Honlapkészítés és keresőoptimalizálás blog

2024. március 18.

Ma már lehetetlen meglenni a piacon online jelenlét nélkül. Nemcsak a közösségi médiában kell saját oldalt létrehozni, minden cégnek szüksége van egy klasszikus honlapra is. Ahhoz azonban, hogy jól működő céges weboldalad legyen, figyelembe kell venni pár dolgot. Mire érdemes figyelni a weboldal indítása előtt? Nos, ebben a cikkben pontosan ezekre a szempontokra világítunk rá.

2024. március 11.

Neked is szerepel a marketingtervedben az organikus weboldal forgalom növelése? Akkor a legjobb helyen jársz, mert most 8 olyan tippet osztunk meg veled, amivel hatékonyan növelheted a weboldalad organikus elérését. Végül is, te sem fogsz panaszkodni, ha nem csak a fizetett hirdetéseken keresztül érkeznek látogatók a honlapodra, nem igaz?

2024. március 04.

Van néhány klassz új ruhád, amit készen állsz megmutatni a világnak? Valószínű, hogy készítesz róla egy képet, és közzéteszed a közösségi profiljaid valamelyikén. Vagy a barátnőd kapott egy divatos új terméket, és egy unboxing videót posztolt róla a YouTube-csatornáján, Instagram vagy TikTok fiókján? Akár tudod, akár nem, mindkettő remek példa a felhasználó által generált tartalomra: ez az UGC. A kérdés már csak az, hogyan és mire használhatod a weboldaladon és az online marketing kampányaidban?

2024. február 26.

A vásárlókat körülvevő online információdömpingnek köszönhetően ma már egy vállalkozás sem engedheti meg magának, hogy a weboldala és a terméke tervezése során ne fordítson különleges figyelmet a kiemelkedő felhasználói élményre, illetve annak körültekintő megtervezésére. Ennek ellenére Magyarországon még viszonylag kevesen fordítanak figyelmet az UX design folyamatára, pedig már az Amazon is megmondta, hogyha értékesíteni akarsz, a felhasználói élményt nem hagyhatod figyelmen kívül.

2024. február 19.

Bármely marketingstratégiára igaz, hogy csak annyira jó, amennyi időt fordítunk annak hatékonyságának ellenőrzésére. Itt jönnek képbe a KPI-ok, amelyeket akár a weboldal teljesítménye, akár a közösségi média elköteleződés vagy egy online marketing kampány eredményeinek mérésére is bevethetünk. A KPI-ok nyomon követésének előnye, hogy pontosan meg tudjuk mondani, elértük-e a kitűzött marketingcélokat, mi működött és mi szorul legközelebb optimalizálásra. De kezdjük az elején: mik is azok a KPI-ok?

2024. február 12.

Van már weboldalad, jelen vagy a közösségi média felületein vállalkozásoddal, rendszeresen töltesz fel blogcikkeket a honlapodra és a SEO szempontjait is mindig figyelembe veszed a tartalomgyártás során? Nagyszerű! Ami azonban még népszerűbbé, ismertebbé tehetné termékedet, szolgáltatásodat, az a podcast! Hogy mi is ez a műfaj, hogy állj neki a készítésnek és milyen témákat válassz, kiderül cikkünkből.

2024. február 05.

Minden webshoptulajdonos azt szeretné, hogy termékeit minél többen vásárolják, ezáltal elégedett és visszatérő ügyfélkört szeretne kialakítani. Ahhoz, hogy a látogatókból vásárlók legyenek, számos olyan beállítást kell eszközölni a honlapon, ami növeli a konverziós arányt. Hogy mit takar ez a fogalom és hogyan növelhető, kiderül írásunkból.

2024. január 29.

Ma már teljesen természetesnek vesszük, hogyha szükségünk van valamire – legyen az cipő, könyv, színházjegy vagy egy hamburger –, azt az internetről is megrendelhetjük. Nem is olyan régen azonban még nem léteztek webáruházak, értékesítői weboldalak, így sok időt és energiát kellett fordítanunk a személyes vásárlásra. A webáruházak megjelenése teljesen felforgatta vásárlási és fogyasztói szokásainkat, számos pozitív változást hozva az életünkbe.

2024. január 22.

Egy webáruház indítása sokak fejében megfordul, ám a tettek mezejére kevesen lépnek. Ha te is azok közé tartozol, akik szeretnék kiegészíteni jövedelmüket egy webshop üzemeltetésével, esetleg főtevékenységként kívánsz kereskedni, de még nem tudod, hogyan kezdj hozzá, akkor a cikkünk neked szól. Nézzük, mik a sikerhez vezető út első lépései!

2024. január 15.

A SWOT-elemzés egy nagyon hatékony technika arra, hogy felmérjük erősségeinket és gyengeségeinket, ezért a projektmenedzsment több területén is alkalmazzák. Nem szabad kihagyni a SWOT-analízis készítését akkor sem, amikor új vállalkozást indítunk. Lássuk a részleteket!

2024. január 08.

