Honlapkészítés és keresőoptimalizálás blog

2024. június 24.

Volt idő a nem is olyan távoli múltban, amikor a mesterséges intelligencia még csak kósza gondolat sem volt, hogy már egy nem felhasználóbarát, esetleg hiányos vagy rosszul használható saját weboldal is nagy dolognak számított. Ma már nem ez a helyzet. Manapság az induló vállalkozások és a kisvállalkozások sem tudnak túlélni, nemhogy boldogulni anélkül, hogy tisztességes online jelenlétük lenne. És ahogy a mondás tartja: minden egy profi weboldallal kezdődik, mert az az otthonod az interneten. A kérdés már csak az, hogy mégis mennyire érzik otthon és kényelmesen magukat a látogatók a weboldalon és hogyan segíthet ezen az AI?

2024. június 17.

A weboldalon használt betűtípus jelentős hatással van arra, hogy a látogatók és a potenciális ügyfelek hogyan tekintenek egy márkára. Ez már a honlapra tett első látogatástól kezdve hatással van a felhasználói élményekre, a navigáció sebességére, a látogatói elköteleződésre és számos egyéb tényezőre. Annak ellenére, hogy ma már rengeteg gyönyörű betűtípus közül választhatunk, nem feltétlenül illik mindegyik a vállalkozásodhoz. Mutatjuk, miért fontos kellő figyelmet szentelni a tökéletes, márkához illő font kiválasztására.

2024. június 10.

A rossz online felhasználói élmény következményekkel jár. Feltűnt mostanában, hogy csökken a weboldalad forgalma, nő a visszapattanó látogatók aránya és elmaradnak a konverziók? Elképzelhető, hogy nem vagy nem csak a termékedben/szolgáltatásodban van a hiba. Hanem a weboldal rossz felhasználói élményében, ami elűzi a látogatóidat. De mik a leggyakoribb hibák, amelyek rossz felhasználói élményt generálnak a honlapodon?

2024. június 03.

Annak ellenére, hogy a webdesign nagy mértékben befolyásolja, hogy a látogató meddig marad egy adott honlapon, még mindig sokan hajlamosak legyinteni rá a honlaptervezés során. Pedig már csak a konverziók sikeraránya miatt sem mindegy, hogy milyen gyorsan fordulnak vissza a látogatók a weboldalról. Vagy mennyire érzik kényelmesen ott magukat, milyen gyorsan találják meg a keresett információt.

2024. május 27.

A fogyatékkal élő felhasználók számára könnyítést jelent, ha akadálymentes a weboldal, amelyet böngésznek. Azonban nemcsak nekik, hanem például sok esetben az idősebbeknek is hasznos, ha a honlapot úgy építjük fel, hogy annak tartalmához ők is hozzáférjenek. Ehhez mutatunk most hasznos eszközöket, tippeket.

2024. május 20.

Azt, hogy kiből lesz vásárló és ügyfél, sok minden befolyásolja. Azonban, ha ismered a vásárlási döntés folyamatát, hatékonyabban tudod megszólítani a potenciális vevőidet és a hirdetési kampányaidat is jobban meg tudod tervezni. Hogy sikereket érhessen el céged, használd fel Engel ötlépcsős modelljét, melyet most bemutatunk neked.

2024. május 13.

Minden cég szeretne kitűnni a versenytársai közül, emellett pedig pozitív benyomást tenni vásárlóira, illetve megrendelőire, ezt pedig egyedi sajátosságokkal érheti el. Ezt az egyediséget többek között a vállalati arculat elemei hordozzák, emiatt különös hangsúlyt kell fektetni rájuk. Mind a belső, mind a külső kommunikációban. Hogy jobban megértsd, miről is van szó, bemutatjuk, milyen elemei vannak a vállalati arculatnak és elmondjuk azt is, hogy a honlapodon ezt hogyan lehet megjeleníteni.

2024. május 06.

Egy tökéletes honlap létrehozásához nem elég a frappáns szöveg, a sokatmondó kép vagy az ellenállhatatlan ajánlat: mindezek mit sem érnek, ha a keresőben nem találnak rá az emberek a weboldaladra. Márpedig ahhoz, hogy a Google-találatok között előkelő helyet érj el, bizonyos beállításokat is végre kell hajtani a weblap kezelőfelületén. Ehhez hoztunk most jól hasznosítható ötleteket a SEO, azaz a keresőoptimalizálás figyelembevételével.

2024. április 29.

A megalapozott üzleti döntéshozatalhoz szükség van olyan online marketing eszköztárra, amely hatékonyan elemzi a kialakított folyamatok eredményességét és rámutat az esetleges hiányosságokra, gyengeségekre. Legyen szó a weboldal, az e-mail-marketing vagy épp a social media kampányok teljesítményéről vagy keresőoptimalizálásról, van néhány eszköz a tarsolyunkban, ami a nyers adatokat hasznosítható formában prezentálja.

2024. április 22.

A webszöveg megírásakor az egyik legfontosabb kérdés, hogy tegező vagy magázó formulát használjunk-e a brandünkről való kommunikáció során. A magyar nyelvben igen éles eltérés van a két lehetőség között és valóban nem mindig egyértelmű, melyikkel leszünk sikeresebbek. Összeszedtünk néhány szempontot, ami segíthet a döntés meghozatalában.

