Utolsó frissítés: Szerző: Heveli Edwin
Az online tanfolyamok világa ellen sokan ágálnak azzal, hogy a laptop előtt ülve sosem élhetjük át ugyanazt az élményt, mint a személyes jelenléttel. Ez vitatathatatlan.
Csakhogy egyre többeknek okoz nehézséget a rengeteg teendő közepette a fizikai jelenlét egy-egy oktatáson való részvételre. Gondolj bele, az óvodák-iskolák állandó bezárásai, változékony munkarend mind-mind nehezítő tényező.
Az instant megoldások, a profi vevőszerző rendszerek üzletága pedig szárnyal – ma már pillanatok alatt elérhetőek azok a platformok, applikációk és rendszerek, amelyekkel automatizáltan értékesítheted is az online tanfolyamaidat.
Ha jól csinálod, valódi értéket tudsz adni és ügyesen lövöd be a célcsoportodat, akkor óriási üzletet építhetsz belőlük.
A teljesség igénye nélkül, íme néhány példa:
Vizsgáld meg, hogy kinek és milyen problémájára tudnál gyors és hatékony megoldást kínálni tanfolyam formájában.
Írd össze, hogy mi jelenthet gondot a jelenlegi ügyfeleidnek, vagy azoknak, akikből mégsem lesz ügyfél. Nézd meg, hogy mi lehet az oka annak, hogy lemorzsolódnak, és hogy tudnál-e olyan tanfolyamot kínálni nekik, ami hasznukra válna?
Ha ezzel meg vagy, akkor írd össze ezeket a tanfolyam ötleteket. Állítsd őket sorrendbe összetettség, keresettség szerint. Gondold át, mik azok, amik összetartoznak, és melyeket lehet együtt vagy külön-külön értékesíteni.
Lehetőleg ne csak olyan kurzusokban gondolkozz, amelyekben félévnyi anyagot egyben rázúdítasz a hallgatóidra. Készíts kisebb kurzusokat, minitanfolyamokat, amelyeket olcsóbban, egymásra épülve is lehet értékesíteni.
Sokan megijednek, ha egyszerre túl sok pénzt kell kiadniuk, vagy túlságosan nagy elvárásokkal találkoznak. Azokra is gondolj, akik szeretik kicsiben kezdeni.
A könyvszerű, írásos tanfolyamokra sokkal kisebb kereslettel kell számolnod, mert lényegesen több időbe telik a feldolgozásuk, mint a videós változatoknak.
Akkor tudod a legtöbbek igényeit kielégíteni, ha videós tartalmakat készítesz, amelyekből később hanganyagot és írott változatot, esetleg prezentációs anyagot vagy jegyzeteket is elérhetővé teszel.
Ha igazán profin akarod csinálni, akkor keress fel minket, és összerakunk neked egy jó kurzusplatformot a weboldaladra, ahol a diákjaid egyedi jelszóval elérhetik az általuk megvásárolt tanfolyamokat és egyéni ütemben haladhatnak. Ehhez persze nem árt egy automatizált fizetési és számlázási rendszer sem.
De vannak olyan online tanfolyamokra specializálódott platformok, mint pl. a Teachable, ahová a saját neved alá feltöltheted a kurzusaidat és egyedi azonosítók segítségével a tanítványaid számára elérhetővé teheted.
Ezek is jó megoldást jelenthetnek, de ha külsős platformot választasz, mindig alaposan ellenőrizd a szerződési feltételeket, és hogy a tanítványaid adatai – és a tieid – is biztonságban legyenek.
Van még kérdésed? Írj nekünk és szívesen segítünk elindítani az online tanfolyamaidat!
Címkék
2020. augusztus 19.
Egy weboldal sikere egyszerre több dolgon is múlik. Nem elég a tökéletes megjelenés, és még a maximális funkcionalitás sem minden. Ebben a bejegyzésben megmutatjuk azt, miért érdemes egy jól megtervezett és felépített weboldalon rendszeresen jelentkező, üzleti blogot is üzemeltetned!
2022. augusztus 14.
A landing oldal az online értékesítés és a konverzióra csábítás hatékony eszköze. De csak akkor, ha a kivitelezés professzionális: a design segíti a konverziószerzést, a szöveg pedig ütős, meggyőző és nem hagyja a látogatót kihátrálni a konverzióból. A munka első felét nyugodtan bízd ránk. A másik feléhez pedig megmutatjuk, milyen elemekből kell állnia egy landing oldal szövegezésének ahhoz, hogy dőljenek a konverziók.