CoderWeb honlapkészítés, weboldal és webshop készítés

Honlapkészítés és keresőoptimalizálás blog

2020. július 06.

Elkészült az üzleti weboldalad, felkészültél a látogatók rohamára, de valami úgy tűnik, mégsem stimmel. Az emberek messzire elkerülnek, vagy épp csak rákattintanak néhányan a honlapodra, és általában ők is néhány perc után meggondolják magukat. Mi lehet ennek az oka?

2020. június 18.

Egy weboldal megjelenése kulcsfontosságú a látogatók bizalmának elnyerésében, azonban önmagában még nem minden. Most mutatunk néhány dolgot, mely segíthet abban, hogy jó kapcsolatot építhess látogatóiddal, ezáltal pedig rengeteg új, lojális ügyfelet szerezhess magadnak!

2020. május 12.

Minden tudásodat latba vetve felépíted üzleti weboldalad, kicsinosítod, feltöltöd tartalommal. A látogatók azonban a legnagyobb erőbedobás ellenére is elmaradnak. De vajon mi lehet ennek az oka? Ebben a bejegyzésben összegyűjtöttünk pár alapvető dolgot, melyek megakadályozzák azt, hogy egy alapvetően jó ötlet bevételt generáljon.

2020. április 24.

A visszafordulási arány egy weboldal esetében olyan fogalom, ami sokak számára elsőre rémisztően hangzik. Ha megtanuljuk azonban felmérni és kezelni, megértjük az okait, nem lesz más, mint egy statisztikai adat, amit saját hasznunkra fordíthatunk és profitálhatunk belőle.

2020. április 01.

Egyetlen weboldal sem születik céltalanul. Az üzemeltetők legfőbb célkitűzése pedig általában nem más, minthogy honlapjuk segítségével minél több látogatót, érdeklődőt, és új kuncsaftot szerezzenek vállalkozásuk számára. Ebben a bejegyzésben mutatunk négy olyan dolgot, melyek kiválóan működnek abban az esetben, ha szeretnél minél több aktív látogatót, potenciális kuncsaftot saját weboldaladra csábítani.

2020. február 20.

A landing page ugyanis mind a webfejlesztésben, mind a marketingben jól ismert koncepció. Szakmán kívül azonban sokan továbbra sem tudják, mit is takar a megnevezés valójában, és miért lehet hasznos egy landing oldal egy olyan vállalkozás számára, melynek célja az online marketing fejlesztése, vagy a direkt online értékesítés. Ebben a bejegyzésben tisztázzuk fogalmat, és megmutatjuk azt, mik azok az alapvető dolgok, melyek egy jól működő landing oldal létrehozásához szükségesek.

2019. december 13.

A bemutatkozó oldalra a honlaptervezés során azonban sokan mégis úgy tekintenek, mint egyfajta kötelezettségre, és nem használják ki a benne rejlő, hatalmas lehetőségeket. De milyen az igazán jó bemutatkozó szöveg, és hogyan építhető be hatékonyan a vizuális megjelenésbe?

2019. október 02.

Rengeteg weboldal akad, melynek célja nem több egy adott vállalkozás bemutatásánál, szolgáltatásainak és termékeinek ismertetésénél. Olyanok ezek, mint egy egyszerű katalógus vagy prospektus virtuális verziói. Ha Te azonban többre vágysz, és szeretnéd online felületed lehetőségeit a lehető leginkább kihasználni érdemes látogatóidat aktivitásra ösztönöznöd!

2019. szeptember 16.

Ahogyan egy nyomtatott vagy digitális kiadvány, úgy egy weboldal esetében is alapvető igazság, hogy nem szólhat egyszerre mindenkihez. A különböző célközönség eltérő vizuális megjelenést, másfajta oldalfelépítést, és legfőképp: más tartalmat kíván. Ebben a cikkben éppen ezért azt mutatjuk meg, hogyan határozhatod meg célközönséged hatékonyan, és növelheted ezáltal honlapod potenciális látogatóinak számát.

2019. június 13.

Az infografikák használata a modern design területén az elmúlt években egyre nagyobb sikernek örvend. Az adatokkal és látványos grafikai elemekkel operáló illusztrációk alkalmazását a magazinok után rengeteg modern weboldal vette át, népszerűségük pedig gyakorlatilag évek óta töretlennek számít az online marketing világában. De vajon mi lehet az oka annak, hogy ennyire szeretjük a vizuális tartalommal megtámogatott információhordozókat?

