Utolsó frissítés: Szerző: Szabó Zsolt
A közösségi médiaplatformok elterjedése óta rengeteg vállalkozó és kisebb cég gondolja úgy, hogy elég, ha az online megjelenés terén kizárólag az ingyen elérhető médiafelületekre szorítkozik. A közösségi médiában jelen lenni valóban fontos dolog, azonban a legtöbb lájkkal bíró Facebook oldal sem képes pótolni egy gondosan megtervezett, profi honlap hiányát.
Ha vállalkozó vagy, de nem rendelkezel saját weboldallal, a mai világban szinte olyan, mintha nem is léteznél igazán! Hogy miért?
Mondunk 3 olyan okot, amiért neked is szükséged van egy igényes, szakszerűen felépített, modern weboldalra!
A legtöbb érdeklődő szemében az online megjelenés nagy szerepet játszik abban, hogy meghatározza márkánk értékét és megbízhatóságát. Éppen ezért egy esztétikus, minőségi tartalommal feltöltött honlap legfőbb célja, hogy a leendő ügyfelek számára könnyen elérhetővé és hitelessé tegye vállalkozásunkat.
Te mit gondolnál egy olyan vállalkozásról, akinek még saját üzleti honlapja sincs? Ugye...
Egy igényes céges weboldal segíthet abban, hogy megmutassuk leendő ügyfeleinknek: mi mindig felkészültek, naprakészek vagyunk, és legfőképp tapasztaltan és odafigyeléssel birkózunk meg a ránk bízott feladatokkal. Ezáltal pedig a honlap- vagy webshop készítés kiemelhet a konkurenciáink közül is.
Honlapunk egyik legfőbb célja önmagunk és szolgáltatásunk bemutatása, promótálása. Egy jól átgondolt bemutatkozó szöveg éppen ezért felér egy szuper cégérrel. Célja, hogy hatást gyakoroljon a potenciális vásárlókra, ezáltal pedig felkeltse érdeklődésüket termékünk, szolgáltatásaink iránt. Egy jó bemutatkozás során fontos, hogy kellőképp hangsúlyozzuk vállalkozásunk célkitűzéseit, szakmai tapasztalatainkat, valamint korábban elért sikereinket.
Minél őszintébben és emberközpontúbban kommunikáljuk mindezt, annál biztosabbak lehetünk benne, hogy az emberek megbíznak majd bennünk, és így egyszeri látogatókból akár elégedett, visszatérő kuncsaftok is válhatnak a későbbiek során.
A saját weboldal egyik nagy előnye marketingszempontból a mérhetőség. Egészen pontosan kimutatható, mikor, mi történik rajta, milyen a forgalma, kik látogatják, honnan, és milyen keresőszavakkal találnak rá legtöbben. Ezek az információk rendkívül hasznosak, hiszen segítenek célközönségünk konkrét meghatározásában, valamint a marketingstratégiánk tudatos kialakításában, megformálásában is.
Ha ezután még mindig úgy érzed, megelégszel a közösségi médiával, és neked nincs szükséged saját, céges honlapra, csak nézz szét a legfelkapottabb vállalatok, vagy a leghitelesebb kisvállalkozások közt. Nagy valószínűséggel egyetlen olyat sem találsz majd, akik ilyen vagy olyan formában ne birtokolnának egy kis szeletet az online térből, lehetőséget adva ezzel maguknak a sikerre.
És miért épp te lennél az, aki kimarad ebből a játékból?
2024. május 20.
Azt, hogy kiből lesz vásárló és ügyfél, sok minden befolyásolja. Azonban, ha ismered a vásárlási döntés folyamatát, hatékonyabban tudod megszólítani a potenciális vevőidet és a hirdetési kampányaidat is jobban meg tudod tervezni. Hogy sikereket érhessen el céged, használd fel Engel ötlépcsős modelljét, melyet most bemutatunk neked.