Utolsó frissítés: Szerző: Szabó Zsolt
Sokan úgy gondolják, weboldaluk megtervezése, a honlapkészítés majd az oldal elindítása után egyenes út vezet a sikerhez. Ez azonban sajnos nem ilyen egyszerű, hiszen egy igényes, minőségi tartalommal rendelkező honlapnak is kell némi kezdő lökés ahhoz, hogy a dolgok beinduljanak.
Most megmutatjuk neked a legfontosabb lépéseket afelé, hogy újonnan tervezett weboldaladdal minél gyorsabban, minél több visszatérő látogatóra tehess szert!
Ha beírod a keresőbe frissen indított oldalad címét, szinte egészen biztos lehetsz benne, hogy sem az első, sem a második oldalon nem fog megjelenni a találatok között. Azonban ne aggódj, ez a probléma csak ideiglenes, és szerencsére könnyedén orvosolható! Az első, és egyben legfontosabb feladatot a siker felé vezető úton a megfelelő keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization, azaz SEO) jelenti.
A jó SEO-s munka segít abban, hogy a weboldalad jobb helyezést érjen el a nagy keresők találati listáján, ezáltal jóval több és aktívabb potenciális érdeklődőhöz is eljuthasson.
A honlapkészítés után a kezdőtartalom feltöltése csak az első lépés. Minél gyakrabban frissíted az oldaladon megjelenő tartalmakat, annál nagyobb a valószínűsége annak, hogy látogatóid rendszeresen visszatérnek majd, és naprakésznek, megbízhatónak tartják szolgáltatásaidat. Egy több hétig, vagy akár hónapokig frissítés nélkül álló weboldal inaktívnak, elavultnak, és megbízhatatlannak tűnik.
A folyamatosan megjelenő, érdekes és igényes tartalom ellenben folyamatos érdeklődést és megosztásokat generál, ezzel is folyamatosan növelve az általad üzemeltetett honlap iránt érdeklődők számát.
A mai médiaviszonyok közt nem feltétlenül elég, ha időről időre nívós tartalommal állunk elő. Meg kell találnunk azokat a csatornákat, melyeken keresztül azokat a legeffektívebb módon eljuttathatjuk célközönségünkhöz. Erre a feladatra kiváló megoldást kínál a közösségi média, melynek különböző platformjain minden, vállalkozásunkat érintő fontos tudnivalót, valamint érdekes tartalmat megoszthatunk.
A közösségi média legnagyobb előnye, hogy könnyedén építhetünk szolgáltatásunk köré aktív közösségi bázist, és a megosztásoknak hála akár olyan emberek ezreihez is eljuthat vállalkozásunk híre, akiket korábban, más csatornákon lehetőségünk sem lett volna elérni. Belőlük később olyan rajongók is válhatnak, akik folyamatosan követik az általunk megosztott tartalmakat, ezáltal pedig honlapod forgalmát is növelik.
Ha tetszett valamelyik cikkünk, mi is örülünk ha megosztod, vagy likeolod Facebookon, köszönjük! :)
2020. február 13.
Mi az a meta leírás? A meta description nem csak a keresőoptimalizálás szempontjából fontos, mégis nagyban hozzájárulhat egy weboldal elérésének hatékony növeléséhez. De mi is egész pontosan az a meta leírás, és miért fontos, hogy saját weboldalunkon is használjuk? Megmutatjuk, hogyan írd meg úgy, hogy a lehető legtöbb látogatót vonzza weboldaladra!
2023. november 10.
A keresőoptimalizált szöveg írása során több szempontot is figyelembe kell venned. Először is ismerned kell a célközönségedet, hogy kinek írod a szöveget. Egyáltalán nem mindegy, hogy B2B vagy B2C piac számára készíted a tartalmat, ugyanis a két különböző piacnak más céljai vannak.