2023. július 05.
Aki aktív résztvevője a közösségi média platformjainak, annak bizonyára nem ismeretlen a #hashtag kifejezés. Sokan alkalmazzák, de kevesen vannak, akik jól ki tudják használni a hashtageléssel járó előnyöket az online marketingben. Nézzük, mi mindent érdemes tudni a téma kapcsán! Az első dolog, amit tisztázni érdemes, hogy mi is valójában a hashtag. Mióta létezik és mi a fő funkciója? Mivel viszonylag új keletű dologról van szó, nincs bevált recept a hashtagek használatára, de az elmúlt évek tapasztalatából azért le lehet vonni egy-két következtetést.
2023. március 29.
Amikor digitális marketingről beszélünk, elmondható, hogy egy olyan módszer, amely a siker magaslataira emelheti vállalkozásodat. De mindez csak egy jól kidolgozott, a márkának megfelelő, és az iparág új trendjeihez igazodó stratégiával lehetséges. Folyamatosan változó iparágként minden évben látjuk a várt és kevésbé várt trendek megjelenését, amelyek segítenek a jövő szélesebb perspektívájának fejlesztésében.
2023. január 22.
Egy tanulmány szerint havonta 431 millió ember használja a Pinterestet, mint inspirációs forrást az élet minden területéhez: barkácsoláshoz, divathoz, lakberendezéshez, mindennapi receptekhez. A 14. legaktívabb közösségi médiaplatform, és egyike azoknak, amelyeken a legjelentősebb az üzleti promóció lehetősége. A Pinterest minden bizonnyal a közösségi média nagy játékosai közé sorolható, még akkor is, ha a számok nem érik el a versenytársait, a Facebookot és az Instagramot.
2023. január 16.
A világnapok olyan fix napok vagy mozgóünnepek, amelyeket az egész világon számontartanak. Nagyszerű lehetőséget kínálnak arra, hogy webáruházad termékeit népszerűsítsd általuk, sőt egy-egy kampányt is időzíthetsz a jelentősebb napokhoz kapcsolódóan. Bár létezik pingvin- és cápatudatossági világnap is, most olyan világnapokat mutatunk neked, amelyek az online marketingedet támogathatják. Cikkünkben ötleteket adunk kreatív felhasználásukra. Inspirálódj általunk!
2023. január 12.
Amint azt már te is tudod, a Google Analytics az az eszköz, amelyen keresztül mindent nyomon lehet követni, ami egy weboldal teljesítményével és online marketingtevékenységével kapcsolatos. Segít következtetéseket levonni és fontos döntéseket meghozni a jövőbeli stratégiára vonatkozóan. Adatokat ad vállalkozásod számára a forgalmi források, a felhasználók által meglátogatott oldalak, az oldallal interakcióba lépő célközönség szegmenseiről, viselkedésükről és több száz más, a marketingfolyamatban fontos mérőszámról.
2022. április 05.
Az online marketing mára a legfontosabb dolog lett egy vállalkozás életében. Sokan azonban még mindig úgy gondolják, hogy a webes jelenlét letudható egy üzleti honlap megtervezésével. Az igazság azonban az, hogy egy valóban jól működő stratégiába ennél jóval több munkát és energiát kell fektetni, hiszen egy honlap önmagában még nem vonzza mágnesként a látogatókat és az aktív ügyfeleket.
2022. március 07.
Nincs könnyű dolga a KKV szektornak az utóbbi néhány évben. Hol a járvány miatt megváltozott világrenddel, hol az ebből eredő inflációval és válsággal, hol pedig egy háború fenyegetésével kell megtanulnunk együtt élni. Hogyan járj el helyesen és tartsd fent a megélhetésedet – és az alkalmazottaidét – ilyen válságos időkben? Hogyan reklámozz, mit kommunikálj és mit ne?
2022. január 31.
Többször hallottuk már a kijelentést, hogy aki nincs fent a Facebook-on, az olyan, mintha nem is létezne. Ez hatványozottan igaz a vállalkozások esetében, hiszen a legnagyobb közösségi platform rengeteg olyan lehetőséget kínál, melyeket mind a KKV-k, mind a nagyobb cégek remekül integrálhatnak online marketingstratégiájuk során. Ebben a cikkünkben éppen ezért bemutatjuk azt, hogyan is vágj bele ennek elindításába és mik azok a dolgok, amikre a létrehozás során feltétlenül oda kell figyelned!
2022. január 24.
A lead generálás egyik hatékony módja pedig nem más, mint a hatékony kapcsolati űrlapok létrehozása. De hogyan érheted el, hogy egy, a honlapodra tévedő látogató kitöltse ezeket az űrlapokat? Mit kell kínálnod annak életében, hogy a lead-ek begyűjtése hatékony folyamat legyen? Ebben a bejegyzésben ennek jártunk utána és most megmutatjuk neked!
2021. december 18.
A karácsony a legtöbb iparágban elég jól kihasználható időszak, ezért remélhetőleg te is időben felkészültél és hadrendbe állítottad a neked megfelelő marketing eszközöket. De akkor sincs minden veszve, ha egy kicsit későn kapcsoltál, vagy a szakterületeden nem annyira tudod kihasználni az ünnepi forgatagot. Sok olyan gyorsan levezényelhető marketing trükköt vethetsz még be az év végéig, amik segíthetnek, hogy szebb mérleggel zárd az évet, a következőt pedig pörgősen indíthasd.
2021. november 01.
