Utolsó frissítés: Szerző:

Ezért érdemes vállalkozásodnak Google Cégem fiókot regisztrálnod

Rengeteg kisvállalkozás fél belevágni a saját online marketingstratégia tervezésébe, mondván nincs elég eszközük ahhoz, hogy hatékony kampányokat építsenek, az pedig, hogy egy komplett csapatot megbízzanak a marketingfeladatok ellátásával, anyagi okok miatt szóba sem jöhet.

Pedig rengeteg olyan lehetőség hever előttük, melyeket ingyen vagy épp rendkívül olcsón használhatnának arra, hogy javítsák keresőoptimalizáltságukat és weboldaluk látogatottságát hatékonyan felpörgessék.

Ilyen eszköz többek közt a Google Cégem fiók is, mely minden vállalkozás számára kihagyhatatlan abban az esetben, ha szeretnének hatékony SEO stratégiát építeni és új látogatókat, aktív ügyfeleket szerezni. Most megmutatjuk azt, hogyan vághatsz bele!

Miért jó a Google Cégem fiók?

A Google Cégem (Google My Business) fiók legnagyobb előnye, hogy segít a kis- és középvállalkozásoknak a lokális marketing erősítésében. Használatával jóval nagyobb az esély arra, hogy ha a felhasználók egy adott településen belül rákeresnek egy szolgáltatásra, a kereső a mi üzletünket fogja a számukra ajánlani.

Hitelesített Google Cégem fiókkal a keresési és térképes találatok között is kezelheted a megjelenésedet, ami már önmagában is egy remek dolog. Ami pedig még ennél is jobb, hogy fizetnünk sem kell érte, hiszen a Google Cégem használata ingyenes.

Hogyan hozhatsz létre saját Google My Business fiókot?

A saját profil létrehozása rendkívül egyszerű. Annyira, hogy akkor sem kell meglepődnöd, ha a vállalkozásod már listázva van a Google által megjelenített cégek között. Első lépésként ellenőrizd tehát cégnevedet a keresőben.

Amennyiben már listázásra került, jelezd a Google felé, hogy te vagy a tulajdonos és indítsd el a Cégem profilod regisztrációját. Ha pedig a céged még nem regisztrálta a Google, erre a linkre kattintva kérelmezheted a nyilvántartásba vételt és a hitelsítést.

Ezután nincs más dolgod, mint hitelesíteni az adataidat. A hitelesítés során meg kell adnod a vállalkozásod valós címét, ahová a Google levélben küldeni fog egy hitelesítő kódot. Ez 4-5 nap alatt fog megérkezni hozzád. Miután ezt a kódot sikerült megadnod, a Google Cégem fiókod teljeskörű, egyedüli felhasználójává válhatsz.

Milyen lehetőségeket kínál a Google Cégem?

Ha a Google rendszerében hitelesíted a vállalkozásodat és létrehozod saját My Business profilodat, az illetéktelen hozzáférések és adatmódosítások lehetőségét is sikeresen háríthatod el. A hitelesítés után ráadásul testre szabhatod és karbantarthatod a céges információidat, gyorsan és egyszerűen reagálhatsz az ügyfélvéleményekre, hasznos testimonialokat (véleményeket ) gyűjthetsz, profilodon pedig képeket és egyéb kiegészítő információkat is megjeleníthetsz a vállalkozásodról.

A hitelesített vállalkozás egyik legnagyobb előnye tehát, hogy kézben tarthatod a Google rendszerében rólad megjelenő információkat és hatékonyan növelheted céges oldalad SEO-jának hatékonyságát. Mindezek mellett pedig az emberek is nagyobb bizalmat szavaznak üzletednek, ha látják, hogy számodra fontos a Google megjelenés és az ügyfélkapcsolatok kezelése.

Egy SEO szakember segít abban, hogy kihozd vállalkozásodból a maximumot

Természetesen ez még csak a kezdet, és saját Cégem profilodban az alapbeállítások elvégzése után még rengeteg lehetőség rejlik, melyeket akár magadtól is felfedezhetsz.

Ha pedig szeretnéd keresőoptimalizálási stratégiádat még magasabb szintre emelni, fordulj olyan SEO szakemberhez, aki segít neked a Google által kínált lehetőségek és az üzleti weboldaladban rejlő potenciál százszázalékos kihasználásában!

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Ajánlott bejegyzések

2022. április 05.

Az online marketing mára a legfontosabb dolog lett egy vállalkozás életében. Sokan azonban még mindig úgy gondolják, hogy a webes jelenlét letudható egy üzleti honlap megtervezésével. Az igazság azonban az, hogy egy valóban jól működő stratégiába ennél jóval több munkát és energiát kell fektetni, hiszen egy honlap önmagában még nem vonzza mágnesként a látogatókat és az aktív ügyfeleket.

2021. július 17.

Az online kereskedelem példátlan növekedést mutatott be az elmúlt évben. A járvány előtt a teljes kereskedelemnek csupán 5-6%-át tette ki az e-kereskedelem, de napjainkban ez már jócskán 10% felett van. Az alábbiakban azt vizsgáljuk meg, hogy milyen okok játszanak szerepet a növekedés hátterében, illetve azt is megmutatjuk, hogy melyek voltak azok az iparágak, amelyek a legnagyobb bővülést könyvelhették el.

Népszerű bejegyzések