Utolsó frissítés: Szerző: Heveli Edwin
A legtöbb ember eladja azokat a termékeket, amelyeket el tud készíteni anélkül, hogy a vásárló szemszögéből nézné. És így sokan nem tesznek különbséget azok közül, akik kézzel készített termékeket készítenek. Éppen ezért úgy gondoltuk, hogy néhány tippel segítünk a helyes irányba terelni.
Az első lépés a célcsoportod megismerése és, hogy mi motiválja, hogy a te terméked válassza. A közönséged attól függően változik, hogy mit alkotsz. Ha tudod, hogyan kell minőségi gyerektakarókat varrni, megpróbálhatod felhívni a figyelmet az újdonsült anyák körében.
Ha szeretsz szappanból virágkompozíciókat készíteni, akkor talán érdemes megkeresni azokat, akiknek ihletre van szükségük, legyen szó szülinapról, március 8-ról vagy éppen karácsonyról.
Azokon kívül, nem árt figyelembe venni a kisvállalkozásokat támogatni vágyókat sem, mivel egyre többen fordítják figyelmüket erre.
Mielőtt bonyolult közösségimédia-stratégiákon gondolkodnál a Facebook-bejegyzésekhez, gondold át, hogy milyen eseményeken vehetsz részt.
A vásárok nagyszerű helyek, ahol felfigyelhetnek a kézzel készített tárgyaid iránt. Legnagyobb előnye nem az értékesítés, hanem, hogy találkozzanak veled, megismerjenek téged és az alkotásaidat.
Vállalkozásodnak névre van szüksége, hogy az emberek könnyen azonosíthassanak, amihez javasoljuk, hogy mellékelj egy megfelelő képet.
Miután kiválasztottad a nevet, jöhet a logó.
Vannak online portfólióként használható platformok, ahol bemutathatod termékeidet azoknak, akik megvásárolhatják. A közösségi média egy egyszerű módja annak, hogy releváns közönséget vonz az interneten, és bemutasd termékeit nagyobb célközönségnek.
Válaszolj az üzenetekre és véleményekre, tegyél közzé új termékeket, inspiráljd őket ajándékötletekkel, mutassa meg nekik, hogyan készítsenek termékeket, vagy bármit, amiről úgy gondolod, hogy motiválja őket.
Fontos az egységes kommunikáció fenntartása, a következetes vizuális stílus alkalmazása és a poszttípusok váltogatása, hogy ne untasd a közönséged. Ha nem tudod, hogyan kell tervezni, a Canva segíthet a közösségi médiában – ingyenes, intuitív, és segít a professzionális megjelenés kialakításában.
Ha idáig eljutottál, megpróbálhatsz hozzáadni egy termékkatalógust Facebook/Instagramm oldaladhoz. Ha sikerül, akkor végez néhány egyszerű promóciós kampányt, amely közelebb hozza a termékeket az érdeklődőkhöz.
Egy kis türelemmel viszonylag rövid időn belül weboldalt készíthetsz. Ha még nincs rá költségvetésed, a világhálón rengeteg oktatóanyag található, amely segít.
Néhány tipp:
Olvass el néhány blogot, nézd meg hogyan írnak mások, milyen kommunikációs elemeket használnak, hogy rátalálj a sajátodra. Tudd meg, mit keresnek a potenciális ügyfelek a Google-on, és próbálj meg nekik választ adni a kérdésekre vonatkozó a cikkeken keresztül.
Még ha soha nem is hallottak rólad, az oldal elérése után lehetőség nyílik a termékoldalak elérésére, és talán felkelted valamivel a figyelmüket.
Minimális költségvetéssel és kis erőfeszítéssel saját magad is létrehozhatsz intelligens kampányokat a Google-on, amelyek a kézzel készített termékek minden kedvelőjét elhozzák webhelyedre.
Segítenek eladni termékeidet, nyomon követni konverzióidat és értékeidet, és talán még világosabb képet is adnak a legnépszerűbb termékekről. A hirdetések automatikusan, az általad beállított költségkereten belül jönnek létre.
Címkék
2019. augusztus 11.
A mobilos megjelenés több szempontból is eltér az asztali gépeken és laptopokon történő megjelenítéstől. A felbontás, a navigáció, a tartalom elrendezése, és az interakciós lehetőségek pedig mind közrejátszanak abban, hogy weboldalunk mennyire használható gördülékenyen és milyen benyomást kelt felhasználóban. Az alábbiakban mutatunk pár olyan dolgot, melyek optimalizálása elkerülhetetlen, ha mobileszközökön is jól működő, felhasználóbarát honlapot szeretnénk létrehozni.
2022. július 06.
Egy jó marketinges tudja, hogy a tesztelés a weboldal fejlesztésének utolsó és nélkülözhetetlen szakasza, ami az oldal későbbi sikerének a kulcsa. Persze utólag is ki lehet javítani a kisebb-nagyobb hibákat, viszont a nagyobb volumenű problémákat már az elején jobb elkerülni, hogy ne rontsa a vállalkozás sikerét. És most lássuk, hogy mi az a 4 dolog, amit érdemes tesztelni egy weboldalon, még mielőtt „bedobnád” a mély vízbe.