Utolsó frissítés: Szerző: Szabó Zsolt
Egy jó szórólapot bárki képes felismerni, akár első ránézésre is. Igényes, esztétikus, nem utolsó sorban pedig informatív reklámhordozó. Fő feladata, hogy megjelenésével kiemelje vállalkozásod a konkurens cégek tengeréből és új, potenciális ügyfeleket szerezzen számodra.
Nincs ez másként egy üzleti weboldal esetében sem. Honlapod ugyanis nem más, mint céged egyik legfontosabb marketingeszköze. A céges weboldal készítés rendkívül fontos téma, ezért ha azt szeretnéd, hogy valódi látogatóknak készüljön, egyszerre figyelemfelkeltőnek, tájékoztató jellegűnek és működőképesnek is kell lennie.
És hogy mik azok a lépések, melyek kihagyhatatlanok egy sikeresen működő üzleti weboldal készítésekor? Ha szeretnéd tudni a titkot, az alábbi cikkben megmutatjuk!
A sikeres céges weboldal elkészítésének első fontos lépése a megfelelő domain név kiválasztása. Ez egyszerűen hangzik, azonban sok esetben bonyolultabb lehet annál, mintsem elsőre gondolnánk.
Az igazán jó üzleti domain egyszerű, frappáns, könnyen megjegyezhető, nem utolsó sorban pedig keresőoptimalizálás szempontjából is képes arra, hogy pozitív eredményeket produkáljon. Kiválasztásakor márkanevünk mellett akár tevékenységi körünkre, székhelyünkre utaló kifejezéseket is alkalmazhatunk.
Legyünk kreatívak, azonban figyeljünk oda a lényegre: weboldalunk címének hallatán a látogatóknak egyfajta isteni szikraként azonnal a mi vállalkozásunknak kell beugrania!
Egy weboldal csak akkor lehet igazán sikeres, ha stabil alapokra építkezünk. A hibátlan működés alapfeltétele pedig nem más, mint egy megbízható tárhelyszolgáltató.
Az igazán jó szolgáltatócégek odafigyelnek szervereik folyamatos karbantartására, szoftvereik frissítésére, illetve biztonságára is. Ezáltal kisebb az esélye annak, hogy weboldalad rosszindulatú támadás, vagy adathalász kísérlet áldozata legyen. Egy céges weboldal készítés esetében pedig ez az egyik alapfeltétel!
A jó tárhely gyorsabb betöltési sebességet is garantál, ami rendkívül fontos mind a megfelelő optimalizáltság, mind pedig az ideális konverziós arány elérése szempontjából.
A külső nem minden, tartja a mondás, azonban érdemes azt is hozzá tenni, hogy egy weboldal esetében rendkívül sokat nyom a latba a megjelenés. Az új látogatók számára a vizuális ingerek jelentik az első benyomást, abban az esetben pedig, ha honlapod nem elég esztétikus, könnyedén elpártolhatnak tőled már azelőtt, hogy behatóbban megismernék márkád értékeit.
Egy jó üzleti weboldal esetében éppen ezért fontos a profi webdesign, ami képes az aktuális trendek mellett célközönséged igényeihez is igazodni, valamint nem csupán a laptopokon és asztali gépeken, de a modern okoseszközökön is hibátlanul megjeleníthető.
Üzleti céllal készült weboldaladat a felhasználók főként azért látogatják, hogy minél többet tudhassanak meg az általad kínált termékekről, szolgáltatásokról. Minél hatékonyabban tudod bemutatni ügyfeleidnek a problémáikra megoldást kínáló ajánlataidat, annál nagyobb eséllyel emelkedhetsz ki a piaci versenyből. Érdemes azonban azt is észben tartani, hogy egy sikeres honlap jóval több, mint egyszerű online prospektus.
A céges honlapodon megjelenő tartalom esetében éppen ezért az informatív jelleg mellett fontos szempont az értékteremtés. Minél több, a látogatók érdeklődési körét érintő témában publikálsz, ügyfeleid annál nagyobb bizalommal viseltetnek majd irányodba. Egy megbízható vállalkozás weboldala pedig nem csupán a passzív látogatókat, de az aktív vásárlókat, új kuncsaftokat is jobban vonzza.
A jó üzleti weboldal készítés lényege két dologban rejlik: a látogatók problémáira kínált, hatékony megoldásokban, valamint az élményteremtésben.
Minél átláthatóbb, könnyedén kezelhetőbb, illetve esztétikusabb egy weboldal, annál pozitívabb benyomást gyakorol a felhasználókra. A sikerese tervezés kulcsa pedig leginkább az apróságokban, és azok megfelelő módon történő összehangolásában rejlik.
2023. július 05.
Aki aktív résztvevője a közösségi média platformjainak, annak bizonyára nem ismeretlen a #hashtag kifejezés. Sokan alkalmazzák, de kevesen vannak, akik jól ki tudják használni a hashtageléssel járó előnyöket az online marketingben. Nézzük, mi mindent érdemes tudni a téma kapcsán! Az első dolog, amit tisztázni érdemes, hogy mi is valójában a hashtag. Mióta létezik és mi a fő funkciója? Mivel viszonylag új keletű dologról van szó, nincs bevált recept a hashtagek használatára, de az elmúlt évek tapasztalatából azért le lehet vonni egy-két következtetést.
2023. január 12.
Amint azt már te is tudod, a Google Analytics az az eszköz, amelyen keresztül mindent nyomon lehet követni, ami egy weboldal teljesítményével és online marketingtevékenységével kapcsolatos. Segít következtetéseket levonni és fontos döntéseket meghozni a jövőbeli stratégiára vonatkozóan. Adatokat ad vállalkozásod számára a forgalmi források, a felhasználók által meglátogatott oldalak, az oldallal interakcióba lépő célközönség szegmenseiről, viselkedésükről és több száz más, a marketingfolyamatban fontos mérőszámról.