CoderWeb honlapkészítés, weboldal és webshop készítés

Utolsó frissítés: Szerző:

Hogyan épül fel egy jó üzleti weboldal?

Egy jó szórólapot bárki képes felismerni, akár első ránézésre is. Igényes, esztétikus, nem utolsó sorban pedig informatív reklámhordozó. Fő feladata, hogy megjelenésével kiemelje vállalkozásod a konkurens cégek tengeréből és új, potenciális ügyfeleket szerezzen számodra.

Nincs ez másként egy üzleti weboldal esetében sem. Honlapod ugyanis nem más, mint céged egyik legfontosabb marketingeszköze. Ha azt szeretnéd, hogy valódi látogatóknak készüljön, egyszerre figyelemfelkeltőnek, tájékoztató jellegűnek és működőképesnek is kell lennie.

És hogy mik azok a lépések, melyek kihagyhatatlanok egy sikeresen működő üzleti weboldal tervezésekor? Ha szeretnéd tudni a titkot, az alábbi cikkben megmutatjuk!

Egyedi, könnyen megjegyezhető elérhetőség

A sikeres üzleti weboldal megalkotásának első fontos lépése a megfelelő domain név kiválasztása. Ez egyszerűen hangzik, azonban sok esetben bonyolultabb lehet annál, mintsem elsőre gondolnánk.
Az igazán jó üzleti domain egyszerű, frappáns, könnyen megjegyezhető, nem utolsó sorban pedig keresőoptimalizálás szempontjából is képes arra, hogy pozitív eredményeket produkáljon. Kiválasztásakor márkanevünk mellett akár tevékenységi körünkre, székhelyünkre utaló kifejezéseket is alkalmazhatunk.

Legyünk kreatívak, azonban figyeljünk oda a lényegre: weboldalunk címének hallatán a látogatóknak egyfajta isteni szikraként azonnal a mi vállalkozásunknak kell beugrania!

Profi tárhelyszolgáltatás

Egy weboldal csak akkor lehet igazán sikeres, ha stabil alapokra építkezünk. A hibátlan működés alapfeltétele pedig nem más, mint egy megbízható tárhelyszolgáltató.
Az igazán jó szolgáltatócégek odafigyelnek szervereik folyamatos karbantartására, szoftvereik frissítésére, illetve biztonságára is. Ezáltal kisebb az esélye annak, hogy weboldalad rosszindulatú támadás, vagy adathalász kísérlet áldozata legyen. A jó tárhely gyorsabb betöltési sebességet is garantál, ami rendkívül fontos mind a megfelelő optimalizáltság, mind pedig az ideális konverziós arány elérése szempontjából.

Megnyerő design

A külső nem minden, tartja a mondás, azonban érdemes azt is hozzá tenni, hogy egy weboldal esetében rendkívül sokat nyom a latba a megjelenés. Az új látogatók számára a vizuális ingerek jelentik az első benyomást, abban az esetben pedig, ha honlapod nem elég esztétikus, könnyedén elpártolhatnak tőled már azelőtt, hogy behatóbban megismernék márkád értékeit.

Egy jó üzleti weboldal esetében éppen ezért fontos a profi webdesign, ami képes az aktuális trendek mellett célközönséged igényeihez is igazodni, valamint nem csupán a laptopokon és asztali gépeken, de a modern okoseszközökön is hibátlanul megjeleníthető.

Értékes és informatív tartalom

Üzleti céllal készült weboldaladat a felhasználók főként azért látogatják, hogy minél többet tudhassanak meg az általad kínált termékekről, szolgáltatásokról. Minél hatékonyabban tudod bemutatni ügyfeleidnek a problémáikra megoldást kínáló ajánlataidat, annál nagyobb eséllyel emelkedhetsz ki a piaci versenyből. Érdemes azonban azt is észben tartani, hogy egy sikeres honlap jóval több, mint egyszerű online prospektus.

A honlapodon megjelenő tartalom esetében éppen ezért az informatív jelleg mellett fontos szempont az értékteremtés. Minél több, a látogatók érdeklődési körét érintő témában publikálsz, ügyfeleid annál nagyobb bizalommal viseltetnek majd irányodba. Egy megbízható vállalkozás weboldala pedig nem csupán a passzív látogatókat, de az aktív vásárlókat, új kuncsaftokat is jobban vonzza.

Mindent a látogatókért

A jó üzleti weboldal lényege két dologban rejlik: a látogatók problémáira kínált, hatékony megoldásokban, valamint az élményteremtésben. Minél átláthatóbb, könnyedén kezelhetőbb, illetve esztétikusabb egy weboldal, annál pozitívabb benyomást gyakorol a felhasználókra. A sikerese tervezés kulcsa pedig leginkább az apróságokban, és azok megfelelő módon történő összehangolásában rejlik.

 

Ajánlott bejegyzések

2019. júnuis 13.

Az infografikák használata a modern design területén az elmúlt években egyre nagyobb sikernek örvend. Az adatokkal és látványos grafikai elemekkel operáló illusztrációk alkalmazását a magazinok után rengeteg modern weboldal vette át, népszerűségük pedig gyakorlatilag évek óta töretlennek számít az online marketing világában. De vajon mi lehet az oka annak, hogy ennyire szeretjük a vizuális tartalommal megtámogatott információhordozókat?

2019. augusztus 24.

Az okoseszköz-forradalom kezdete óta az internethasználók fogyasztói szokásai merőben átalakultak. A hagyományos weboldalak és portálok háttérbe szorultak, és egyre nagyobb figyelem irányul a kifejezetten cégek számára fejlesztett mobilalkalmazásokra. Másról sem hallani szinte, csak az applikációkról. Ennek hatására egyre több kisvállalkozóban is felmerül a következő kérdés: egy mobilapplikáció, vagy pedig egy mobilbarát weboldal vonzza jobban a látogatókat?