Utolsó frissítés: Szerző:

Mit jelent a skálázás, ha tartalommarketingről van szó, és hogyan lehet a legmagasabbra jutni a Google organikus találatai között?

Hogyan befolyásolja a tartalommarketing a céged online teljesítményét?

A tartalommarketing egy nagyon hatékony marketingeszköz, amely nagyszerű eredményeket hozhat, ha tudod, hogyan kell használni, mivel:

– a statisztikák szerint a cégek 80%-a tartalommarketing-stratégiákkal erősíti jelenlétét a virtuális környezetben;
– nagyobb hitelességet és bizalmat eredményez;

Melyek a leggyakoribb akadályok, amelyekkel szembe kell nézned?

Tudtad, hogy csak a WordPress.com bloggerei havonta körülbelül 70 millió új cikket hoznak létre blogjaikon?

És ennek a számnak semmi köze a más tartalomkezelő rendszereken és platformokon közzétett blogbejegyzések hihetetlenül nagy mennyiségéhez, mint például a Medium vagy a Tumblr, ahol szintén több mint 500 millió blog található.

Más szóval, valahányszor új blogbejegyzést hozol létre vállalkozásod számára, a Google-on több millió más, a tartalommal egy napon közzétett új bejegyzéssel versenyzel, amelyek éppúgy versengenek egymással, mint az általad írt cikk a figyelem felkeltése érdekében.

Akár szeretjük bevallani, akár nem, akár hajlandóak vagyunk önállóan dolgozni, akár inkább másokra bízzuk weboldalaink tartalmának kezelését, minden vállalkozásnak szüksége van nagyszerű cikkekre, hogy láthatóságot és forgalmat szerezzenek.

Manapság nem számíthatsz nagy forgalomra akkor, ha nem teszel rendszeresen értékes, egyedi, jó minőségű tartalmakat webhelyedre.

Ezenkívül minden egyes tartalmat megfelelően optimalizálni és reklámozni kell a kívánt eredmények elérése érdekében!

A jobban dokumentált tartalom létrehozása érdekében a B2B vagy B2C vállalkozások számára tartalmat készítő vállalatok több mint fele 2021-ben kiszervezte tartalommarketing tevékenységét.

A statisztikákból az derült ki, hogy a marketingesek 81%-a tartalomírást, 40%-a a grafikai tervezéssel kapcsolatos feladatokat, 28%-a pedig a szerkesztéssel, lektorálással kapcsolatos SEO szolgáltatásokat szervezte ki.

Nem meglepő, hogy a tartalomírás a tartalommarketing leginkább kihelyezett része, tekintve, hogy az Orbit Media szerint átlagosan három-négy órát vesz igénybe egy kivételes cikk elkészítése.

Azonban a tartalomkészítő munkája nem ér véget egy cikk megírása után, hanem a legmegfelelőbb keresőoptimalizálási módszerek megtalálásával folytatódik.

Megfelelő optimalizálási technikák nélkül az oldalon és azon kívül a tartalom nem látható a keresőmotorok felhasználói számára, ami azt jelenti, hogy hiábavaló volt a megírt cikk.

Mind a B2B, mind a B2C szolgáltató vállalkozások nagyon nehéz kihívásnak találják a tapasztalt és hozzáértő tartalomkészítők megtalálását. A sok tartalommal kapcsolatos feladat kiszervezése azonban feltétlenül szükséges.

Persze innentől a következő akadályok is megjelenhetnek:

– a partnerek azonosításának nehézsége, a célközönség nyelvén történő tartalom létrehozásához;
– az értékek túl kicsik ahhoz, hogy demonstrálják a tartalomalkotásba való befektetés érdemeit;
– a tájékozott tanácsadásra képes partnerek azonosításának nehézségei;
– hatékony megoldások hiánya a partnerek részéről.

De még ezekkel az akadályokkal is, a legtöbb marketinges továbbra is úgy dönt, hogy másokra hagyatkozik a tartalomkészítés során, és folyamatosan arra törekszik, hogy alkalmas és tehetséges stratégiai partnereket találjon, akik közelebb viszik céljaihoz.

Fontos, hogy akár te generálod a tartalmakat, akár másnak szervezed ki, tudnod kell azonosulni céged konkrét célkitűzéseivel, hangnemével, hiszen csak így lehet hosszú távú sikert elérni.

Ha pedig segítségre van szükséged az online marketing kapcsán, vedd fel velünk a kapcsolatot!

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Ajánlott bejegyzések

2021. február 09.

Akár webáruházról, akár saját üzleti weboldalról van szó, fontos a jó minőségű, saját fotók és illusztrációk használata. A jó minőségű fotók és grafikák használata mellett megannyi érv szól még a bizalomépítés mellett. Most összegyűjtöttünk párat ezek közül, hogy megmutassuk, a tökéletes weboldal üzemeltetéséhez miért is van szükséged tökéletes, egyedi illusztrációkra!

2021. szeptember 22.

A Facebook hirdetések ma már elmaradhatatlannak mondhatók, ha hatékony online marketingstratégiát szeretnénk építeni. Most hoztunk néhány olyan hibát, melyet a kis- és középvállalkozások a leggyakrabban elkövetnek, hogy tanulhass a belőlük, és akár első próbálkozásra is hatékony, ütős hirdetéseket futtathass a legnagyobb közösségi oldalon!

Népszerű bejegyzések