Utolsó frissítés: Szerző:

3+1 dolog, amivel oldalad megjelenése kiemelkedhet a konkurencia tengeréből

Egy valamire való vállalkozás manapság nem létezhet saját weboldal nélkül. Egy minőségi honlap megmutatja azt, mi a céged küldetése, ki is vagy valójában, valamint irányt mutat leendő ügyfeleidnek azzal kapcsolatban, hogyan viszonyuljanak hozzád, ha üzletről van szó.

Sokan azonban egy weboldalra úgy tekintenek, mint szükséges rosszra, ahelyett, hogy kihasználnák a benne rejlő, csodálatos marketing lehetőségeket.

Egy igazán jó honlap képes megfogni a látogatókat. Bizalmat ébreszt bennük vállalkozásod iránt, és segít a lojalitás erősítésében. Éppen ezért érdemes arra koncentrálnod, hogy céged honlapja mind megjelenését, mind tartalmát tekintve egyedi legyen.

Most mutatunk pár dolgot, amire ennek érdekében érdemes odafigyelni a tervezés és az üzemeltetés során.

Kreatív bemutatkozás

Leendő ügyfeleid alapvetően kíváncsi természetűek. Ha üzletről van szó, szeretnének tudni azt, kivel is fognak együttműködni a jövőben. És ez teljesen normális.

Éppen ezért bemutkozólapod weboldalad egyik legfontosabb eleme, használd tehát kreatívan!

Bemutatkozásod minél figyelemfelkeltőbb, annál nagyobb valószínűséggel gyakorol emlékezetes hatást a látogatókra. Ne feledkezz meg azonban arról se, hogy minél emberközelibb a tartalom, annál könnyebben alakítható ki a bizalom közted és ügyfeleid között.

A száraz bemutatkozó szövegek helyett mesélj történeteket, engedj bepillantást vállalkozásod mindennapjaiba.

Videós kontent

Az elmúlt években a videós tartalom az online marketing egyik legfontosabb eszközévé vált. A nézők a videós tartalmakat sokkal jobban kedvelik, és nagyobb mennyiségben fogyasztják, mint valaha korábban. És úgy tűnik, ez a tendencia a közeljövőben sem fog lelassulni.

Ezt igazolja az is, hogy a Youtube naponta több, mint egymilliárd egyéni felhasználót vonz, akik évente több, mint hat milliárd órányi videós tartalmat fogyasztanak.

Éppen ezért ilyen vagy olyan formában érdemes weboldaladat feldobni néhány látványos videóval. Legyen szó akár a cikkeidet illusztráló, rövid videókról, akár teljesen önálló videós kontentről.

Saját fotók

Ha igazán szeretnél kitűnni a tömegből, szabadulj meg az ingyenes stock fotóktól, és mutasd meg vállalkozásod arcát saját fényképekkel!

A legtöbb vállalkozás nem szán elegendő időt és pénzt arra, hogy weboldalának tartalmait saját készítésű fotókkal illusztrálja, pedig ez rengeteg kreatív lehetőséget rejt magában. Legyen szó akár saját termékfotókról, akár a céget bemutató képekről, az emberek sokkal jobban szeretik azt, ha a valódi arcodat mutatod.

És ne feledd: az egyediség mindig kifizetődő!

Légy naprakész

Régebben is beszéltünk már róla, de nem lehet elégszer hangsúlyozni, mennyire fontos, hogy weboldalad tartalmát a lehető leggyakrabban frissítsd.

Ha weboldalad naprakész, a látogatók tudni fogják, hogy érdemes legalább hetente egyszer rákattintani. Arról nem is beszélve, hogy a nagy keresőmotorok SEO szempontból is előnyben részesítik azokat az oldalakat, ahol gyakrabban frissül a tartalom.

Ne feledd: egy jó honlap nem egyszerű reprezentációs felület, hanem online marketingeszköz is, mely a megfelelő mennyiségű energia befektetésével rengeteg új, lojális kuncsaftot szerezhet vállalkozásodnak.

Mutasd meg, mennyire szeretnek

Ha szeretnél új ügyfeleket szerezni, annak az egyik legjobb módja, ha megmutatod, mások már elégedettek veled! Hozz létre honlapodnak külön szekciót a vásárlói véleményeknek, testimonialoknak, ahol összegyűjtöd a vállalkozásoddal kapcsolatos, pozitív véleményeket.

Lehetőleg ösztönözd minden látogatódat, vásárlódat arra, hogy értékeljék szolgáltatásaidat, ilyen módon rengeteg testimonialt generálhatsz. Ezek segítenek abban, hogy gyorsabban alakíthass ki erősebb bizalmi kötődést közted és leendő ügyfeleid között.

 

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Ajánlott bejegyzések

2022. július 06.

Egy jó marketinges tudja, hogy a tesztelés a weboldal fejlesztésének utolsó és nélkülözhetetlen szakasza, ami az oldal későbbi sikerének a kulcsa. Persze utólag is ki lehet javítani a kisebb-nagyobb hibákat, viszont a nagyobb volumenű problémákat már az elején jobb elkerülni, hogy ne rontsa a vállalkozás sikerét. És most lássuk, hogy mi az a 4 dolog, amit érdemes tesztelni egy weboldalon, még mielőtt „bedobnád” a mély vízbe.

2024. április 29.

A megalapozott üzleti döntéshozatalhoz szükség van olyan online marketing eszköztárra, amely hatékonyan elemzi a kialakított folyamatok eredményességét és rámutat az esetleges hiányosságokra, gyengeségekre. Legyen szó a weboldal, az e-mail-marketing vagy épp a social media kampányok teljesítményéről vagy keresőoptimalizálásról, van néhány eszköz a tarsolyunkban, ami a nyers adatokat hasznosítható formában prezentálja.

Népszerű bejegyzések