2024. augusztus 26.
Gondoltad volna? Amikor bármilyen csatornán kapcsolatba lépsz az ügyfeleiddel - történjen az egy hagyományos üzletben, az interneten, szöveges üzeneteken vagy közösségi médián keresztül -, az omnichannel marketing. De hogyan kellene ezeket a folyamatokat összehangolni és jól csinálni? Hogyan működik az omnichannel marketing? Cikksorozatunk 3. részében ennek jártunk utána.
2024. augusztus 19.
Az omichannel marketing fogalmáról és a multi-, illetve cross-channel marketing közötti különbségeket már kiveséztük az előző cikkünkben. Cikksorozatunk második részében azt fogjuk bemutatni, hogy mik az előnyei az ominchannel marketing stratégiai megközelítésének.
2024. augusztus 12.
Az omnichannel marketing ma már egyetlen marketingszakember számára sem jelent újdonságot, bár azt még mindig kevesen tudnák megmondani, hogy mi is ez valójában. Arról ugyanis sokkal kevesebb szó esik, hogy mik az omnichannel marketing előnyei és miben különbözik például a multichannel marketing és a cross-chanel marketing alapvető megközelítéseitől, vagy miért fontos például az ügyfélélmény szempontjából. Legújabb cikksorozatunkban ezeknek a kérdéseknek járunk utána.
2024. augusztus 05.
Bár a sablonokra épülő weboldalaknak is vannak előnyei, az egyedi weboldal hatékonyságával ritkán veszik fel a versenyt. Persze minden szentnek maga felé hajlik a keze, de mutatunk 6 olyan előnyt, amivel leginkább az egyedi weboldal dicsekedhet.
2024. július 29.
Talán még csak kacérkodsz a saját honlap gondolatával, de ha valóban komolyak a szándékaid, akkor mindent meg akarsz tenni annak érdekében, hogy vállalkozásod számára jól működő weboldalt hozz létre. Nem elég azonban a tetszetős dizájn, napjainkban a keresőoptimalizált honlap megléte elengedhetetlen. Hogy mi is ez és miért fontos, kiderül legújabb írásunkból.
2024. július 22.
Akik még csak tervezik, hogy saját weboldalt készíttetnek, sokszor nem tudják, mi alapján válasszanak kivitelezőt. Persze érdemes lehet megnézni a konkurencia weboldalát és utánajárni, hogy kik készítették el a weboldalukat, de nem túl etikus. Ráadásul miért utánoznád a versenytársad honlapját, ha a tiéd lehet sokkal jobb is? Csupán annyit kell tenned, hogy a szakmában elismert, sikereket felmutatni tudó weboldalkészítő céget választasz. Mutatunk 4+1 okot arra, miért legyen ez a CoderWeb!
2024. július 15.
Az online marketing világában nagyon sok olyan kifejezés található, amelyek jelentésével nem mindenki van tisztában. Most a sales funnel, azaz az értékesítési tölcsér bemutatását tűztük ki célul, mert ha megtudod, mire jó ez az eszköz és hogyan kell használni, nagyobb látogatószámot, jobb konverziós arányt és ebből kifolyólag magasabb bevételt érhetsz el honlapoddal, webáruházaddal. Kezdjünk is neki!
2024. július 08.
Ma már szinte minden vállalkozásnak van weboldala. Legyen szó akár egy szolgáltatóról – például fodrászról, ügyvédről vagy grafikusról –, termelő/gyártó cégről vagy webshopról, a saját honlap már elengedhetetlen feltétele az üzleti érvényesülésnek. Azonban attól, hogy van egy többé-kevésbé működő és üzemelő weboldal a cég tarsolyában, még nem feltétlenül jelenti azt, hogy az hatékony és segít elérni az üzleti célokat. Éppen ezért a nagy kérdés az, hogy: mikor van itt az ideje egy új weboldalnak?
2024. július 01.
Volt idő, amikor nem a minőségi tartalom biztosítása, hanem a kulcsszóhalmozás volt a keresőoptimalizálók legnagyobb prioritása. A 2000-es évek elején a SEO leginkább abból állt, hogy a tartalmak lehetetlen mennyiségű kulcsszavakkal tömték meg. Igaz, akkor még ennyi is elég volt ahhoz, hogy a keresőmotorok algoritmusai felfedezzék a tartalmakat és az eredményoldalakon a legjobb helyezéseket érjék el. Ma már kicsit más a helyzet. Ebben a cikkben bemutatjuk, milyen tartalomtípusok játszanak alá a Google-nek és a keresőoptimalizálásnak.
2024. június 24.
Volt idő a nem is olyan távoli múltban, amikor a mesterséges intelligencia még csak kósza gondolat sem volt, hogy már egy nem felhasználóbarát, esetleg hiányos vagy rosszul használható saját weboldal is nagy dolognak számított. Ma már nem ez a helyzet. Manapság az induló vállalkozások és a kisvállalkozások sem tudnak túlélni, nemhogy boldogulni anélkül, hogy tisztességes online jelenlétük lenne. És ahogy a mondás tartja: minden egy profi weboldallal kezdődik, mert az az otthonod az interneten. A kérdés már csak az, hogy mégis mennyire érzik otthon és kényelmesen magukat a látogatók a weboldalon és hogyan segíthet ezen az AI?
