2024. augusztus 26.
Gondoltad volna? Amikor bármilyen csatornán kapcsolatba lépsz az ügyfeleiddel - történjen az egy hagyományos üzletben, az interneten, szöveges üzeneteken vagy közösségi médián keresztül -, az omnichannel marketing. De hogyan kellene ezeket a folyamatokat összehangolni és jól csinálni? Hogyan működik az omnichannel marketing? Cikksorozatunk 3. részében ennek jártunk utána.
2024. augusztus 19.
Az omichannel marketing fogalmáról és a multi-, illetve cross-channel marketing közötti különbségeket már kiveséztük az előző cikkünkben. Cikksorozatunk második részében azt fogjuk bemutatni, hogy mik az előnyei az ominchannel marketing stratégiai megközelítésének.
2024. május 20.
Azt, hogy kiből lesz vásárló és ügyfél, sok minden befolyásolja. Azonban, ha ismered a vásárlási döntés folyamatát, hatékonyabban tudod megszólítani a potenciális vevőidet és a hirdetési kampányaidat is jobban meg tudod tervezni. Hogy sikereket érhessen el céged, használd fel Engel ötlépcsős modelljét, melyet most bemutatunk neked.
2024. május 13.
Minden cég szeretne kitűnni a versenytársai közül, emellett pedig pozitív benyomást tenni vásárlóira, illetve megrendelőire, ezt pedig egyedi sajátosságokkal érheti el. Ezt az egyediséget többek között a vállalati arculat elemei hordozzák, emiatt különös hangsúlyt kell fektetni rájuk. Mind a belső, mind a külső kommunikációban. Hogy jobban megértsd, miről is van szó, bemutatjuk, milyen elemei vannak a vállalati arculatnak és elmondjuk azt is, hogy a honlapodon ezt hogyan lehet megjeleníteni.
2024. április 29.
A megalapozott üzleti döntéshozatalhoz szükség van olyan online marketing eszköztárra, amely hatékonyan elemzi a kialakított folyamatok eredményességét és rámutat az esetleges hiányosságokra, gyengeségekre. Legyen szó a weboldal, az e-mail-marketing vagy épp a social media kampányok teljesítményéről vagy keresőoptimalizálásról, van néhány eszköz a tarsolyunkban, ami a nyers adatokat hasznosítható formában prezentálja.
2024. április 02.
Minden arculati elem közül az egyik leglényegesebb a logó: ez fejezi ki egyetlen képben a vállalat küldetését, célját és az embléma sokat elárul a cégről. A logókészítés nem egyszerű feladat, hiszen befolyással van a vállalat imázsára, hosszú távon befolyásolja a cég sikerességét. Most röviden bemutatjuk, mire érdemes figyelni a céges logó elkészítése kapcsán.
2024. március 25.
Digitális marketing trendek 2024-re, amit érdemes megfontolnod. A digitális marketing világa a kezdet kezdete óta folyamatosan növekszik, mert az internet minden nap új eszközökkel és technológiákkal gazdagodik. Ennek megfelelően a keresési módunk is (hol, hogyan, miért, mit stb.) is folyamatosan változik. Nem túlzás azt állítanunk, hogy minden nap új trendek és lehetőségek jelennek meg, és ennek a felgyorsult viselkedésnek köszönhetően egyre több mindennel kell zsonglőrködnünk.
2023. december 18.
Előfordult már veled, hogy egyik nap a melbát, a másik nap a csokis kekszet kóstoltad meg egy fagyizóban? Esetleg gyakran cserélgeted a képedet a Facebookon? Nos, valójában ez is A/B tesztelésnek számít, de az online marketingben ezt egy konverziónövelő eszközként tartjuk számon. Írásunkból kiderül, hogyan is működik ez és mire való.
2023. december 11.
