Utolsó frissítés: Szerző:

Tényleg lehet hasznos egy felugró ablak?

Mindnyájan találkoztunk már felugró ablakokkal, melyek hirdetési céllal szakították meg az online böngészésünket. Ez egy olyan marketingmegoldás, melynek a használatát agresszivitása miatt a legtöbb szakember érthető módon nem javasolja.

Azonban nem szabad megfeledkezni arról, hogy egy felugró ablak nem csak kéretlen, irritáló reklám lehet. Egy pop-up kiválóan alkalmas lead generálásra, új feliratkozók szerzésére, vagy akár a vásárlás ösztönzésére is.

Ahhoz, hogy jól működjön, nem kell mást tennünk, mint megismerni a különböző fajtáit és megfelelően használni őket.

Most megmutatjuk, milyen célból működhetnek a felugró ablakok!

Követőszám növelése

A jelenlét a közösségi médiában több szempontból is fontos módszer egy vállalkozás életében. Az új ügyfelek bevonzása és megtartása mellett SEO szempontból sem utolsó, hiszen segít az internetes jelenlétének növelésében. Ezen túl pedig a legújabb termékek vagy szolgáltatások hirdetésére, valamint üzleti vélemények fogadására is használhatjuk közösségi profiljainkat.

A felugró ablakok kiválóan alkalmasak arra, hogy weboldalunk látogatóinak felajánlják annak lehetőségét, hogy kövessenek minket a közösségi média különböző platformjain. Ezáltal mindig az elsők közt értesülhetnek a vállalkozásunkat érintő, legfrissebb hírekről és elsőként láthatják a kizárólag ezeken a felületeken megjelenő, exkluzív tartalmainkat.

Hírlevél-feliratkozók szerzése

Bármilyen meglepő is lehet, a hírlevél továbbra is az online marketing egyik leghatékonyabb eszköze. Az online üzletek rendkívül kreatív módokon használhatják az elektronikus levelekben rejlő lehetőségeket, ennek köszönhetően pedig rengeteg feliratkozót szerezhetnek. Olyanokat, akiknek egy részét nagy eséllyel konvertálhatják később aktív vásárlókká.

A pop-upok használatának egyik legkézenfekvőbb módja éppen ezért a hírlevél-feliratkozók számának növelése. A feliratkozás előnyeit kihangsúlyozó felugró ablakok remek lehetőséget kínálnak arra, hogy begyűjtsük az látogatók e-mail címeit, ezáltal a későbbiekben akciókkal, leárazásokkal és személyre szabott ajánlatokkal is megkeresetjük őket.

Vásárlói vélemények begyűjtése

Egy online működő vállalkozás esetében rendkívül sokat jelent az aktív vásárlók véleménye. Ezek nem csak az üzlet fejlődésében, de a hitelesség megalapozásában, a leendő ügyfelekkel való bizalmi kapcsolat kiépítésében is sokat jelentenek. A vásárlói vélemény tehát értékes marketingeszköz, melynek begyűjtése azonban nem mindig egyszerű feladat.

A látogatókat sok esetben ösztönözni kell arra, hogy elmondják azt, mit gondolnak termékeinkről, szolgáltatásainkról. Egy vásárlás után megjelenő felugró ablak, mely kilépés előtt emlékezteti a látogatót arra, hogy összegezze tapasztalatait, rendkívül sok, pozitív értékelés begyűjtéséhez segítheti hozzá oldalunkat.

Csali reklámanyag promótálása

Alapvető emberi tulajdonság, hogy mindnyájan szeretjük az ingyenes dolgokat. pláne abban az esetben, ha azok valamilyen értéket, például egy problémára való megoldást, vagy extra tudást kínálnak számunkra. Éppen ezért az online marketin egyik bevált eszköze az úgynevezett „csaliként” használt e-book, mely egy e-mail cím megadása után ingyenesen letölthető.

Ez a módszer kiválóan alkalmas lead generálásra, új hírlevél-feliratkozók szerzésére, és vállalkozásunk szakmai presztizsét is erősítheti.

Éppen ezért a csali anyagokat reklámozó pop-up üzenetek is hasznos funkciót tölthetnek be egy weboldalon. A látogatók sokkal inkább lehetőségként kezelik őket, mintsem reklámként, vállalkozásunk számára mégis kiemelkedően sokat jelentenek, hiszen rengeteg új kapcsolati adatot szerezhetünk általuk.

A kulcs a mértéktartás

Mint a fentebb említett példák alapján látható, nem feltétlenül kell megijedni a felugró ablakok használatától. Ha megtanuljuk őket megfelelő módon, mértékkel alkalmazni, a pop-upok segíthetnek az üzlet fellendítésében, weboldalunk látogatószámának aktív növekedésében is.

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Ajánlott bejegyzések

2020. szeptember 17.

A saját weboldal egy vállalkozás esetében alapkövetelmény. Egyszerűbben kereshető, több információt tárolhatunk és rendszerezhetünk rajta, és a bizalomépítésben is erősebb eszköz. Az alábbiakban bemutatjuk azt, miért nem képes 2020-ban sem a közösségi média arra, hogy pótolni tudjon egy jól megtervezett, profi weboldalt!

2019. augusztus 17.

Weboldalunk vizuális megjelenése már alapvetően egy olyan dolog, ami rengeteget dobhat üzletünk népszerűségén. Egy esztétikus és letisztult honlap fél siker, azonban érdemes tudni, hogy a jó design nem kizárólag az egyedi grafikai elemek és a jól megválasztott betűtípus alkalmazásán múlik.

Népszerű bejegyzések