2024. június 17.
A weboldalon használt betűtípus jelentős hatással van arra, hogy a látogatók és a potenciális ügyfelek hogyan tekintenek egy márkára. Ez már a honlapra tett első látogatástól kezdve hatással van a felhasználói élményekre, a navigáció sebességére, a látogatói elköteleződésre és számos egyéb tényezőre. Annak ellenére, hogy ma már rengeteg gyönyörű betűtípus közül választhatunk, nem feltétlenül illik mindegyik a vállalkozásodhoz. Mutatjuk, miért fontos kellő figyelmet szentelni a tökéletes, márkához illő font kiválasztására.
2024. június 10.
A rossz online felhasználói élmény következményekkel jár. Feltűnt mostanában, hogy csökken a weboldalad forgalma, nő a visszapattanó látogatók aránya és elmaradnak a konverziók? Elképzelhető, hogy nem vagy nem csak a termékedben/szolgáltatásodban van a hiba. Hanem a weboldal rossz felhasználói élményében, ami elűzi a látogatóidat. De mik a leggyakoribb hibák, amelyek rossz felhasználói élményt generálnak a honlapodon?
2024. június 03.
Annak ellenére, hogy a webdesign nagy mértékben befolyásolja, hogy a látogató meddig marad egy adott honlapon, még mindig sokan hajlamosak legyinteni rá a honlaptervezés során. Pedig már csak a konverziók sikeraránya miatt sem mindegy, hogy milyen gyorsan fordulnak vissza a látogatók a weboldalról. Vagy mennyire érzik kényelmesen ott magukat, milyen gyorsan találják meg a keresett információt.
2024. május 27.
A fogyatékkal élő felhasználók számára könnyítést jelent, ha akadálymentes a weboldal, amelyet böngésznek. Azonban nemcsak nekik, hanem például sok esetben az idősebbeknek is hasznos, ha a honlapot úgy építjük fel, hogy annak tartalmához ők is hozzáférjenek. Ehhez mutatunk most hasznos eszközöket, tippeket.
2024. május 20.
Azt, hogy kiből lesz vásárló és ügyfél, sok minden befolyásolja. Azonban, ha ismered a vásárlási döntés folyamatát, hatékonyabban tudod megszólítani a potenciális vevőidet és a hirdetési kampányaidat is jobban meg tudod tervezni. Hogy sikereket érhessen el céged, használd fel Engel ötlépcsős modelljét, melyet most bemutatunk neked.
2024. május 13.
Minden cég szeretne kitűnni a versenytársai közül, emellett pedig pozitív benyomást tenni vásárlóira, illetve megrendelőire, ezt pedig egyedi sajátosságokkal érheti el. Ezt az egyediséget többek között a vállalati arculat elemei hordozzák, emiatt különös hangsúlyt kell fektetni rájuk. Mind a belső, mind a külső kommunikációban. Hogy jobban megértsd, miről is van szó, bemutatjuk, milyen elemei vannak a vállalati arculatnak és elmondjuk azt is, hogy a honlapodon ezt hogyan lehet megjeleníteni.
2024. május 06.
Egy tökéletes honlap létrehozásához nem elég a frappáns szöveg, a sokatmondó kép vagy az ellenállhatatlan ajánlat: mindezek mit sem érnek, ha a keresőben nem találnak rá az emberek a weboldaladra. Márpedig ahhoz, hogy a Google-találatok között előkelő helyet érj el, bizonyos beállításokat is végre kell hajtani a weblap kezelőfelületén. Ehhez hoztunk most jól hasznosítható ötleteket a SEO, azaz a keresőoptimalizálás figyelembevételével.
2024. április 29.
A megalapozott üzleti döntéshozatalhoz szükség van olyan online marketing eszköztárra, amely hatékonyan elemzi a kialakított folyamatok eredményességét és rámutat az esetleges hiányosságokra, gyengeségekre. Legyen szó a weboldal, az e-mail-marketing vagy épp a social media kampányok teljesítményéről vagy keresőoptimalizálásról, van néhány eszköz a tarsolyunkban, ami a nyers adatokat hasznosítható formában prezentálja.
2024. április 22.
A webszöveg megírásakor az egyik legfontosabb kérdés, hogy tegező vagy magázó formulát használjunk-e a brandünkről való kommunikáció során. A magyar nyelvben igen éles eltérés van a két lehetőség között és valóban nem mindig egyértelmű, melyikkel leszünk sikeresebbek. Összeszedtünk néhány szempontot, ami segíthet a döntés meghozatalában.
2024. április 15.
A mesterséges intelligencia mellett a digitális marketing egyik legfelkapottabb trendje jelenleg az adattudomány. Nem véletlenül: támogatja az adatokon alapuló üzleti döntéshozatalt és a marketingesek többsége, 66%-uk úgy gondolja, hogy ezek az adatalapú döntések jobbak, mint az adatok felhasználása nélkül meghozott, pusztán megérzésekre vagy trendekre alapozott döntéshozatal. De hogy kapcsolódik össze az adatvezérelt szemléletmód és a SEO?