2024. április 15.

A mesterséges intelligencia mellett a digitális marketing egyik legfelkapottabb trendje jelenleg az adattudomány. Nem véletlenül: támogatja az adatokon alapuló üzleti döntéshozatalt és a marketingesek többsége, 66%-uk úgy gondolja, hogy ezek az adatalapú döntések jobbak, mint az adatok felhasználása nélkül meghozott, pusztán megérzésekre vagy trendekre alapozott döntéshozatal. De hogy kapcsolódik össze az adatvezérelt szemléletmód és a SEO?

2024. április 08.

Sok kezdő vállalkozás esik abba a hibába, hogy nem vagy nem jól határozza meg a célcsoportját, pedig hatékonyan értékesíteni nem lehet enélkül. Te is tudod, hogy nem lehet mindenki az ügyfeled, a vásárlód. Ahhoz, hogy sikeres legyél, először is létre kell hozni egy buyer personát, azaz egy képzeletbeli ideális vevőt. Ennek mikéntjéről olvashatsz a cikkben.

2024. április 02.

Minden arculati elem közül az egyik leglényegesebb a logó: ez fejezi ki egyetlen képben a vállalat küldetését, célját és az embléma sokat elárul a cégről. A logókészítés nem egyszerű feladat, hiszen befolyással van a vállalat imázsára, hosszú távon befolyásolja a cég sikerességét. Most röviden bemutatjuk, mire érdemes figyelni a céges logó elkészítése kapcsán.

2024. március 25.

Digitális marketing trendek 2024-re, amit érdemes megfontolnod. A digitális marketing világa a kezdet kezdete óta folyamatosan növekszik, mert az internet minden nap új eszközökkel és technológiákkal gazdagodik. Ennek megfelelően a keresési módunk is (hol, hogyan, miért, mit stb.) is folyamatosan változik. Nem túlzás azt állítanunk, hogy minden nap új trendek és lehetőségek jelennek meg, és ennek a felgyorsult viselkedésnek köszönhetően egyre több mindennel kell zsonglőrködnünk.

2024. március 18.

Ma már lehetetlen meglenni a piacon online jelenlét nélkül. Nemcsak a közösségi médiában kell saját oldalt létrehozni, minden cégnek szüksége van egy klasszikus honlapra is. Ahhoz azonban, hogy jól működő céges weboldalad legyen, figyelembe kell venni pár dolgot. Mire érdemes figyelni a weboldal indítása előtt? Nos, ebben a cikkben pontosan ezekre a szempontokra világítunk rá.

2024. március 11.

Neked is szerepel a marketingtervedben az organikus weboldal forgalom növelése? Akkor a legjobb helyen jársz, mert most 8 olyan tippet osztunk meg veled, amivel hatékonyan növelheted a weboldalad organikus elérését. Végül is, te sem fogsz panaszkodni, ha nem csak a fizetett hirdetéseken keresztül érkeznek látogatók a honlapodra, nem igaz?

2024. március 04.

Van néhány klassz új ruhád, amit készen állsz megmutatni a világnak? Valószínű, hogy készítesz róla egy képet, és közzéteszed a közösségi profiljaid valamelyikén. Vagy a barátnőd kapott egy divatos új terméket, és egy unboxing videót posztolt róla a YouTube-csatornáján, Instagram vagy TikTok fiókján? Akár tudod, akár nem, mindkettő remek példa a felhasználó által generált tartalomra: ez az UGC. A kérdés már csak az, hogyan és mire használhatod a weboldaladon és az online marketing kampányaidban?

2024. február 26.

A vásárlókat körülvevő online információdömpingnek köszönhetően ma már egy vállalkozás sem engedheti meg magának, hogy a weboldala és a terméke tervezése során ne fordítson különleges figyelmet a kiemelkedő felhasználói élményre, illetve annak körültekintő megtervezésére. Ennek ellenére Magyarországon még viszonylag kevesen fordítanak figyelmet az UX design folyamatára, pedig már az Amazon is megmondta, hogyha értékesíteni akarsz, a felhasználói élményt nem hagyhatod figyelmen kívül.

2024. február 19.

Bármely marketingstratégiára igaz, hogy csak annyira jó, amennyi időt fordítunk annak hatékonyságának ellenőrzésére. Itt jönnek képbe a KPI-ok, amelyeket akár a weboldal teljesítménye, akár a közösségi média elköteleződés vagy egy online marketing kampány eredményeinek mérésére is bevethetünk. A KPI-ok nyomon követésének előnye, hogy pontosan meg tudjuk mondani, elértük-e a kitűzött marketingcélokat, mi működött és mi szorul legközelebb optimalizálásra. De kezdjük az elején: mik is azok a KPI-ok?

2024. február 12.

Van már weboldalad, jelen vagy a közösségi média felületein vállalkozásoddal, rendszeresen töltesz fel blogcikkeket a honlapodra és a SEO szempontjait is mindig figyelembe veszed a tartalomgyártás során? Nagyszerű! Ami azonban még népszerűbbé, ismertebbé tehetné termékedet, szolgáltatásodat, az a podcast! Hogy mi is ez a műfaj, hogy állj neki a készítésnek és milyen témákat válassz, kiderül cikkünkből.