségi felületen használt borítóképed, profilképed, és milyen minőségű illusztrációkat használj posztjaidhoz!

2021. szeptember 22.

A Facebook hirdetések ma már elmaradhatatlannak mondhatók, ha hatékony online marketingstratégiát szeretnénk építeni. Most hoztunk néhány olyan hibát, melyet a kis- és középvállalkozások a leggyakrabban elkövetnek, hogy tanulhass a belőlük, és akár első próbálkozásra is hatékony, ütős hirdetéseket futtathass a legnagyobb közösségi oldalon!

2021. szeptember 12.

A Google Cégem fiók regisztrációja kiváló SEO eszköz, mely segít abban, hogy több látogatót csábíthass weboldaladra és új ügyfeleket szerezhess. Most megmutatjuk azt, hogyan vághatsz bele!

2021. augusztus 18.

Egy honlap kizárólag akkor lehet sikeres, ha képes kiszolgálni a felhasználói igényeket. Ahhoz azonban, hogy ez sikerüljön, tudnunk kell azt, hogy a látogatók miért is kattintanak rá. Éppen ezért ebben a bejegyzésben megmutatjuk azt, mi lehet annak az oka, hogy a látogatók rákattintanak weboldaladra, és milyen tartalmat érdemes kínálnunk nekik cserébe annak érdekében, hogy ne érje őket csalódás.

2021. augusztus 08.

A landing oldal az online marketing egy fontos eszköze, melyet kifejezetten egy adott kampányhoz tervezünk legfőbb célja a lead és konverzió generálása, azaz, hogy a látogatói az átböngészés után rákattintsanak a vásárlásra vagy épp feliratkozásra ösztöntő CTA gombra. Most megmutatjuk azt, mi az az öt dolog, ami egy jól konvertáló landing oldal nem létezhet!

2021. július 07.

Ha egy kicsit is otthonosan mozogsz az online marketing világában, egészen biztosan hallottál már a Google Ads (régi nevén Google Adwords) rendszeréről. Az Ads lehetővé teszi számodra, hogy vállalkozásod híre a világ bármely pontjára eljusson. Mindezt kiváló személyre szabhatóság és az anyagi lehetőségeidnek megfelelő lehetőségek mellett.

2021. január 26.

Egy webhely sikere rengeteg dolgon múlik. Vitathatatlan azonban, hogy a megfelelő marketing sokban hozzájárul. Ebben a bejegyzésben mutatunk öt olyan közösségi médiaplatformot, melyek használata segít abban, hogy minél nagyobb, minél relevánsabb forgalmat terelj a honlapodra.

2020. december 28.

Az online marketing berkein belül az egyik leggyakrabban használt fogalom a lead. Sokszor merül fel weboldaltervezés, és főként landing oldalak készítése során. Utóbbiaknak ugyanis szerves része a leadek generálása. De mit is jelent pontosan a lead, mi az a lead generálás, és milyen eszközökkel szerezhetjük meg a számunkra hasznos lead-eket?

2020. december 20.

Az üzleti weboldal az online marketing legfontosabb eleme. Éppen ezért fontos, hogy vizuális és tartalmi szempontból egyaránt versenyképes legyen. Ahhoz pedig, hogy pontosan tudjuk, mik a piaci igények, feltétlenül fontos ismernünk azt, amit sikeres versenytársaik nyújtanak ügyfeleiknek. De mire is figyeljünk egész pontosan a konkurens cégek weboldalának feltérképezése során? Most megmutatjuk!

2020. augusztus 28.

Egy felugró ablak nem csak kéretlen, irritáló reklám lehet. Egy pop-up kiválóan alkalmas lead generálásra, új feliratkozók szerzésére, vagy akár a vásárlás ösztönzésére is. Ahhoz, hogy jól működjön, nem kell mást tennünk, mint megismerni a különböző fajtáit és megfelelően használni őket. Most megmutatjuk, milyen célból működhetnek a felugró ablakok!

2020. augusztus 05.

Rendkívül fontos, hogy a lehető leghatékonyabb módon határold körbe weboldalad célközönségét, és próbáld meg kielégíteni látogatóid igényeit. Lehetőleg még azelőtt, hogy nekiállnál ötleteid formába öntésének. És hogy hogyan? Ebben a rövid bejegyzésben most ezt is megmutatjuk neked!

2020. május 22.

Egy igazán jó honlap képes megfogni a látogatókat. Bizalmat ébreszt bennük vállalkozásod iránt, és segít a lojalitás erősítésében. Éppen ezért érdemes arra koncentrálnod, hogy céged honlapja mind megjelenését, mind tartalmát tekintve egyedi legyen. Megmutatjuk, mitől lesz egy weboldal igazán emlékezetes látogatói számára