2019. június 06.

Honlapod nézettségének növelése érdekében rengeteg praktikát bevethetsz. Akadnak azonban olyan dolgok, melyek apróságnak tűnnek, mégis rengeteget számíthatnak egy weboldal sikerének szempontjából. Az alábbi bejegyzésben röviden megmutatjuk, mi is az a konverzió, és mit tehetsz annak érdekében, hogy a Te weboldalad is hatékonyabban alakítsa az egyszerű látogatókat aktív felhasználókká, visszatérő vásárlókká!

2019. május 15.

Sok kisvállalkozás akad, akik szolgáltatásaikból fakadóan nem nemzetközi vagy országos célközönségre, hanem kisebb, lokális ügyfelekre fókuszálnak. Az ő számukra a legfontosabb, hogy minél közvetlenebbül, minél hatékonyabban sikerüljön megszólítaniuk szűkebb célcsoportjukat. Segíthet-e a weboldal abban, hogy effektívebben kommunikáljunk egy kisebb közösséggel, és ha igen, milyen verbális és vizuális elemek alkalmazásával működhet ez igazán hatékonyan?

2019. május 02.

Ha szeretnél sikeres honlapot üzemeltetni, meg kell tanulnod megérteni, és alkalmazni célközönséged nyelvezetét. Ismerned kell vágyaikat, igényeiket, problémáikat, és meg kell tanulnod ezekre a megfelelő módon reflektálni is. Hogy mégis hogyan? Az alábbi, rövid cikkből megtudhatod, mik a kölcsönös tisztelet legfőbb jelei, melyeket minden profi weboldalnak érdemes magán hordoznia!

2019. április 24.

Honlapod nem más, mint céged egyik legfontosabb marketingeszköze. Ha azt szeretnéd, hogy valódi látogatóknak készüljön, egyszerre figyelem felkeltőnek, tájékoztató jellegűnek és működőképesnek is kell lennie. És hogy mik azok a lépések, melyek kihagyhatatlanok egy sikeresen működő üzleti weboldal tervezésekor? Ha szeretnéd tudni a titkot, az alábbi cikkben megmutatjuk!

2018. október 31.

Sokan úgy gondolják, weboldaluk megtervezése, a honlapkészítés majd az oldal elindítása után egyenes út vezet a sikerhez. Ez azonban sajnos nem ilyen egyszerű, hiszen egy igényes, minőségi tartalommal rendelkező honlapnak is kell némi kezdő lökés ahhoz, hogy a dolgok beinduljanak. Most megmutatjuk neked a legfontosabb lépéseket afelé, hogy újonnan tervezett weboldaladdal minél gyorsabban, minél több visszatérő látogatóra tehess szert!

2018. október 22.

Amennyiben a honlapod nem vonzza a látogatókat, annak több oka is lehet. Ezek közül a weboldal felépítése csak az egyik fontos kérdés, a rendszeresen frissülő, minőségi tartalom legalább annyira lényeges, mint a megjelenés. A forgalomnövelés éppen ezért összetett feladat. Létezik azonban néhány olyan, egyszerű trükk, aminek bevetése segíthet abban, hogy hatékonyan gyarapítsuk az általunk kínált tartalom iránt érdeklődő látogatók számát.

2018. augusztus 28.

Míg egy ügyesen felépített, minőségi honlap a siker kulcsa lehet cégünk számára, addig egy átgondolatlan, összecsapott oldal akár a bukásunkhoz is vezethet. Mik azok a hibák, melyeket hajlamosak vagyunk elkövetni egy céges weboldal felépítése során, de mindenképp érdemes elkerülnünk, ha szeretnénk, hogy vállalkozásunk magabiztos és megbízható piaci szereplőként jelenjen meg a potenciális ügyfelek előtt?

2018. augusztus 07.

A közösségi médiában jelen lenni valóban fontos dolog, azonban a legtöbb lájkkal bíró Facebook oldal sem képes pótolni egy gondosan megtervezett, profi honlap hiányát. Ha vállalkozó vagy, de nem rendelkezel saját weboldallal, a mai világban szinte olyan, mintha nem is léteznél igazán! Hogy miért? Mondunk 3 olyan okot, amiért neked is szükséged van egy igényes, szakszerűen felépített, modern weboldalra!