Utolsó frissítés: Szerző: Heveli Edwin
Elkészült az üzleti weboldalad, felkészültél a látogatók rohamára, de valami úgy tűnik, mégsem stimmel. Az emberek messzire elkerülnek, vagy épp csak rákattintanak néhányan a honlapodra, és általában ők is néhány perc után meggondolják magukat. Mi lehet ennek az oka?
Sokan gondolnak úgy egy weboldalra, mint szükséges rosszra. Fontos, hogy egy vállalkozás jelen legyen a weben, éppen ezért összedobnak egy, a minimális elvárásoknak megfelelő honlapot, általában ingyenes megoldásokra, vagy a lehető legolcsóbb szolgáltatókra hagyatkozva.
Ez a mentalitás azonban nemhogy használna az üzletnek, épp ellenkezőleg: elriasztja az aktív ügyfeleket, és a látogatókból csak nagyon kevés esetben lesz valódi vásárló.
Ahhoz, hogy egy vállalkozás a mai világban is működőképes legyen, el kell szakadni az olyan, régóta hangoztatott dogmáktól, melyek szerint egy az aktív online reklámok és a közösségi médiában való jelenlét mellett egy üzleti weboldal fenntartása felesleges, és nem kell bele túlzottan sok energiát fektetni.
Egy jó honlap ugyanis minden webes tevékenység alapja.
Az online marketing fundamentuma, hiszen itt mutathatod meg leendő ügyfeleidnek, ki is vagy valójában! A social media felületekkel szemben személyre szabhatod, céljaidhoz, küldetésedhez igazíthatod megjelenését és funkcióit.
Fontos tehát, hogy ne hallgass a szkeptikusokra, és ne engedd kicsúszni ezt a remek lehetőséget a kezeid közül! Egy jól megtervezett és felépített üzleti weboldal akkor is érték, ha szolgáltatásaidat nem az online térre limitálod, és nem webshopot üzemeltetsz!
Számtalanszor említettük már, hogy egy üzleti weboldal esetében mennyire jelentős tud lenni a látogatókra tett, első benyomás. Nos, ez olyan dolog, amit nem lehet elégszer hangsúlyozni.
Ha újdonsült látogatóid azzal szembesülnek, hogy honlapod megjelenése elavult, fél-profi, vagy teljesen amatőr, pillanatok alatt pártolhatnak el tőled. Pedig a bizalom a legértékesebb dolog, melyet ügyfeleidtől kaphatsz, éppen ezért ne sajnáld a pénzt annak megfelelő megalapozására!
Éppen ezért fontos, hogy mindig a lehető legjobb formádat nyújtsd. Hogy honlapod megjelenés és funkcionalitás terén is tökéletes legyen, és mind az újonnan érkező érdeklődők, mind pedig a visszatérő vásárlók igényeit kielégítse!
Nem lehet persze mindenki designer, és nem érthet mindenki a színek, a tipográfia, illetve a grafikai elemek megfelelő alkalmazásához. Bízd a munkát a profikra, hogy neked kizárólag arra kelljen koncentrálnod, amihez a legjobban értesz: üzleted hatékony igazgatására!
Bármennyire profi vagy szakmai szempontból, és bármennyire tökéletesen is működik a honlapod, el kell ismerni azt is, hogy igazán jó weboldal nem létezhet minőségi tartalom nélkül. A minőségi kontent rengeteg látogatót vonz, megosztásokat generál, és segít abban, hogy megalapozd hitelességed a szakmán belül, kiépítsd a szükséges bizalmat potenciális ügyfélköröddel.
És hogy milyen is valójában a jó tartalom? Informatív, szórakoztató, és megoldást kínál látogatóid problémáira. Weboldalad felépítése során tehát kiemelt jelentőséggel bír az, hogy leendő ügyfeleidtől ne csak kérj, de rád szánt idejükért cserébe adj is nekik valami hasznosat, valami maradandót!
Egy weboldal felépítése összetett dolog, így nincs konkrét recept arra, hogyan működhet sikeresen. Akadnak azonban olyan írott és íratlan szabályok is, melyek betartásával nagyobb eséllyel szerezhetünk látogatókat és tarthatjuk is meg őket ügyfeleink körében.
Az egyik ilyen dolog, hogy üzleti weboldalunk megtervezését érdemes mindig szakértőkre bíznunk. Hiszen egy honlap csak akkor tükrözhet profizmust, ha valóban hozzáértő, minden szaktudásukat beletevő emberek dolgoztak megalkotásán.
2018. október 13.
Az első és talán legfontosabb lépés, hogy találjuk cégünknek egy igazán ütős, frappáns nevet, melyet később webes elérhetőségünkben is megfelelő módon tudunk integrálni. Kreativitás, egyszerűség, lényegre törő gondolkodás. Most megmutatjuk neked a három legalapvetőbb dolgot, ami segíthet weboldalad domain nevének hatékony kiválasztásában!
2020. február 28.
Ha a pop-up hirdetésekre terelődik a szó, a legtöbben egyszerűen megrázzák a fejüket és azt mondják: bármit, csak böngészés közben kéretlenül felugró ablakokat ne! Pedig a pop-up, ha jó kezekben van, rendkívül hasznos marketingeszköz is lehet. Hogy mi ennek a titka, ebben a rövid cikkben most megmutatjuk!