Utolsó frissítés: Szerző:

3+1 egyszerű tipp, hogy weboldalad forgalma az egekbe szökjön

Amennyiben a honlapod nem vonzza a látogatókat, annak több oka is lehet. Ezek közül a weboldal felépítése csak az egyik fontos kérdés, a rendszeresen frissülő, minőségi tartalom legalább annyira lényeges, mint a megjelenés. A forgalomnövelés éppen ezért összetett feladat, amelyben a keresőoptimalizálás és marketing elemei is beletartoznak.

Létezik azonban néhány olyan, egyszerű trükk, aminek bevetése segíthet abban, hogy hatékonyan gyarapítsuk az általunk kínált tartalom iránt érdeklődő látogatók számát.

Bíráljuk felül a régi tartalmakat

Néhanapján érdemes lehet végignézni a korábban posztolt tartalmainkat. Idővel sok minden történhet, rengeteg dolog változhat a világban és az interneten. Előfordul például, hogy egy beágyazott videó eltűnik, vagy megváltozhat egy link elérése. Esetleg egy adott témával foglalkozó cikk hivatkozásai aktualitásukat vesztik. Ne féljünk naprakésszé tenni az esetlegesen idejétmúlt írásokat.

Felgyorsult világban élünk, ahol napról napa változnak a dolgok, és ha egy érdeklődő a cím alapján számára érdekesnek tűnő tartalomra akad oldalunkon, naprakész információkat szeretne olvasni. Térjünk tehát vissza idővel azokhoz az írásokhoz, melyek aktualitásukat veszíthetik, és amennyiben tudjuk, frissítsük őket. A posztok végén nyugodtan jelezhetjük, mikor került utoljára új információ egy adott tartalomhoz.

Gondolkodjunk több platformon

A minőségi szöveges tartalom nélkülözhetetlen részét képzi egy erős weboldalnak, azonban tagadhatatlan, hogy nem minden. Napjainkban ugyanis a vizuális és audiovizuális ingerek korát éljük. A látogatókat a nyers szöveg mellett megjelenő érdekes fotók, infografikák, és legfőképp videós tartalmak tudják igazán megfogni és a székhez láncolni. És ki mondta, hogy ha már valamit szöveges formában megvalósítottunk, abból később ne lehetne kiváló videós kontent is, vagy épp fordítva?

A tartalmak különböző platformokon történő újrahasznosítása segíthet abban, hogy az általunk kommunikálni kívánt üzenet akár az eredeti célközönségnél szélesebb réteghez is eljuthasson.

Tanuljunk a konkurenciától

A honlapok sikere gyakorta olyan apróságokon múlhat, mint néhány ötletes cím, vagy jól megadott tag és keresőszó. Nem szégyen az, ha szétnézünk a konkurens oldalak közt, és saját weblapunkon is alkalmazzuk azokat az apró trükköket és fogásokat, melyek láthatóan jól működnek másoknál. Nem feltétlenül kell arra gondolni, hogy egy az egyben átemeljünk egy, a miénktől merőben különböző koncepciót, csupán arról, hogy néhány olyan semmiségnek tűnő dolog, amire magunktól talán nem is gondolnánk elsőre, rengeteget segíthet a látogatottság növelésében.

A legfontosabb azonban az egység és a stabilitás. Egy biztos alapokon álló, letisztult megjelenésű, folyamatosan frissülő honlap esetében a siker, ha nem is azonnal, de kitartó munkával egészen biztos, hogy garantált, és idővel ott kopogtat majd a mi ajtónkon is.

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Ajánlott bejegyzések

2023. november 03.

A keresőoptimalizálás alapja a kulcsszókutatás. Nem olyan nagy ördöngösség, de ahhoz, hogy jól csináld, értened kell, hogy gondolkodnak a vásárlóid és nem árt, ha átlátod a Google kereső használatát. De adunk néhány tippet is, hogyan duzzaszthatod fel a kulcsszólistáidat releváns kifejezésekkel.

2021. január 26.

Egy webhely sikere rengeteg dolgon múlik. Vitathatatlan azonban, hogy a megfelelő marketing sokban hozzájárul. Ebben a bejegyzésben mutatunk öt olyan közösségi médiaplatformot, melyek használata segít abban, hogy minél nagyobb, minél relevánsabb forgalmat terelj a honlapodra.

Népszerű bejegyzések