Utolsó frissítés: Szerző: Heveli Edwin
Egy összetett marketinges folyamat, amely során egy vállalkozás különféle, az interneten elérhető platformokat használ, hogy népszerűsítse magát. Végső célja, hogy az interneten keresztül megismertessen az emberekkel egy márkát.
A cég online reklámozása elengedhetetlen a márka ismertségének és költségeinek növeléséhez!
Az online promóció 3 legfontosabb előnye minden vállalkozás számára:
1. Növelni a márka láthatóságát és ismertségét a jelenlegi és jövőbeni potenciális vásárlók körében.
2. A magukat online reklámozó cégek könnyebben elérhetik a szélesebb közönséget, akár nemzetközi szinten is.
3. Egy márka online népszerűsítése viszonylag alacsonyabb költséggel valósítható meg, mint a TV-n vagy kültéri hirdetésen keresztül.
A vállalkozások az online promóció egyes aspektusainak automatizálásával csökkenthetik a költségeket. Az online elérhető technológiának – Google Analytics, Google Search Console – köszönhetően az online promóciós eredmények sokkal jobban mérhetők, mint az offline promóciós módszerek, például az óriásplakátok vagy a nyomtatott hirdetések.
Az online promóció másik előnye a kisvállalkozások és induló vállalkozások számára, hogy profitálhatnak az online promóciós stratégiák hatékonyságából, amellyel ügyfeleket szerezhetnek anélkül, hogy versenyezniük kellene olyan cégekkel, amelyeknek jelentős költségvetésük van az online hirdetésekre.
A mai digitális világban ha több ügyfelet szeretnél bevonzani interneten keresztül számos mód kínálkozik rá. Emiatt van az, hogy sok vállalkozó, aki csak most kezdi az online tevékenységet, folyamatosan felteszi magának a kérdést: Hogyan reklámozhatom online vállalkozásomat?
A kérdésre adott válasz azonban több részből tevődik össze, például:
Az online promóciós kampány céljai – ügyfelek azonosítása és meggyőzése, hogy próbálják ki a vállalkozás termékeit, láthatóság növelése az online térben stb
Eredményt hozó online promóciós csatornák létrehozása – a leggyakrabban használt csatornák ezek közül a SEO, tartalommarketing, közösségi média és PPC hirdetések.
A legegyszerűbb módja hatékony stratégiákat kialakítani ezeken a csatornákon, ha elkezded reklámozni céged affiliate marketing- és PPC kampányokkal. (Facebook Ads és/vagy Google Ads)
Az online promóció azonban nem korlátozódik csak erre. Egy vállalkozás több online promóciós csatornát is használhat, mint a Facebook, Instagram-, LinkedIn-, Google-, és YouTube hirdetések, SEO, tartalommarketinget, bloggerekkel való együttműködést.
Az On Page/ Of Page SEO és a tartalommarketing segítségével céged organikus láthatóságot nyerhet a Google rendszerében, és keresőforgalmat generálhat ha releváns kulcsszavak alapján célozza meg az embereket.
Egy vállalkozás népszerűsítése SEO és tartalommarketing stratégiákon keresztül lehet a leghatékonyabb online promóciós stratégia!
A közösségi médián keresztül történő online promóció lehetőséget kínál a vállalkozásoknak, hogy bizalmon alapuló kapcsolatot építsenek ki ügyfelekkel.
Mennyit kell befektetnem az online promócióba?
Az online promóciós költségkeret felállítása nem könnyű feladat, különösen annak, akinek nincs korábbi tapasztalata.
Tízből kilenc marketinges arra számít, hogy 2022-2023-ban megnöveli a digitális marketing költségvetését, de hogyan biztosíthatja az online promóciós költségvetés hatékony felhasználását?
Határozd meg az online marketing céljait legalább a következő negyedévre!
Az online promóciós költségvetés összegét oszd el! Ez általában a vállalat bevételének vagy bevételi céljainak 5%-a és 25%-a között mozog, sok egyéb tényező mellett a vállalat méretétől, a növekedési szakasztól függően.
Ha pedig kérdésed van, vagy csak szeretnéd feldobni az online marketinged, keress fel minket és segítünk!
Címkék
2023. október 23.
Az online tanfolyamok felfutásának óriási löketet adott az online oktatás általánossá válása. Az időnk nagyon véges és nagyon drága, de a folyamatos tanulás és fejlődés alapelvárás. Erre a problémára kínálhat megoldást, ha a szolgáltatásodat átkonvertálod online tanfolyammá, ahol lehetőséget adsz a vásárlóidnak a fizikai jelenlét nélküli fejlődésre. Vajon nálad is működhet? Olvass tovább!
2023. november 22.
Az emelkedő adóktól, a nehéz beszerzésekig vagy a létszámhiányig minden érezhető egy vállalkozás életében. Mindezek az akadályok még fontosabbá teszik az ünnepi szezonra való felkészülést az eladások növelése érdekében, ami egyes felmérések szerint akár 9-10 százalék körüli árbevétel-növekedést jelent. Íme 3 tipp, amellyel felkészítheted vállalkozásod az ünnepi szezonra.