CoderWeb honlapkészítés, weboldal és webshop készítés

Honlapkészítés és keresőoptimalizálás blog

2020. november 17.

A webdesign terén a divat évről évre változik. Nem biztos azonban, hogy minden hóbortba érdemes fejest ugrani. Ami ma még korszerű és látványos, könnyen lehet, hogy holnapra már idejét múlttá és unalmassá válik. Most megmutatjuk azokat a jeleket, amik arra utalnak, hogy egy divathullám mikor működhet hatékonyan egy üzleti weboldal esetében és mikor érdemes felugrani a trendvonatra.

2020. október 29.

A reszponzív weboldal jelentőségét már többször is hangsúlyoztuk, arról azonban még nem szóltunk, mitől is lesz jól működő egy mobilra és egyéb okoseszközökre optimalizált weboldal. Most megmutatjuk a leggyakoribb hibákat, melyeket némi odafigyeléssel és a megfelelő szakmai tudással elkerülhetünk reszponzív honlap tervezése esetén.

2020. október 21.

A usability azon fogalmak egyike, melyet gyakorta hallani abban az esetben, ha weboldal tervezésről van szó. Sokak számára azonban nem teljesen tiszta a jelentése, és gyakran keverik össze a user experience, azaz a felhasználói élmény fogalmával. Most megmutatjuk, mit is jelent pontosan a használhatóság és miért fontos, hogy megteremtsd weboldalad felépítése során.

2020. október 06.

Mivel a trendek és a felhasználók elvárásai a korral együtt folyamatosan változnak, így rendkívül fontos, hogy vállalkozásunk weboldala mindig naprakész legyen. Mind megjelenését, mind tartalmát tekintve. Éppen ezért időnként nem árt egy kis átalakulás, megújulás sem. Ebben a bejegyzésben megmutatjuk, miért fontos időről időre megújulnia egy üzleti honlap külsejének, és kire érdemes bízni az újratervezés feladatát!

2020. szeptember 26.

Nincs is annál rosszabb, mintha egy alapvetően jól felépített weboldal elavult információkkal van tele. Weboldalad tartalmának frissítése nem csak a naprakész információk miatt fontos. Megmutatjuk, hogyan hozhat új látogatókat a mindig friss kontent.

2020. szeptember 17.

A saját weboldal egy vállalkozás esetében alapkövetelmény. Egyszerűbben kereshető, több információt tárolhatunk és rendszerezhetünk rajta, és a bizalomépítésben is erősebb eszköz. Az alábbiakban bemutatjuk azt, miért nem képes 2020-ban sem a közösségi média arra, hogy pótolni tudjon egy jól megtervezett, profi weboldalt!

2020. szeptember 06.

Kevesen tudnak igazán jó, lényegre törő és egyben érdekes bemutatkozó oldalt készíteni, hiszen ehhez a szöveges tartalom és a vizualitás tökéletes összhangja szükséges. Érdemes azonban energiát fektetnünk abba, hogy megtaláljuk a megfelelő kombinációt, hiszen rengeteg múlik azon, hogyan tudjuk „eladni magunkat” leendő ügyfeleinknek.

2020. augusztus 28.

Egy felugró ablak nem csak kéretlen, irritáló reklám lehet. Egy pop-up kiválóan alkalmas lead generálásra, új feliratkozók szerzésére, vagy akár a vásárlás ösztönzésére is. Ahhoz, hogy jól működjön, nem kell mást tennünk, mint megismerni a különböző fajtáit és megfelelően használni őket. Most megmutatjuk, milyen célból működhetnek a felugró ablakok!

2020. augusztus 19.

Egy weboldal sikere egyszerre több dolgon is múlik. Nem elég a tökéletes megjelenés, és még a maximális funkcionalitás sem minden. Ebben a bejegyzésben megmutatjuk azt, miért érdemes egy jól megtervezett és felépített weboldalon rendszeresen jelentkező, üzleti blogot is üzemeltetned!

2020. augusztus 11.

