9 marketing tipp a handmade termékekhez teljesen kezdőknek

Utolsó frissítés: Szerző:

9 marketing tipp a handmade termékekhez teljesen kezdőknek

A legtöbb ember eladja azokat a termékeket, amelyeket el tud készíteni anélkül, hogy a vásárló szemszögéből nézné. És így sokan nem tesznek különbséget azok közül, akik kézzel készített termékeket készítenek. Éppen ezért úgy gondoltuk, hogy néhány tippel segítünk a helyes irányba terelni.

1. Ismerd meg az ügyfeleid!

Az első lépés a célcsoportod megismerése és, hogy mi motiválja, hogy a te terméked válassza. A közönséged attól függően változik, hogy mit alkotsz. Ha tudod, hogyan kell minőségi gyerektakarókat varrni, megpróbálhatod felhívni a figyelmet az újdonsült anyák körében.

Ha szeretsz szappanból virágkompozíciókat készíteni, akkor talán érdemes megkeresni azokat, akiknek ihletre van szükségük, legyen szó szülinapról, március 8-ról vagy éppen karácsonyról.

Azokon kívül, nem árt figyelembe venni a kisvállalkozásokat támogatni vágyókat sem, mivel egyre többen fordítják figyelmüket erre.

2. Indítsd el az offline módot

Mielőtt bonyolult közösségimédia-stratégiákon gondolkodnál a Facebook-bejegyzésekhez, gondold át, hogy milyen eseményeken vehetsz részt.

A vásárok nagyszerű helyek, ahol felfigyelhetnek a kézzel készített tárgyaid iránt. Legnagyobb előnye nem az értékesítés, hanem, hogy találkozzanak veled, megismerjenek téged és az alkotásaidat.

3. Válassz nevet, logót és építs fel egy márkát

Vállalkozásodnak névre van szüksége, hogy az emberek könnyen azonosíthassanak, amihez javasoljuk, hogy mellékelj egy megfelelő képet.

Miután kiválasztottad a nevet, jöhet a logó.

4. Regisztrálj fiókot a közösségi médiában

Vannak online portfólióként használható platformok, ahol bemutathatod termékeidet azoknak, akik megvásárolhatják. A közösségi média egy egyszerű módja annak, hogy releváns közönséget vonz az interneten, és bemutasd termékeit nagyobb célközönségnek.

Válaszolj az üzenetekre és véleményekre, tegyél közzé új termékeket, inspiráljd őket ajándékötletekkel, mutassa meg nekik, hogyan készítsenek termékeket, vagy bármit, amiről úgy gondolod, hogy motiválja őket.

Fontos az egységes kommunikáció fenntartása, a következetes vizuális stílus alkalmazása és a poszttípusok váltogatása, hogy ne untasd a közönséged. Ha nem tudod, hogyan kell tervezni, a Canva segíthet a közösségi médiában – ingyenes, intuitív, és segít a professzionális megjelenés kialakításában.

Ha idáig eljutottál, megpróbálhatsz hozzáadni egy termékkatalógust Facebook/Instagramm oldaladhoz. Ha sikerül, akkor végez néhány egyszerű promóciós kampányt, amely közelebb hozza a termékeket az érdeklődőkhöz.

5. Gondolj egy webhelyre

Egy kis türelemmel viszonylag rövid időn belül weboldalt készíthetsz. Ha még nincs rá költségvetésed, a világhálón rengeteg oktatóanyag található, amely segít.

Néhány tipp:

  • őrizd meg a márka identitását az oldalon is
  • nagy méretű és vonzó képeket használj
  • közelíts meg egy törekvő stílust: mondd el nekik, mit fognak érezni, amikor a termékeidet használják
  • ügyelj a termékkategóriákra: próbáld csoportosítani őket aszerint, hogy a webhely látogatói hogyan néznek ki
  • legyen rövid a szöveg – az emberek átsiklanak a hosszú és fárasztó bekezdések fölött

6. Indíts blogot

Olvass el néhány blogot, nézd meg hogyan írnak mások, milyen kommunikációs elemeket használnak, hogy rátalálj a sajátodra. Tudd meg, mit keresnek a potenciális ügyfelek a Google-on, és próbálj meg nekik választ adni a kérdésekre vonatkozó a cikkeken keresztül.

Még ha soha nem is hallottak rólad, az oldal elérése után lehetőség nyílik a termékoldalak elérésére, és talán felkelted valamivel a figyelmüket.

Kampány a Google-on

Minimális költségvetéssel és kis erőfeszítéssel saját magad is létrehozhatsz intelligens kampányokat a Google-on, amelyek a kézzel készített termékek minden kedvelőjét elhozzák webhelyedre.

Segítenek eladni termékeidet, nyomon követni konverzióidat és értékeidet, és talán még világosabb képet is adnak a legnépszerűbb termékekről. A hirdetések automatikusan, az általad beállított költségkereten belül jönnek létre.

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Ajánlott bejegyzések

2024. április 15.

Hogyan lesz adatvezérelt a SEO?

A mesterséges intelligencia mellett a digitális marketing egyik legfelkapottabb trendje jelenleg az adattudomány. Nem véletlenül: támogatja az adatokon alapuló üzleti döntéshozatalt és a marketingesek többsége, 66%-uk úgy gondolja, hogy ezek az adatalapú döntések jobbak, mint az adatok felhasználása nélkül meghozott, pusztán megérzésekre vagy trendekre alapozott döntéshozatal. De hogy kapcsolódik össze az adatvezérelt szemléletmód és a SEO?

2020. július 06.

Ezért kerülik el az aktív ügyfelek weboldaladat

Elkészült az üzleti weboldalad, felkészültél a látogatók rohamára, de valami úgy tűnik, mégsem stimmel. Az emberek messzire elkerülnek, vagy épp csak rákattintanak néhányan a honlapodra, és általában ők is néhány perc után meggondolják magukat. Mi lehet ennek az oka?

Népszerű bejegyzések