Lehet, hogy zseniális ötleted van, lenyűgöző termékpalettával, mindezt remek és felkészült csapattal a hátad mögött, de itt a kegyetlen valóság: valószínű, hogy vannak más vállalkozások, amelyek hasonló terméket vagy szolgáltatást kínálnak, hasonló felkészült csapattal, akár kedvezőbb áron, mint a tiéd. Ezek a vállalkozások lennének a te versenytársaid. Ahhoz, hogy a piaci szegmens meghatározó szereplőjévé válj és ott is maradj szükséged van versenytárselemzésre.
2023. december 06.
Érezted már úgy, hogy a márkád már nem felel meg annak a képnek, amit a céged alapításakor meghatároztál? Ez teljesen természetes, hiszen ahogy mi változunk és fejlődünk az évek folyamán, ugyanezen a folyamaton a céged is végigmegy. Azonban nem mindegy, hogy a márkaidentitás és a brand mennyire van összhangban azzal, amit a vállalkozásod továbbfejlődött verziója képvisel. Főleg a közönség, a nyilvánosság, a potenciális ügyfelek számára. Elképzelhető, hogy esetedben is a márka újratervezése, azaz a rebranding lenne a megoldás.
2023. december 04.
Te hallottál már a faviconról? Ez a furcsa nevű kis kép nagyon hasznos eleme a honlapnak, de sokan nem ismerik. Most 5+1 fontos információt osztunk meg vele kapcsolatban, mert nagy hasznát veheted ennek az ismeretnek a vállalati arculat kialakításakor.
2023. november 20.
Aki weboldalt szeretne készíteni vagy készíttetni, sok kérdésre kell, hogy válaszoljon, mielőtt nekifog a tényleges munkának. Mi legyen a domainnév? Mit ábrázoljon a logó? És nem utolsó sorban: milyen színek domináljanak az arculati elemekben? Most végigvesszük, milyen színeket érdemes választani a weboldaladra.
2023. november 15.
Tartalmakat készítesz webhelyedhez, de nem éred el a kívánt eredményt? Arról álmodozol, hogy cikkeid segítségével felkapaszkodhatsz az organikus keresőmotorok eredményei között, és nagyobb forgalmat generálhatsz, de nem tudod, hol kezd? Lássuk, mit tehetsz és hogyan tovább, hogy vállalkozásod a tartalommarketing révén ismertté váljon a célközönséged előtt!
2023. október 25.
Az internetes áruház megnyitása egy olyan döntés, ami sok tervezést és pontos kivitelezést igényel. Egy olyan webáruházat tartalmazó webhely például, mint a WordPress vagy a Woocommerce, nem olcsó elkészíteni, és sokkal hosszabb fejlesztési időt igényel, mint egy egyszerű webhely. Íme nyolc fontos szempont, amelyet figyelembe kell venni.
2023. október 16.
A TikTok újraírta a játékszabályokat, hogy hogyan viszonyulunk a közösségi médiához. Népszerűsége egyre inkább befolyásolja a többi közösségi hálózat fejlődését. A több mint 1 milliárd aktív felhasználóval rendelkező platform havonta egyre több aktív felhasználót vonz. Egy felhasználó átlagosan napi 52 percet tölt el az alkalmazásban, ami rengeteg. Ebben a cikkben megtudhatod, hogyan érdemes vélekednek a TikTok stratégiáiról és néhány olyan kampányról, amelyek vírusszerűen terjedtek ezen a platformon.
2023. október 11.
Régen, ha egy céget reklámozni kellett a szórólap, brosúra, képeslap vagy a helyi újságban megjelent hirdetés között kellett dönteni. De a mai digitális világban a lehetőségek végtelenek! Ha szeretnéd megtalálni a legjobb módszereket vállalkozásod népszerűsítésére, a megfelelő cikkhez érkeztél. Bármilyen kérdésed van a online promócióval kapcsolatban, itt hasznos információkat találhatsz: mi az online promóció, milyen előnyei vannak vállalkozásod számára, miért érdemes alkalmazni?
2023. október 09.