Sokan szeretnék, ha honlapjuk bevételi forrásként szolgálna, azonban azt már kevesebben tudják, hogyan is valósíthatják meg ezt az álmot. Ennek legegyszerűbb módja nem más, mint, ha hirdetéseket helyezünk el a felületen, melyre manapság már több lehetőségünk is van. Most megmutatjuk, mire kell odafigyelned, és a legegyszerűbb módszert is megismerheted, mely segít abban, hogy remek kiegészítő bevételhez juthass a tartalmaidon elhelyezett reklámok által.
2021. október 06.
Nem elég az, ha cégünkkel jelen vagyunk a Facebook-on, legalább ennyire fontos az is, hogy milyen az oldalunk megjelenése. Most a tökéletes hatás érdekében megmutatjuk azt, hogyan méretezd tökéletesen a közösségi felületen használt borítóképed, profilképed, és milyen minőségű illusztrációkat használj posztjaidhoz!
2021. szeptember 22.
A Facebook hirdetések ma már elmaradhatatlannak mondhatók, ha hatékony online marketingstratégiát szeretnénk építeni. Most hoztunk néhány olyan hibát, melyet a kis- és középvállalkozások a leggyakrabban elkövetnek, hogy tanulhass a belőlük, és akár első próbálkozásra is hatékony, ütős hirdetéseket futtathass a legnagyobb közösségi oldalon!
2021. szeptember 12.
A Google Cégem fiók regisztrációja kiváló SEO eszköz, mely segít abban, hogy több látogatót csábíthass weboldaladra és új ügyfeleket szerezhess. Most megmutatjuk azt, hogyan vághatsz bele!
2021. augusztus 18.
Egy honlap kizárólag akkor lehet sikeres, ha képes kiszolgálni a felhasználói igényeket. Ahhoz azonban, hogy ez sikerüljön, tudnunk kell azt, hogy a látogatók miért is kattintanak rá. Éppen ezért ebben a bejegyzésben megmutatjuk azt, mi lehet annak az oka, hogy a látogatók rákattintanak weboldaladra, és milyen tartalmat érdemes kínálnunk nekik cserébe annak érdekében, hogy ne érje őket csalódás.
2021. augusztus 08.
A landing oldal az online marketing egy fontos eszköze, melyet kifejezetten egy adott kampányhoz tervezünk legfőbb célja a lead és konverzió generálása, azaz, hogy a látogatói az átböngészés után rákattintsanak a vásárlásra vagy épp feliratkozásra ösztöntő CTA gombra. Most megmutatjuk azt, mi az az öt dolog, ami egy jól konvertáló landing oldal nem létezhet!
2021. július 07.
Ha egy kicsit is otthonosan mozogsz az online marketing világában, egészen biztosan hallottál már a Google Ads (régi nevén Google Adwords) rendszeréről. Az Ads lehetővé teszi számodra, hogy vállalkozásod híre a világ bármely pontjára eljusson. Mindezt kiváló személyre szabhatóság és az anyagi lehetőségeidnek megfelelő lehetőségek mellett.
2021. január 26.
Egy webhely sikere rengeteg dolgon múlik. Vitathatatlan azonban, hogy a megfelelő marketing sokban hozzájárul. Ebben a bejegyzésben mutatunk öt olyan közösségi médiaplatformot, melyek használata segít abban, hogy minél nagyobb, minél relevánsabb forgalmat terelj a honlapodra.
2020. december 28.
Az online marketing berkein belül az egyik leggyakrabban használt fogalom a lead. Sokszor merül fel weboldaltervezés, és főként landing oldalak készítése során. Utóbbiaknak ugyanis szerves része a leadek generálása. De mit is jelent pontosan a lead, mi az a lead generálás, és milyen eszközökkel szerezhetjük meg a számunkra hasznos lead-eket?
2020. december 20.
Az üzleti weboldal az online marketing legfontosabb eleme. Éppen ezért fontos, hogy vizuális és tartalmi szempontból egyaránt versenyképes legyen. Ahhoz pedig, hogy pontosan tudjuk, mik a piaci igények, feltétlenül fontos ismernünk azt, amit sikeres versenytársaik nyújtanak ügyfeleiknek. De mire is figyeljünk egész pontosan a konkurens cégek weboldalának feltérképezése során? Most megmutatjuk!
2020. augusztus 28.
Egy felugró ablak nem csak kéretlen, irritáló reklám lehet. Egy pop-up kiválóan alkalmas lead generálásra, új feliratkozók szerzésére, vagy akár a vásárlás ösztönzésére is. Ahhoz, hogy jól működjön, nem kell mást tennünk, mint megismerni a különböző fajtáit és megfelelően használni őket. Most megmutatjuk, milyen célból működhetnek a felugró ablakok!
2020. augusztus 05.
Rendkívül fontos, hogy a lehető leghatékonyabb módon határold körbe weboldalad célközönségét, és próbáld meg kielégíteni látogatóid igényeit. Lehetőleg még azelőtt, hogy nekiállnál ötleteid formába öntésének. És hogy hogyan? Ebben a rövid bejegyzésben most ezt is megmutatjuk neked!
2020. május 22.
Egy igazán jó honlap képes megfogni a látogatókat. Bizalmat ébreszt bennük vállalkozásod iránt, és segít a lojalitás erősítésében. Éppen ezért érdemes arra koncentrálnod, hogy céged honlapja mind megjelenését, mind tartalmát tekintve egyedi legyen. Megmutatjuk, mitől lesz egy weboldal igazán emlékezetes látogatói számára