Sokan gondolják úgy, hogy a sikerhez vezető út a már működő formulák másolása. Ugye te sem szeretnél beolvadni a tömegbe? Te sem szeretnél plágium vétsége miatt a bíróságra járni? Akkor itt az ideje, hogy lemondj a szolgai másolásról! Most megmutatjuk, saját weboldal tervezése során miért nem szabad száz százalékosan lemásolnod azt, amit a konkurencia csinál!

2020. augusztus 05.

Rendkívül fontos, hogy a lehető leghatékonyabb módon határold körbe weboldalad célközönségét, és próbáld meg kielégíteni látogatóid igényeit. Lehetőleg még azelőtt, hogy nekiállnál ötleteid formába öntésének. És hogy hogyan? Ebben a rövid bejegyzésben most ezt is megmutatjuk neked!

2020. július 29.

Egy saját weboldal tervezése egyszerű feladat. Elég, ha jól néz ki, és máris özönleni fognak a látogatók! Vagy mégsem? Bemutatjuk a leggyakoribb tévhiteket, melyek a legtöbb ember fejében még 2020-ban is élnek a weboldal tervezéssel kapcsolatban.

2020. július 20.

A tavalyi év egyik nagy slágere UI design szempontjából a honlapok sötét módban történő megjelenítésének lehetősége volt. De tényleg érdemes időt, pénzt és energiát áldozni arra, hogy weboldalunk ilyen módon is megjeleníthető legyen, vagy az egész csak múló trend, melyet jövőre a legtöbb felhasználó elfelejt? Most összegyűjtöttük a sötét mód legnagyobb előnyeit és hátulütőit is!

2020. július 14.

Ha üzleti weboldalak esetén szóba kerül a hírlevél feliratkoztatás, sokan csak állnak, és néznek, mint a moziban: „Hírlevél? Az meg minek? Ez az elavult marketingeszköz valóban működne 2020-ban?” Hát persze, hogy működik! Sőt, sokkal jobban, mint azt a legtöbben gondolnák. Mi pedig most azt is megmutatjuk neked, hogyan csináld hatékonyan!

2020. július 06.

Elkészült az üzleti weboldalad, felkészültél a látogatók rohamára, de valami úgy tűnik, mégsem stimmel. Az emberek messzire elkerülnek, vagy épp csak rákattintanak néhányan a honlapodra, és általában ők is néhány perc után meggondolják magukat. Mi lehet ennek az oka?

2020. június 29.

Miben más egy webdesigner munkája, mint egy átlagos grafikusé? Miért bonyolult, összetett szakma a webdesign? Ebben a rövid cikkben a teljesség igénye nélkül összegyűjtöttük azokat a fontosabb dolgokat, melyek a két szakmát leginkább megkülönböztetik egymástól.

2020. június 22.

Egy honlap felépítése a keresőmotorok számára legalább annyira fontos, mint látogatóinknak. És sokkal nagyobb eséllyel is landolhatunk a találati lista élén abban az esetben, ha saját üzleti weboldalunk struktúrája jól átgondolt és profin megtervezett. Megmutatjuk, mik azok a fontos SEO szempontok, melyeket az oldaltérkép megtervezése során figyelembe kell vennünk.

2020. június 18.

Egy weboldal megjelenése kulcsfontosságú a látogatók bizalmának elnyerésében, azonban önmagában még nem minden. Most mutatunk néhány dolgot, mely segíthet abban, hogy jó kapcsolatot építhess látogatóiddal, ezáltal pedig rengeteg új, lojális ügyfelet szerezhess magadnak!

2020. június 06.

A webáruházak célja mindig a forgalom generálás és az eladás, ehhez viszont látogatók kellenek. Hiába van egy nagyon szép webáruházad, ha nem képes eladni és csak pár ember látogatja havonta. Ahhoz, hogy rendszeresen érkeznek a weboldalra új egyedi látogatók, folyamatos munka és optimalizálás szükséges.

2020. május 22.

Egy igazán jó honlap képes megfogni a látogatókat. Bizalmat ébreszt bennük vállalkozásod iránt, és segít a lojalitás erősítésében. Éppen ezért érdemes arra koncentrálnod, hogy céged honlapja mind megjelenését, mind tartalmát tekintve egyedi legyen. Megmutatjuk, mitől lesz egy weboldal igazán emlékezetes látogatói számára