Utolsó frissítés: Szerző:

Elindult a saját weboldalam. De hogyan tovább a siker felé?

Sokan úgy gondolják, weboldaluk megtervezése, a honlapkészítés majd az oldal elindítása után egyenes út vezet a sikerhez. Ez azonban sajnos nem ilyen egyszerű, hiszen egy igényes, minőségi tartalommal rendelkező honlapnak is kell némi kezdő lökés ahhoz, hogy a dolgok beinduljanak.

Most megmutatjuk neked a legfontosabb lépéseket afelé, hogy újonnan tervezett weboldaladdal minél gyorsabban, minél több visszatérő látogatóra tehess szert!

Keresőoptimalizálás

Ha beírod a keresőbe frissen indított oldalad címét, szinte egészen biztos lehetsz benne, hogy sem az első, sem a második oldalon nem fog megjelenni a találatok között. Azonban ne aggódj, ez a probléma csak ideiglenes, és szerencsére könnyedén orvosolható! Az első, és egyben legfontosabb feladatot a siker felé vezető úton a megfelelő keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization, azaz SEO) jelenti.

A jó SEO-s munka segít abban, hogy a weboldalad jobb helyezést érjen el a nagy keresők találati listáján, ezáltal jóval több és aktívabb potenciális érdeklődőhöz is eljuthasson.

Folyamatos frissítés

A honlapkészítés után a kezdőtartalom feltöltése csak az első lépés. Minél gyakrabban frissíted az oldaladon megjelenő tartalmakat, annál nagyobb a valószínűsége annak, hogy látogatóid rendszeresen visszatérnek majd, és naprakésznek, megbízhatónak tartják szolgáltatásaidat. Egy több hétig, vagy akár hónapokig frissítés nélkül álló weboldal inaktívnak, elavultnak, és megbízhatatlannak tűnik.

A folyamatosan megjelenő, érdekes és igényes tartalom ellenben folyamatos érdeklődést és megosztásokat generál, ezzel is folyamatosan növelve az általad üzemeltetett honlap iránt érdeklődők számát.

Közösségépítés

A mai médiaviszonyok közt nem feltétlenül elég, ha időről időre nívós tartalommal állunk elő. Meg kell találnunk azokat a csatornákat, melyeken keresztül azokat a legeffektívebb módon eljuttathatjuk célközönségünkhöz. Erre a feladatra kiváló megoldást kínál a közösségi média, melynek különböző platformjain minden, vállalkozásunkat érintő fontos tudnivalót, valamint érdekes tartalmat megoszthatunk.

A közösségi média legnagyobb előnye, hogy könnyedén építhetünk szolgáltatásunk köré aktív közösségi bázist, és a megosztásoknak hála akár olyan emberek ezreihez is eljuthat vállalkozásunk híre, akiket korábban, más csatornákon lehetőségünk sem lett volna elérni. Belőlük később olyan rajongók is válhatnak, akik folyamatosan követik az általunk megosztott tartalmakat, ezáltal pedig honlapod forgalmát is növelik.

Ha tetszett valamelyik cikkünk, mi is örülünk ha megosztod, vagy likeolod Facebookon, köszönjük! :)

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Ajánlott bejegyzések

2024. február 26.

A vásárlókat körülvevő online információdömpingnek köszönhetően ma már egy vállalkozás sem engedheti meg magának, hogy a weboldala és a terméke tervezése során ne fordítson különleges figyelmet a kiemelkedő felhasználói élményre, illetve annak körültekintő megtervezésére. Ennek ellenére Magyarországon még viszonylag kevesen fordítanak figyelmet az UX design folyamatára, pedig már az Amazon is megmondta, hogyha értékesíteni akarsz, a felhasználói élményt nem hagyhatod figyelmen kívül.

2022. január 24.

A lead generálás egyik hatékony módja pedig nem más, mint a hatékony kapcsolati űrlapok létrehozása. De hogyan érheted el, hogy egy, a honlapodra tévedő látogató kitöltse ezeket az űrlapokat? Mit kell kínálnod annak életében, hogy a lead-ek begyűjtése hatékony folyamat legyen? Ebben a bejegyzésben ennek jártunk utána és most megmutatjuk neked!

Népszerű bejegyzések