A SEO kifejezés egyre több helyen tűnik fel, bár sokan nincsenek tisztában azzal, mit is takar ez a fogalom. Magyarul keresőoptimalizálásnak mondják, de több összetevője is van. Hogy mindenki számára világos legyen, mit is jelent az, hogy keresőoptimalizált honlapot készítünk ügyfeleinknek, röviden elmagyarázzuk, milyen elemekből épül fel a SEO. Olvasd el legfrissebb bejegyzésünket a témában!

2024. január 03.

Talán nincs is olyan vállalkozás ma már, amelyik ne használná ki a közösségi média adta előnyöket terméke vagy szolgáltatása népszerűsítéséhez. Ám sokan nincsenek tisztában azzal, hol és miként érdemes kommunikálni a célcsoporttal, ezért hoztunk pár hasznosítható tippet ezzel kapcsolatban.

2023. december 27.

A webáruház-tulajdonosok számára különösen fontos, hogy sok embert vonzzanak a boltjukba, hiszen minél többen tekintik meg a termékeket, annál valószínűbb, hogy létrejön a vásárlás. Az organikus találatok közti megjelenésben kitüntetett szerepe van a metaleírásnak is, ezért most ezt a fontos elemet vesszük górcső alá. Te is szeretnéd növelni bevételedet? Akkor olvasd el tippjeinket a tökéletes metaleírás elkészítéséhez!

2023. december 18.

Előfordult már veled, hogy egyik nap a melbát, a másik nap a csokis kekszet kóstoltad meg egy fagyizóban? Esetleg gyakran cserélgeted a képedet a Facebookon? Nos, valójában ez is A/B tesztelésnek számít, de az online marketingben ezt egy konverziónövelő eszközként tartjuk számon. Írásunkból kiderül, hogyan is működik ez és mire való.

2023. december 13.

Abban minden marketinges egyetért, hogy egy sikeres cégnek rendelkeznie kell saját honlappal, illetve webáruházzal. Emellett – általában – abban sincs vita, hogy az oldalon blogot is el kell helyezni. A blogolás nagyszerű lehetőségeket rejt magában és most megismerhetsz egy apró trükköt, ami akkor lesz igazán hasznos, ha nincs időd új cikkeket feltölteni. Nézzük, miről is van szó!

2023. december 11.

Lehet, hogy zseniális ötleted van, lenyűgöző termékpalettával, mindezt remek és felkészült csapattal a hátad mögött, de itt a kegyetlen valóság: valószínű, hogy vannak más vállalkozások, amelyek hasonló terméket vagy szolgáltatást kínálnak, hasonló felkészült csapattal, akár kedvezőbb áron, mint a tiéd. Ezek a vállalkozások lennének a te versenytársaid. Ahhoz, hogy a piaci szegmens meghatározó szereplőjévé válj és ott is maradj szükséged van versenytárselemzésre.

2023. december 08.

Amikor egy új termék vagy szolgáltatás után kutatsz, ugye te is rögtön a korábbi ügyfél értékelésekre vagy vásárlói véleményekre ugrasz? De legkésőbb még azelőtt, hogy rányomnál a megrendelés gombra. Nos, a jó hírünk az, hogy nem vagy egyedül. A legtöbb ember ugyanis még a megrendelés előtt szeretné tudni, hogy a kinézett termék mennyire vált be másoknak, mennyire voltak elégedettek a szolgáltatással és a kiszolgálással. Bizonyítékokat keresnek arra vonatkozóan, hogy jó döntést hoznak a vásárlással. A szó, amit keresel erre a jelenségre, a social proof, azaz a társadalmi bizonyíték.

2023. december 06.

Érezted már úgy, hogy a márkád már nem felel meg annak a képnek, amit a céged alapításakor meghatároztál? Ez teljesen természetes, hiszen ahogy mi változunk és fejlődünk az évek folyamán, ugyanezen a folyamaton a céged is végigmegy. Azonban nem mindegy, hogy a márkaidentitás és a brand mennyire van összhangban azzal, amit a vállalkozásod továbbfejlődött verziója képvisel. Főleg a közönség, a nyilvánosság, a potenciális ügyfelek számára. Elképzelhető, hogy esetedben is a márka újratervezése, azaz a rebranding lenne a megoldás.

2023. december 04.

Te hallottál már a faviconról? Ez a furcsa nevű kis kép nagyon hasznos eleme a honlapnak, de sokan nem ismerik. Most 5+1 fontos információt osztunk meg vele kapcsolatban, mert nagy hasznát veheted ennek az ismeretnek a vállalati arculat kialakításakor.

2023. december 01.

A hírlevél csillaga nem áldozott le! Továbbra is ez az egyik legnépszerűbb és leghatásosabb online marketing eszköz, ezért, ha szeretnéd bevételeidet növelni, élj a hírlevelek adta a lehetőséggel! Ha még nem tudod, hogyan kell egy ilyet megírni és miről is szóljon egy-egy e-mail, olvasd el hasznos tanácsainkat, melyeket a profi cégek útmutatásaiból állítottunk össze.