Mi az az online promóció? Előnyök és promóciós tevékenységek

Utolsó frissítés: Szerző:

Mi az az online promóció? Előnyök és promóciós tevékenységek

Mi az online promóció?

Egy összetett marketinges folyamat, amely során egy vállalkozás különféle, az interneten elérhető platformokat használ, hogy népszerűsítse magát. Végső célja, hogy az interneten keresztül megismertessen az emberekkel egy márkát.

A cég online reklámozása elengedhetetlen a márka ismertségének és költségeinek növeléséhez!

Az online promóció 3 legfontosabb előnye minden vállalkozás számára:

1. Növelni a márka láthatóságát és ismertségét a jelenlegi és jövőbeni potenciális vásárlók körében.

2. A magukat online reklámozó cégek könnyebben elérhetik a szélesebb közönséget, akár nemzetközi szinten is.

3. Egy márka online népszerűsítése viszonylag alacsonyabb költséggel valósítható meg, mint a TV-n vagy kültéri hirdetésen keresztül.

Miért reklámozzam magam online?

A vállalkozások az online promóció egyes aspektusainak automatizálásával csökkenthetik a költségeket. Az online elérhető technológiának – Google Analytics, Google Search Console – köszönhetően az online promóciós eredmények sokkal jobban mérhetők, mint az offline promóciós módszerek, például az óriásplakátok vagy a nyomtatott hirdetések.

Az online promóció másik előnye a kisvállalkozások és induló vállalkozások számára, hogy profitálhatnak az online promóciós stratégiák hatékonyságából, amellyel ügyfeleket szerezhetnek anélkül, hogy versenyezniük kellene olyan cégekkel, amelyeknek jelentős költségvetésük van az online hirdetésekre.

Hogyan reklámozzam az online üzletemet?

A mai digitális világban ha több ügyfelet szeretnél bevonzani interneten keresztül számos mód kínálkozik rá. Emiatt van az, hogy sok vállalkozó, aki csak most kezdi az online tevékenységet, folyamatosan felteszi magának a kérdést: Hogyan reklámozhatom online vállalkozásomat?

A kérdésre adott válasz azonban több részből tevődik össze, például:

Az online promóciós kampány céljai – ügyfelek azonosítása és meggyőzése, hogy próbálják ki a vállalkozás termékeit, láthatóság növelése az online térben stb

Eredményt hozó online promóciós csatornák létrehozása – a leggyakrabban használt csatornák ezek közül a SEO, tartalommarketing, közösségi média és PPC hirdetések.

A legegyszerűbb módja hatékony stratégiákat kialakítani ezeken a csatornákon, ha elkezded reklámozni céged affiliate marketing- és PPC kampányokkal. (Facebook Ads és/vagy Google Ads)

Az online promóció azonban nem korlátozódik csak erre. Egy vállalkozás több online promóciós csatornát is használhat, mint a Facebook, Instagram-, LinkedIn-, Google-, és YouTube hirdetések, SEO, tartalommarketinget, bloggerekkel való együttműködést.

2 online promóciós stratégia, amely eredményeket hoz!

1. Hogyan reklámozd vállalkozásod SEO és tartalommarketing segítségével?

Az On Page/ Of Page SEO és a tartalommarketing segítségével céged organikus láthatóságot nyerhet a Google rendszerében, és keresőforgalmat generálhat ha releváns kulcsszavak alapján célozza meg az embereket.

Egy vállalkozás népszerűsítése SEO és tartalommarketing stratégiákon keresztül lehet a leghatékonyabb online promóciós stratégia!

2. Hogyan reklámozd vállalkozásodat a közösségi média marketingen keresztül?

A közösségi médián keresztül történő online promóció lehetőséget kínál a vállalkozásoknak, hogy bizalmon alapuló kapcsolatot építsenek ki ügyfelekkel.

Mennyit kell befektetnem az online promócióba?

Az online promóciós költségkeret felállítása nem könnyű feladat, különösen annak, akinek nincs korábbi tapasztalata.

Tízből kilenc marketinges arra számít, hogy 2022-2023-ban megnöveli a digitális marketing költségvetését, de hogyan biztosíthatja az online promóciós költségvetés hatékony felhasználását?

Határozd meg az online marketing céljait legalább a következő negyedévre!

Az online promóciós költségvetés összegét oszd el! Ez általában a vállalat bevételének vagy bevételi céljainak 5%-a és 25%-a között mozog, sok egyéb tényező mellett a vállalat méretétől, a növekedési szakasztól függően.

 

Ha pedig kérdésed van, vagy csak szeretnéd feldobni az online marketinged, keress fel minket és segítünk! 

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Ajánlott bejegyzések

2024. április 15.

Hogyan lesz adatvezérelt a SEO?

A mesterséges intelligencia mellett a digitális marketing egyik legfelkapottabb trendje jelenleg az adattudomány. Nem véletlenül: támogatja az adatokon alapuló üzleti döntéshozatalt és a marketingesek többsége, 66%-uk úgy gondolja, hogy ezek az adatalapú döntések jobbak, mint az adatok felhasználása nélkül meghozott, pusztán megérzésekre vagy trendekre alapozott döntéshozatal. De hogy kapcsolódik össze az adatvezérelt szemléletmód és a SEO?

2022. december 07.

Így építsd fel a webáruházad keresőjét, hogy dőljenek a megrendelések

Számtalan webáruház vérzik el rajta, mert annyira kézenfekvőnek tűnik, pedig mégsem az. Egy rosszul, vagy nem elég jól működő keresőmezőn nagyon sok eladást bukhatsz el. Hogyan kellene ennek kinéznie és milyen funkcióknak kellene megfelelnie, hogy tényleg jó legyen? Szerintem mindannyian jártunk már úgy, hogy betévedtünk egy webáruházba, ahol találtunk egy olyan terméket, aminek a megvásárlásán elgondolkodtunk, de szerettük volna előbb átnézni, kapható-e itt még hasonló.

Népszerű bejegyzések