Utolsó frissítés: Szerző: Heveli Edwin
Digitális világban élünk, ahol a világ lakosságának fele aktív. Az internet hatalmas lefedettsége miatt a cégek előnyben vannak a digitális jelenlét megteremtésében.
Tudd meg, milyen lehetőségek léteznek, és hogyan érheted el céljaidat egy webhely, videó vagy közösségi média segítségével.
Fontos, hogy minden cégben legyen legalább egy személy, aki a szolgáltatás és a termékek promóciójával foglalkozik. Ha nincs, akkor ezek a feladatok is a vezetőre, tulajdonosra hárulnak.
Tegyük fel, hogy van egy autószervized, és eddig kizárólag az ügyfeleid ajánlásai alapján bővítetted vállalkozásodat. Azonban szeretnél online is jelen lenni.
Hogyan segítheti ez vállalkozásod növekedését? Keresőmotorokon keresztül! Azok az ügyfelek, akik online autószervizt keresnek, megtalálhatják vállalkozásodat, és így több ügyfeled lehet.
Például, ha egy felhasználó a Debrecen városában található autószervizekre keres a Google-on, és a te műhelyed megjelenik a találati listán.
Ez a vállalkozásodat több szempontból is érintheti:
Vállalkozóként folyamatosan befektetsz a vállalkozásodba annak fejlesztése érdekében, és cserébe azt szeretnéd, hogy a profit növekedjen.
A digitális környezet tehát sok szempontból hasznos lehet a vállalatok számára, például: kapcsolatok kialakítása céljából a közösségi hálózatokon, online értékesítésre, új ügyfelek azonosítására vagy a meglévő ügyfelek megtartására.
Egy egyszerű kérdést fel kell tenned magadnak: miért akarsz online lenni? Mi a fő célod? Több vásárló, több prémium szolgáltatás, nagyobb bevétel? Ahhoz, hogy több ügyfeled legyen, tudniuk kell, hogy létezel a piacon.
Itt lép be az online marketing csapata, hogy eligazítson céljaid elérésében. A vállalkozásod népszerűsítésével foglalkozó munkavállalói kör bérköltségéből megtakarított pénzt hatékonyan fektethet be a fejlesztésbe.
Így nagyobb promóciós költségvetést kapsz, alacsonyabb költségek mellett, és a vállalkozás imázsával foglalkozó szakembereket is nyersz vele, akik folyamatosan értesülnek a piaci trendekről és a számodra hatékony promóciós eszközökről.
Tudod, hogy mit jelent a SEO optimalizálás? Egy olyan folyamat, amellyel befolyásoljuk az oldal megjelenését a keresőkben megjelenő találatok között (Google, Yahoo, Bing…).
Minden alkalommal, de a projekttől függően, célszerűbb SEO optimalizálást végezni. A SEO optimalizálás a Google ADS mellett egy hosszú távú folyamat, amely kattintásonkénti fizetéssel működik, mindaddig amíg aktív vagy.
A két promóciós technikában az a közös, hogy egy elemzés után kiválasztják a legmegfelelőbb kulcsszavakat, amelyek a keresőkből érkező forgalmat hozzák az oldalra. Az ügyfelek közvetlenül érdeklődnek a szolgáltatások és termékek iránt, ezzel népszerűsítve és életben tartva cégedet.
Segítségre lenne szükséged online marketingben? Vedd fel velünk a kapcsolatot és mi segítünk!
2023. szeptember 27.
A járványban otthon töltött idő egyre több embert késztetett arra, hogy többlettevékenység után nézzen. Egyesek főzni kezdtek, mások sportolni, sokan pedig kézzel készített termékeket kezdtek el csinálni. Azok pedig, akik elkezdték a kézi gyártást, meglehetősen egyszerű megközelítést alkalmaznak: oktatóanyagokat néznek a YouTube-on, folyamatosan teszteket és próbákat végeznek, fejlesztik és felfedezik magukat, majd a kézi munka kis művészeivé válnak.
2019. március 12.
Legyen szó akár nagyvállalatról, akár kisvállalkozásról, a jól működő weboldal a siker egyik alapfeltételét jelenti. Üzleti honlapod felépítése során éppen ezért érdemes a legapróbb részletekre odafigyelned. Néhány jelentéktelennek tűnő szegmens ugyanis többet számíthat, mint az elsőre gondolnád. Hogy mik ezek? Most megmutatjuk, hogy a jövőben Te is hatékonyan tudd elkerülni az aprónak tűnő, ám súlyos hibákat!