Utolsó frissítés: Szerző:

Elindult a saját weboldalam. De hogyan tovább a siker felé?

Sokan úgy gondolják, weboldaluk megtervezése, a honlapkészítés majd az oldal elindítása után egyenes út vezet a sikerhez. Ez azonban sajnos nem ilyen egyszerű, hiszen egy igényes, minőségi tartalommal rendelkező honlapnak is kell némi kezdő lökés ahhoz, hogy a dolgok beinduljanak.

Most megmutatjuk neked a legfontosabb lépéseket afelé, hogy újonnan tervezett weboldaladdal minél gyorsabban, minél több visszatérő látogatóra tehess szert!

Keresőoptimalizálás

Ha beírod a keresőbe frissen indított oldalad címét, szinte egészen biztos lehetsz benne, hogy sem az első, sem a második oldalon nem fog megjelenni a találatok között. Azonban ne aggódj, ez a probléma csak ideiglenes, és szerencsére könnyedén orvosolható! Az első, és egyben legfontosabb feladatot a siker felé vezető úton a megfelelő keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization, azaz SEO) jelenti.

A jó SEO-s munka segít abban, hogy a weboldalad jobb helyezést érjen el a nagy keresők találati listáján, ezáltal jóval több és aktívabb potenciális érdeklődőhöz is eljuthasson.

Folyamatos frissítés

A honlapkészítés után a kezdőtartalom feltöltése csak az első lépés. Minél gyakrabban frissíted az oldaladon megjelenő tartalmakat, annál nagyobb a valószínűsége annak, hogy látogatóid rendszeresen visszatérnek majd, és naprakésznek, megbízhatónak tartják szolgáltatásaidat. Egy több hétig, vagy akár hónapokig frissítés nélkül álló weboldal inaktívnak, elavultnak, és megbízhatatlannak tűnik.

A folyamatosan megjelenő, érdekes és igényes tartalom ellenben folyamatos érdeklődést és megosztásokat generál, ezzel is folyamatosan növelve az általad üzemeltetett honlap iránt érdeklődők számát.

Közösségépítés

A mai médiaviszonyok közt nem feltétlenül elég, ha időről időre nívós tartalommal állunk elő. Meg kell találnunk azokat a csatornákat, melyeken keresztül azokat a legeffektívebb módon eljuttathatjuk célközönségünkhöz. Erre a feladatra kiváló megoldást kínál a közösségi média, melynek különböző platformjain minden, vállalkozásunkat érintő fontos tudnivalót, valamint érdekes tartalmat megoszthatunk.

A közösségi média legnagyobb előnye, hogy könnyedén építhetünk szolgáltatásunk köré aktív közösségi bázist, és a megosztásoknak hála akár olyan emberek ezreihez is eljuthat vállalkozásunk híre, akiket korábban, más csatornákon lehetőségünk sem lett volna elérni. Belőlük később olyan rajongók is válhatnak, akik folyamatosan követik az általunk megosztott tartalmakat, ezáltal pedig honlapod forgalmát is növelik.

Ha tetszett valamelyik cikkünk, mi is örülünk ha megosztod, vagy likeolod Facebookon, köszönjük! :)

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Ajánlott bejegyzések

2019. szeptember 24.

Webdesigner, UI designer, UX designer. Nyilván sokaknak ismerősen cseng ez a három fogalom, azonban biztosan akadnak olyanok is, akiknek a különbség annak ellenére sem feltétlenül tiszta, hogy egyre többször találkozunk velük a hétköznapokban. Az alábbi bejegyzésből megtudhatjuk, mik is jelentik a három foglalkozás közti lényeges eltérési pontokat.

2022. július 06.

Egy jó marketinges tudja, hogy a tesztelés a weboldal fejlesztésének utolsó és nélkülözhetetlen szakasza, ami az oldal későbbi sikerének a kulcsa. Persze utólag is ki lehet javítani a kisebb-nagyobb hibákat, viszont a nagyobb volumenű problémákat már az elején jobb elkerülni, hogy ne rontsa a vállalkozás sikerét. És most lássuk, hogy mi az a 4 dolog, amit érdemes tesztelni egy weboldalon, még mielőtt „bedobnád” a mély vízbe.

Népszerű bejegyzések