Bár szeretjük azt hinni, hogy döntéseinket logika és észérvek alapján hozzuk meg, az igazság az, hogy döntéseink 85%-a érzelmeken alapul. Nos, ez a fantasztikus felfedezés hozta létre azt, amit érzelmi marketingnek nevezünk. Úgy vagyunk programozva, hogy a külső ingerekre először érzelmileg reagálunk (a limbikus rendszer aktiválásával az agy központjában), majd logikusan. Ebben az összefüggésben érdekes módon a vizsgálatok azt találták, hogy a limbikus rendszer károsodásával élő emberek képtelenek döntéseket hozni. Ha azon tűnődsz, hogy mi köze van ennek a marketinghez, olvass tovább, és megtudod.
2023. október 04.
Az automatizálás általános előnyei, mint például az alacsonyabb működési költségek, a versenyképes üzleti ökoszisztéma létrehozása és a folyamatok leegyszerűsítése, minden vállalkozás számára előrelépést jelent 2023-ban. Ez a szempont azonban még erősebb a marketingben, ahol a piacot az erős dinamizmus jellemzi. A Global Advertising Market Report szerint pedig évi 590,3 milliárd dolláros piacról beszélünk.
2023. szeptember 27.
A járványban otthon töltött idő egyre több embert késztetett arra, hogy többlettevékenység után nézzen. Egyesek főzni kezdtek, mások sportolni, sokan pedig kézzel készített termékeket kezdtek el csinálni. Azok pedig, akik elkezdték a kézi gyártást, meglehetősen egyszerű megközelítést alkalmaznak: oktatóanyagokat néznek a YouTube-on, folyamatosan teszteket és próbákat végeznek, fejlesztik és felfedezik magukat, majd a kézi munka kis művészeivé válnak.
2023. március 29.
Amikor digitális marketingről beszélünk, elmondható, hogy egy olyan módszer, amely a siker magaslataira emelheti vállalkozásodat. De mindez csak egy jól kidolgozott, a márkának megfelelő, és az iparág új trendjeihez igazodó stratégiával lehetséges. Folyamatosan változó iparágként minden évben látjuk a várt és kevésbé várt trendek megjelenését, amelyek segítenek a jövő szélesebb perspektívájának fejlesztésében.
2023. január 12.
Amint azt már te is tudod, a Google Analytics az az eszköz, amelyen keresztül mindent nyomon lehet követni, ami egy weboldal teljesítményével és online marketingtevékenységével kapcsolatos. Segít következtetéseket levonni és fontos döntéseket meghozni a jövőbeli stratégiára vonatkozóan. Adatokat ad vállalkozásod számára a forgalmi források, a felhasználók által meglátogatott oldalak, az oldallal interakcióba lépő célközönség szegmenseiről, viselkedésükről és több száz más, a marketingfolyamatban fontos mérőszámról.
2022. november 20.
A TikTok újraírta a játékszabályokat, hogy hogyan viszonyulunk a közösségi médiához. Népszerűsége egyre inkább befolyásolja a többi közösségi hálózat fejlődését. A több mint 1 milliárd aktív felhasználóval rendelkező platform havonta egyre több aktív felhasználót vonz. Ebben a cikkben megtudhatod, hogyan érdemes vélekedned a TikTok stratégiáiról és néhány olyan kampányról, amelyek vírusszerűen terjedtek ezen a platformon.
2022. október 26.
Ha már megvan céged weboldala és érkeznek a megrendelések, akkor eljött az ideje tovább fejlődni. Ehhez pedig egy hatékony eszköz: a Facebook marketing. Nem érted, hogy vállakozóként miért fontos a mai világban a social médiában való jelenlét? Főleg a személyre szabott Facebook oldal, amely még mindig nagyszerű eredményeket képes generálni. Fontos megértened, hogy újabb és újabb piacok felé kell nyitnod, ha fenn akarod tartani a céged dinamikus fejlődését, mert innováció nélkül egész egyszerűen elakadsz.
2022. március 07.
