Utolsó frissítés: Szerző:

Az automatizálás jelentősége a marketingben 2023-ban

Mi a legérdekesebb a jelenlegi marketingpiacon?

A szakértők szerint 2024-re a globális marketingpiac 65,11%-ot fektet be majd az online hirdetésekbe. A televíziók már most is vesztésre állnak az új lehetőségekkel szemben, amelyeket online kínál a vállalkozások növekedése és fejlődése terén.

De hogyan néz ki manapság a digitális marketing?

A hivatalos adatok szerint 2020-ban például a Meta INC (Facebook) óriáscég bevételének 97,9 százaléka reklámból származott. Itt a világ legnagyobb közösségi hálózatáról beszélünk, ami bevételtermelő motorrá vált a vállalkozások számára szerte a világon.

Ráadásul a Facebook a teljes digitális marketing 9%-át, a teljes digitális mobilmarketing több mint 18%-át képviseli. A marketingesek 92%-a a Facebookot használja vállalkozása népszerűsítésére.

Mi az érdekes a Facebookon?

Egy belső elemzés szerint az, hogy a Facebookon jelenleg minden 4-5 posztnál van hirdetés. A Facebook talán a legnagyobb, felhasználók által generált online tartalomhálózat.

A tartalom azonban nem csak a Facebookon található, nem csak ő hoz eredményt a tartalomterjesztés terén. És nem csak itt ülnek le a felhasználók, hogy megnézzék a mások által közzétett tartalmat. Az is kiderült, hogy a teljes hirdetési piacból jelenleg több milliárd dollárt foglalnak el a digitális magazinok szegmensei, ami a teljes piac kb. 7%-át teszi ki.

És itt kezdenek érdekessé válni a dolgok!

Milyen hatással van az automatizálás a digitális marketingre?

A digitális marketing folyamatosan növekszik, amit a fenti adatok csak megerősítenek. Egy dinamikus és növekvő piacon az automatizálás pedig csak előnyökkel járhat. Mert ha automatizálsz, könnyebben haladhatsz és irányíthatsz. Ezenkívül nagy előnyt jelenthet: az átláthatóság!

A folyamatosan bővülő piac mellett nagyon sok új cég jelenik meg. Mivel van kereslet a szolgáltatásokra, ezért folyamatosan bővül a digitális marketing szolgáltatások kínálata.

De mi hiányzik sokszor ezekből? Átlátható, hatékony és hozzáférhető módja az ügyfél és az ügynökségek közötti, az ügynökök és harmadik felek közötti kapcsolat közvetítésének.

Coderweb – teljes megoldás az online tartalomstratégiádhoz!

A jelenlegi környezetben, ahol az online tartalmak és a fizetős médiaszolgáltatások összefonódnak, és számos üzleti lehetőséget képeznek, úgy döntöttünk, hogy mindezt egy platformon egyesítjük. Ez mindenhez hozzáférést biztosít, amit a tartalomstratégiához és az online jelenléthez szükséges.

Segítünk automatizálni a folyamatokat, és átláthatóságot biztosítani az ügyfelek számára.

Miért fontosak a digitális tartalmak a vállalkozásod számára?

Ahogy a hivatalos adatokból is látszik, a marketing nagyrészt tartalom alapú. Gondolj egy példára a mindennapi életből. Ha egy üzleti döntést szeretnél közölni valakivel, megerősíteni egy eseményen való részvételt, beszélni egy barátoddal...

Mindehhez szöveget használsz. Akár írod, akár telefonon szóban kommunikálod, akár grafikai anyagot küldesz, minden TARTALOM!

Az üzleti életben annál is inkább, a tartalom rendkívül fontos szerepet játszik. A cikkek, a reklámok és a SEO tartalmak – kifejezetten a te webhelyére optimalizálva – nagy hatással vannak a márka létrehozására.

Amellett, hogy segít feljutni a Google pozícióira, szakemberként is pozicionál, és organikus forgalom forrását is biztosítja, ami fontos az eladások növelésében.

Más szóval, a tartalom segítségével megtakaríthatod marketing költségkeretednek felét, ha nem fizetsz olyan kattintásokért, amelyeket organikusan vonzhatnak.

És ha ezt automatizáltan teszed, a dolgok általában teljesen új dimenziót nyernek.

 

Ha tetszett a tartalom, olvasd el egy másik bejegyzésünket a friss kutatásokkal alátámasztott digitális marketing trendjeiről.

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Ajánlott bejegyzések

2023. október 25.

Az internetes áruház megnyitása egy olyan döntés, ami sok tervezést és pontos kivitelezést igényel. Egy olyan webáruházat tartalmazó webhely például, mint a WordPress vagy a Woocommerce, nem olcsó elkészíteni, és sokkal hosszabb fejlesztési időt igényel, mint egy egyszerű webhely. Íme nyolc fontos szempont, amelyet figyelembe kell venni.

2024. május 20.

Azt, hogy kiből lesz vásárló és ügyfél, sok minden befolyásolja. Azonban, ha ismered a vásárlási döntés folyamatát, hatékonyabban tudod megszólítani a potenciális vevőidet és a hirdetési kampányaidat is jobban meg tudod tervezni. Hogy sikereket érhessen el céged, használd fel Engel ötlépcsős modelljét, melyet most bemutatunk neked.

Népszerű bejegyzések