Utolsó frissítés: Szerző:

A közösségi média 5 legjobb eszköze, melyek segítségedre lehetnek

Egy webhely sikere rengeteg dolgon múlik. Vitathatatlan azonban, hogy a megfelelő marketing sokban hozzájárul. Ebben a bejegyzésben mutatunk öt olyan közösségi médiaplatformot, melyek használata segít abban, hogy minél nagyobb, minél relevánsabb forgalmat terelj a honlapodra.

Facebook

A legszélesebb körben használt közösségi platform a Facebook, mely saját oldal létrehozásának lehetőségével és targetálható hirdetésekkel segíti a vállalkozásokat. Az oldalak kiváló lehetőséget biztosítanak a meglévő és leendő ügyfeleinkkel történő, rendszeres kommunikációra és a kölcsönös bizalom kiépítésére.

A Facebook hirdetések segítségével rengeteg új ügyfelet érhetsz el, a specifikus beállításoknak köszönhetően pedig hirdetésedet kifejezetten a célközönségedre szabhatod. Ez egy üzleti weboldal esetében rengeteg új látogatót hozhat, és hatékonyan járul hozzá a konverzió növeléséhez.

Instagram

Az Instagram kép- és videoómegosztó az egyik legnépszerűbb alkalmazás, mely megjelenési és hirdetési szempontból rengeteg lehetőséget kínál a vállalkozások számára. A fotók és rövid videók megosztásával megmutathatod emberi arcod és közelebb hozhatod az embereket márkádhoz. Ezáltal pedig rengeteg új látogatót és aktív ügyfelet szerezhetsz üzleti weboldaladra.

A lényeg, hogy mindig a felhasználók fejével gondolkodj, és az egyszerű, sablonos reklámok helyett minél kreatívabb minél érdekesebb tartalmak megosztásával próbáld meg oldaladra terelni követőidet.

Youtube

A világ legnagyobb videómegosztója az elmúlt években egyre több vállalkozás indít saját Youtube csatornát, melyen a márka bemutatása mellett a cég belső működését, mindennapjait is bemutatják. Az ilyen videóblogok rendkívül népszerűek, hiszen nem csak informatívak, de emberközeliek is. Bepillantást engednek egy vállalkozás életébe.

Egy saját Youtube csatorna sokat segíthet abban, hogy új látogatókat terelj üzleti weboldaladra. Ha pedig jól csinálod és a videóid népszerűek lesznek, egyfajta mellékkeresetként a Youtube partnerprogram segítségével is szert tehetsz némi extra bevételre.

LinkedIn

A LinkedIn használata leginkább azon vállalkozások számára javasolt, akik saját weboldaluk mellett szakmaiságukat egy kifejezetten erre a célra létrejött platformon is szeretnék kihangsúlyozni. Kiválóan alkalmas kapcsolatépítésre és toborzásra, hiszen világszerte több, mint 600 millió regisztrált felhasználóval rendelkezik.

Ha vállalkozásod számára kiemelt jelentőséggel bír a kapcsolatépítés, és weboldaladra szeretnél szakmai szempontból releváns közönséget terelni, akkor a megszokott platformok mellett kiváló lehet egy referenciáidat felsorakoztató LinkedIn profil létrehozása.

Twitter

Habár hazánkban kevésbé elterjedt, mint a Facebook vagy az Instagram, marketingszempontból egyáltalán nem elhanyagolható jelentőséggel bír a Twitter. Világszerte nagyjából 275 millió regisztrált felhasználója van, melyek között minden korosztály képviselteti magát, így egészen biztos, hogy könnyen megtalálhatod saját célközönséged.

Tökéletesen alkalmas a követőkkel való kommunikációra és kapcsolattartásra, leginkább gyors hírek és vállalkozásoddal kapcsolatos érdekességek megosztására használható. A rövid, szöveges formátum a posztok esetén pedig szinte elkerülhetetlenné teszi, hogy a látogatóknak bővebb információért ne kelljen átkattintania a weboldaladra.

Az üzleti weboldal nem helyettesíthető

Fontos tudni, hogy bármennyi embert is érhetsz el a közösségi médián keresztül, egy profil nem képes arra, hogy egy jól működő, funkcionalitásban teljes üzleti weboldalt helyettesítsen. A Facebook, az Instagram, vagy épp a Youtube is remek kiegészítő lehetőséget jelentenek azok számára, akik szeretnék felturbózni az üzletet, és szeretnék, ha vállalkozásuk híre a lehető legtöbb emberhez elérjen.

Egy igazán jól működő vállalkozásnak azonban szüksége van egy olyan üzleti weboldalra, mely nem csak egyszerű reklámfelület, hanem egyedi megjelenésével és megbízható működésével képes kiszolgálni az ügyfelek igényeit.

 

Címkék

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Ajánlott bejegyzések

2019. december 13.

A bemutatkozó oldalra a honlaptervezés során azonban sokan mégis úgy tekintenek, mint egyfajta kötelezettségre, és nem használják ki a benne rejlő, hatalmas lehetőségeket. De milyen az igazán jó bemutatkozó szöveg, és hogyan építhető be hatékonyan a vizuális megjelenésbe?

2024. július 22.

Akik még csak tervezik, hogy saját weboldalt készíttetnek, sokszor nem tudják, mi alapján válasszanak kivitelezőt. Persze érdemes lehet megnézni a konkurencia weboldalát és utánajárni, hogy kik készítették el a weboldalukat, de nem túl etikus. Ráadásul miért utánoznád a versenytársad honlapját, ha a tiéd lehet sokkal jobb is? Csupán annyit kell tenned, hogy a szakmában elismert, sikereket felmutatni tudó weboldalkészítő céget választasz. Mutatunk 4+1 okot arra, miért legyen ez a CoderWeb!

Népszerű bejegyzések