Utolsó frissítés: Szerző: Heveli Edwin
Digitális világban élünk, ahol a világ lakosságának fele aktív. Az internet hatalmas lefedettsége miatt a cégek előnyben vannak a digitális jelenlét megteremtésében.
Tudd meg, milyen lehetőségek léteznek, és hogyan érheted el céljaidat egy webhely, videó vagy közösségi média segítségével.
Fontos, hogy minden cégben legyen legalább egy személy, aki a szolgáltatás és a termékek promóciójával foglalkozik. Ha nincs, akkor ezek a feladatok is a vezetőre, tulajdonosra hárulnak.
Tegyük fel, hogy van egy autószervized, és eddig kizárólag az ügyfeleid ajánlásai alapján bővítetted vállalkozásodat. Azonban szeretnél online is jelen lenni.
Hogyan segítheti ez vállalkozásod növekedését? Keresőmotorokon keresztül! Azok az ügyfelek, akik online autószervizt keresnek, megtalálhatják vállalkozásodat, és így több ügyfeled lehet.
Például, ha egy felhasználó a Debrecen városában található autószervizekre keres a Google-on, és a te műhelyed megjelenik a találati listán.
Ez a vállalkozásodat több szempontból is érintheti:
Vállalkozóként folyamatosan befektetsz a vállalkozásodba annak fejlesztése érdekében, és cserébe azt szeretnéd, hogy a profit növekedjen.
A digitális környezet tehát sok szempontból hasznos lehet a vállalatok számára, például: kapcsolatok kialakítása céljából a közösségi hálózatokon, online értékesítésre, új ügyfelek azonosítására vagy a meglévő ügyfelek megtartására.
Egy egyszerű kérdést fel kell tenned magadnak: miért akarsz online lenni? Mi a fő célod? Több vásárló, több prémium szolgáltatás, nagyobb bevétel? Ahhoz, hogy több ügyfeled legyen, tudniuk kell, hogy létezel a piacon.
Itt lép be az online marketing csapata, hogy eligazítson céljaid elérésében. A vállalkozásod népszerűsítésével foglalkozó munkavállalói kör bérköltségéből megtakarított pénzt hatékonyan fektethet be a fejlesztésbe.
Így nagyobb promóciós költségvetést kapsz, alacsonyabb költségek mellett, és a vállalkozás imázsával foglalkozó szakembereket is nyersz vele, akik folyamatosan értesülnek a piaci trendekről és a számodra hatékony promóciós eszközökről.
Tudod, hogy mit jelent a SEO optimalizálás? Egy olyan folyamat, amellyel befolyásoljuk az oldal megjelenését a keresőkben megjelenő találatok között (Google, Yahoo, Bing…).
Minden alkalommal, de a projekttől függően, célszerűbb SEO optimalizálást végezni. A SEO optimalizálás a Google ADS mellett egy hosszú távú folyamat, amely kattintásonkénti fizetéssel működik, mindaddig amíg aktív vagy.
A két promóciós technikában az a közös, hogy egy elemzés után kiválasztják a legmegfelelőbb kulcsszavakat, amelyek a keresőkből érkező forgalmat hozzák az oldalra. Az ügyfelek közvetlenül érdeklődnek a szolgáltatások és termékek iránt, ezzel népszerűsítve és életben tartva cégedet.
Segítségre lenne szükséged online marketingben? Vedd fel velünk a kapcsolatot és mi segítünk!
2020. április 24.
A visszafordulási arány egy weboldal esetében olyan fogalom, ami sokak számára elsőre rémisztően hangzik. Ha megtanuljuk azonban felmérni és kezelni, megértjük az okait, nem lesz más, mint egy statisztikai adat, amit saját hasznunkra fordíthatunk és profitálhatunk belőle.
2018. november 13.
A legtöbb lojális látogató szívéhez a vizuális megjelenésen keresztül vezet az út. Azonban érdemes tudni, hogy néha egy első látásra tökéletesnek tűnő weboldal is hagyhat némi kívánnivalót maga után. Hogy miért? Ennek több apró, ám fontos oka is lehet. Mi ezek közül mutatjuk most meg neked a három leggyakoribbat.