Utolsó frissítés: Szerző: Szabó Zsolt
A közösségi médiaplatformok elterjedése óta rengeteg vállalkozó és kisebb cég gondolja úgy, hogy elég, ha az online megjelenés terén kizárólag az ingyen elérhető médiafelületekre szorítkozik. A közösségi médiában jelen lenni valóban fontos dolog, azonban a legtöbb lájkkal bíró Facebook oldal sem képes pótolni egy gondosan megtervezett, profi honlap hiányát.
Ha vállalkozó vagy, de nem rendelkezel saját weboldallal, a mai világban szinte olyan, mintha nem is léteznél igazán! Hogy miért?
Mondunk 3 olyan okot, amiért neked is szükséged van egy igényes, szakszerűen felépített, modern weboldalra!
A legtöbb érdeklődő szemében az online megjelenés nagy szerepet játszik abban, hogy meghatározza márkánk értékét és megbízhatóságát. Éppen ezért egy esztétikus, minőségi tartalommal feltöltött honlap legfőbb célja, hogy a leendő ügyfelek számára könnyen elérhetővé és hitelessé tegye vállalkozásunkat.
Te mit gondolnál egy olyan vállalkozásról, akinek még saját üzleti honlapja sincs? Ugye...
Egy igényes céges weboldal segíthet abban, hogy megmutassuk leendő ügyfeleinknek: mi mindig felkészültek, naprakészek vagyunk, és legfőképp tapasztaltan és odafigyeléssel birkózunk meg a ránk bízott feladatokkal. Ezáltal pedig a honlap- vagy webshop készítés kiemelhet a konkurenciáink közül is.
Honlapunk egyik legfőbb célja önmagunk és szolgáltatásunk bemutatása, promótálása. Egy jól átgondolt bemutatkozó szöveg éppen ezért felér egy szuper cégérrel. Célja, hogy hatást gyakoroljon a potenciális vásárlókra, ezáltal pedig felkeltse érdeklődésüket termékünk, szolgáltatásaink iránt. Egy jó bemutatkozás során fontos, hogy kellőképp hangsúlyozzuk vállalkozásunk célkitűzéseit, szakmai tapasztalatainkat, valamint korábban elért sikereinket.
Minél őszintébben és emberközpontúbban kommunikáljuk mindezt, annál biztosabbak lehetünk benne, hogy az emberek megbíznak majd bennünk, és így egyszeri látogatókból akár elégedett, visszatérő kuncsaftok is válhatnak a későbbiek során.
A saját weboldal egyik nagy előnye marketingszempontból a mérhetőség. Egészen pontosan kimutatható, mikor, mi történik rajta, milyen a forgalma, kik látogatják, honnan, és milyen keresőszavakkal találnak rá legtöbben. Ezek az információk rendkívül hasznosak, hiszen segítenek célközönségünk konkrét meghatározásában, valamint a marketingstratégiánk tudatos kialakításában, megformálásában is.
Ha ezután még mindig úgy érzed, megelégszel a közösségi médiával, és neked nincs szükséged saját, céges honlapra, csak nézz szét a legfelkapottabb vállalatok, vagy a leghitelesebb kisvállalkozások közt. Nagy valószínűséggel egyetlen olyat sem találsz majd, akik ilyen vagy olyan formában ne birtokolnának egy kis szeletet az online térből, lehetőséget adva ezzel maguknak a sikerre.
És miért épp te lennél az, aki kimarad ebből a játékból?
2018. november 27.
Amikor új webhelyet hozunk létre, honlapunk témájától függetlenül a legfontosabb döntés az ideális domain név kiválasztása. A domain név egyik alapvető feladata, hogy megfelelően reprezentálja vállalkozásunk tevékenységét, képes legyen hangsúlyozni a cégünk által képviselt értékeket. De meghatározhatja-e a keresési találatokat a megfelelően megválasztott netes elérés? Ha igen, mennyit nyom a latba stratégiánk szempontjából a tökéletes domain név kiválasztása?
2020. június 06.
A webáruházak célja mindig a forgalom generálás és az eladás, ehhez viszont látogatók kellenek. Hiába van egy nagyon szép webáruházad, ha nem képes eladni és csak pár ember látogatja havonta. Ahhoz, hogy rendszeresen érkeznek a weboldalra új egyedi látogatók, folyamatos munka és optimalizálás szükséges.