Nincs könnyű dolga a KKV szektornak az utóbbi néhány évben. Hol a járvány miatt megváltozott világrenddel, hol az ebből eredő inflációval és válsággal, hol pedig egy háború fenyegetésével kell megtanulnunk együtt élni. Hogyan járj el helyesen és tartsd fent a megélhetésedet – és az alkalmazottaidét – ilyen válságos időkben? Hogyan reklámozz, mit kommunikálj és mit ne?
2022. február 16.
Többször foglalkoztunk már azzal, hogy egy üzleti weboldal számára mennyire fontos, hogy elnyerje látogatói bizalmát. Az egyik legfontosabb dolog ebből a szempontból oldalad megjelenése, azonban érdemes tudnod azt, hogy a külső nem minden. Most megmutatjuk, mik azok a dolgok, amik segítenek abban, hogy honlapoddal minél több új vásárlót, feliratkozót, követőt szerezhess!
2021. szeptember 12.
A Google Cégem fiók regisztrációja kiváló SEO eszköz, mely segít abban, hogy több látogatót csábíthass weboldaladra és új ügyfeleket szerezhess. Most megmutatjuk azt, hogyan vághatsz bele!
2021. augusztus 08.
A landing oldal az online marketing egy fontos eszköze, melyet kifejezetten egy adott kampányhoz tervezünk legfőbb célja a lead és konverzió generálása, azaz, hogy a látogatói az átböngészés után rákattintsanak a vásárlásra vagy épp feliratkozásra ösztöntő CTA gombra. Most megmutatjuk azt, mi az az öt dolog, ami egy jól konvertáló landing oldal nem létezhet!
2021. március 10.
Az elmúlt években igencsak elterjedté vált a chatbotok használata, melyek automatizált módon segítenek abban, hogy ügyfélszolgálatunk hatékonyabban és gördülékenyebben működhessen. Most megmutatjuk azt, hogyan is működnek a chatbotok, és milyen esetben lehet érdemes 2021-ben neked is alkalmaznod őket saját weboldaladon!
2021. február 16.
Az internetet ellepték a webshopok, és ma már szinte nem is találunk olyan szolgáltatást, mely ne lenne elérhető az interneten keresztül. De lehet-e továbbra is jövedelmező egy webáruház az egyre gyarapodó konkurencia mellett, és vajon megéri-e a kisebb vállalkozásoknak is webshopot indítaniuk? Ebben a bejegyzésben ezeket a kérdéseket igyekszünk megválaszolni.
2020. december 11.
Egy üzleti weboldal sikere rengeteg dolgon múlhat. Sok tulajdonos százezreket áldoz reklámra, mégsem megy úgy a szekér, ahogyan szeretné. Másoknak hirdetés sem szükség ahhoz, hogy weboldaluk mágnesként vonzza a látogatókat. Most hoztunk néhány egyszerű pszichológiai trükköt, melyek segítségével nem csak a látogatók, de a vásárlók és aktív feliratkozók száma is hatékonyan növelhető!
2020. augusztus 28.
Egy felugró ablak nem csak kéretlen, irritáló reklám lehet. Egy pop-up kiválóan alkalmas lead generálásra, új feliratkozók szerzésére, vagy akár a vásárlás ösztönzésére is. Ahhoz, hogy jól működjön, nem kell mást tennünk, mint megismerni a különböző fajtáit és megfelelően használni őket. Most megmutatjuk, milyen célból működhetnek a felugró ablakok!
2020. július 06.
Elkészült az üzleti weboldalad, felkészültél a látogatók rohamára, de valami úgy tűnik, mégsem stimmel. Az emberek messzire elkerülnek, vagy épp csak rákattintanak néhányan a honlapodra, és általában ők is néhány perc után meggondolják magukat. Mi lehet ennek az oka?
2020. június 18.
Egy weboldal megjelenése kulcsfontosságú a látogatók bizalmának elnyerésében, azonban önmagában még nem minden. Most mutatunk néhány dolgot, mely segíthet abban, hogy jó kapcsolatot építhess látogatóiddal, ezáltal pedig rengeteg új, lojális ügyfelet szerezhess magadnak!
2020. május 12.
Minden tudásodat latba vetve felépíted üzleti weboldalad, kicsinosítod, feltöltöd tartalommal. A látogatók azonban a legnagyobb erőbedobás ellenére is elmaradnak. De vajon mi lehet ennek az oka? Ebben a bejegyzésben összegyűjtöttünk pár alapvető dolgot, melyek megakadályozzák azt, hogy egy alapvetően jó ötlet bevételt generáljon.
2020. április 24.
A visszafordulási arány egy weboldal esetében olyan fogalom, ami sokak számára elsőre rémisztően hangzik. Ha megtanuljuk azonban felmérni és kezelni, megértjük az okait, nem lesz más, mint egy statisztikai adat, amit saját hasznunkra fordíthatunk és profitálhatunk belőle.
2020. április 01.
Egyetlen weboldal sem születik céltalanul. Az üzemeltetők legfőbb célkitűzése pedig általában nem más, minthogy honlapjuk segítségével minél több látogatót, érdeklődőt, és új kuncsaftot szerezzenek vállalkozásuk számára. Ebben a bejegyzésben mutatunk négy olyan dolgot, melyek kiválóan működnek abban az esetben, ha szeretnél minél több aktív látogatót, potenciális kuncsaftot saját weboldaladra csábítani.
2020. február 20.
A landing page ugyanis mind a webfejlesztésben, mind a marketingben jól ismert koncepció. Szakmán kívül azonban sokan továbbra sem tudják, mit is takar a megnevezés valójában, és miért lehet hasznos egy landing oldal egy olyan vállalkozás számára, melynek célja az online marketing fejlesztése, vagy a direkt online értékesítés. Ebben a bejegyzésben tisztázzuk fogalmat, és megmutatjuk azt, mik azok az alapvető dolgok, melyek egy jól működő landing oldal létrehozásához szükségesek.
2019. december 13.
A bemutatkozó oldalra a honlaptervezés során azonban sokan mégis úgy tekintenek, mint egyfajta kötelezettségre, és nem használják ki a benne rejlő, hatalmas lehetőségeket. De milyen az igazán jó bemutatkozó szöveg, és hogyan építhető be hatékonyan a vizuális megjelenésbe?
2019. október 02.
Rengeteg weboldal akad, melynek célja nem több egy adott vállalkozás bemutatásánál, szolgáltatásainak és termékeinek ismertetésénél. Olyanok ezek, mint egy egyszerű katalógus vagy prospektus virtuális verziói. Ha Te azonban többre vágysz, és szeretnéd online felületed lehetőségeit a lehető leginkább kihasználni érdemes látogatóidat aktivitásra ösztönöznöd!
2019. szeptember 16.
Ahogyan egy nyomtatott vagy digitális kiadvány, úgy egy weboldal esetében is alapvető igazság, hogy nem szólhat egyszerre mindenkihez. A különböző célközönség eltérő vizuális megjelenést, másfajta oldalfelépítést, és legfőképp: más tartalmat kíván. Ebben a cikkben éppen ezért azt mutatjuk meg, hogyan határozhatod meg célközönséged hatékonyan, és növelheted ezáltal honlapod potenciális látogatóinak számát.
2019. június 13.
Az infografikák használata a modern design területén az elmúlt években egyre nagyobb sikernek örvend. Az adatokkal és látványos grafikai elemekkel operáló illusztrációk alkalmazását a magazinok után rengeteg modern weboldal vette át, népszerűségük pedig gyakorlatilag évek óta töretlennek számít az online marketing világában. De vajon mi lehet az oka annak, hogy ennyire szeretjük a vizuális tartalommal megtámogatott információhordozókat?
2019. június 06.
Honlapod nézettségének növelése érdekében rengeteg praktikát bevethetsz. Akadnak azonban olyan dolgok, melyek apróságnak tűnnek, mégis rengeteget számíthatnak egy weboldal sikerének szempontjából. Az alábbi bejegyzésben röviden megmutatjuk, mi is az a konverzió, és mit tehetsz annak érdekében, hogy a Te weboldalad is hatékonyabban alakítsa az egyszerű látogatókat aktív felhasználókká, visszatérő vásárlókká!
2019. május 15.
Sok kisvállalkozás akad, akik szolgáltatásaikból fakadóan nem nemzetközi vagy országos célközönségre, hanem kisebb, lokális ügyfelekre fókuszálnak. Az ő számukra a legfontosabb, hogy minél közvetlenebbül, minél hatékonyabban sikerüljön megszólítaniuk szűkebb célcsoportjukat. Segíthet-e a weboldal abban, hogy effektívebben kommunikáljunk egy kisebb közösséggel, és ha igen, milyen verbális és vizuális elemek alkalmazásával működhet ez igazán hatékonyan?
2019. május 02.
Ha szeretnél sikeres honlapot üzemeltetni, meg kell tanulnod megérteni, és alkalmazni célközönséged nyelvezetét. Ismerned kell vágyaikat, igényeiket, problémáikat, és meg kell tanulnod ezekre a megfelelő módon reflektálni is. Hogy mégis hogyan? Az alábbi, rövid cikkből megtudhatod, mik a kölcsönös tisztelet legfőbb jelei, melyeket minden profi weboldalnak érdemes magán hordoznia!
2019. április 24.
Honlapod nem más, mint céged egyik legfontosabb marketingeszköze. Ha azt szeretnéd, hogy valódi látogatóknak készüljön, egyszerre figyelem felkeltőnek, tájékoztató jellegűnek és működőképesnek is kell lennie. És hogy mik azok a lépések, melyek kihagyhatatlanok egy sikeresen működő üzleti weboldal tervezésekor? Ha szeretnéd tudni a titkot, az alábbi cikkben megmutatjuk!
2018. október 31.
Sokan úgy gondolják, weboldaluk megtervezése, a honlapkészítés majd az oldal elindítása után egyenes út vezet a sikerhez. Ez azonban sajnos nem ilyen egyszerű, hiszen egy igényes, minőségi tartalommal rendelkező honlapnak is kell némi kezdő lökés ahhoz, hogy a dolgok beinduljanak. Most megmutatjuk neked a legfontosabb lépéseket afelé, hogy újonnan tervezett weboldaladdal minél gyorsabban, minél több visszatérő látogatóra tehess szert!
2018. október 22.
Amennyiben a honlapod nem vonzza a látogatókat, annak több oka is lehet. Ezek közül a weboldal felépítése csak az egyik fontos kérdés, a rendszeresen frissülő, minőségi tartalom legalább annyira lényeges, mint a megjelenés. A forgalomnövelés éppen ezért összetett feladat. Létezik azonban néhány olyan, egyszerű trükk, aminek bevetése segíthet abban, hogy hatékonyan gyarapítsuk az általunk kínált tartalom iránt érdeklődő látogatók számát.
2018. augusztus 28.
Míg egy ügyesen felépített, minőségi honlap a siker kulcsa lehet cégünk számára, addig egy átgondolatlan, összecsapott oldal akár a bukásunkhoz is vezethet. Mik azok a hibák, melyeket hajlamosak vagyunk elkövetni egy céges weboldal felépítése során, de mindenképp érdemes elkerülnünk, ha szeretnénk, hogy vállalkozásunk magabiztos és megbízható piaci szereplőként jelenjen meg a potenciális ügyfelek előtt?
2018. augusztus 07.
A közösségi médiában jelen lenni valóban fontos dolog, azonban a legtöbb lájkkal bíró Facebook oldal sem képes pótolni egy gondosan megtervezett, profi honlap hiányát. Ha vállalkozó vagy, de nem rendelkezel saját weboldallal, a mai világban szinte olyan, mintha nem is léteznél igazán! Hogy miért? Mondunk 3 olyan okot, amiért neked is szükséged van egy igényes, szakszerűen felépített, modern weboldalra!