CoderWeb honlapkészítés, weboldal és webshop készítés

Utolsó frissítés: Szerző:

Mit tartalmaz a tökéletes céges bemutatkozó oldal?

Az igazán jó céges honlap sikere nem csupán a megjelenésen múlik. Fontos, hogy milyen képet festünk magunkról, a látogatókban kialakuló benyomást pedig nagyban befolyásolja bemutatkozó oldalunk tartalma és annak felépítése is. Ez az a pont ugyanis, ahová egy érdeklődő legelőször kattint abban az esetben, ha szeretne többet megtudni rólunk és szolgáltatásainkról.

A bemutatkozó oldalra a honlaptervezés során azonban sokan mégis úgy tekintenek, mint egyfajta kötelezettségre, és nem használják ki a benne rejlő, hatalmas lehetőségeket. De milyen az igazán jó bemutatkozó szöveg, és hogyan építhető be hatékonyan a vizuális megjelenésbe?

Lépjünk túl az alapokon

Rengeteg kis cég egyszerűen arra használja bemutatkozó oldalát, hogy megjelenítse a vállalkozással kapcsolatos fontos információkat, elérhetőségeket. Nem is gondolva arra, hogy a jól felépített "Rólunk" szekcióban micsoda marketing-potenciál rejlik.

Az alapokon túllépve itt beszélhetünk bővebben vállalkozásunk céljáról, küldetésünkről, és azokról a problémákról, melyekre termékeink vagy szolgáltatásaink megoldást kínálnak. Éppen ezért nem feltétlenül kell a száraz, szöveges kontentre korlátozni a bemutatkozást.

Használjunk profi fotókat, és ne riadjunk vissza a videós tartalomtól sem. Minél kreatívabb és interaktívabb a megjelenés, oldalunk annál jobban berántja az érdeklődőket, és annál nagyobb a valószínűsége, hogy jó ideig nem fog rólunk megfeledkezni.

Koncentráljunk az erősségekre

A bemutatkozó lap kiváló lehetőséget biztosít arra, hogy egy helyen gyűjtsük össze vállalkozásunk erősségeit. Fogalmazzuk meg, miért érdemes minket választani a piaci versenytársakkal szemben, eredményinket pedig illusztráljuk a vásárlóink, korábbi kuncsaftjaink pozitív értékeléseivel.

Minél változatosabb véleményeket olvashatnak rólunk a látogatók, annál inkább azt érzik majd, hogy törődünk az ügyfeleinkkel, és valóban hatékony választ jelentünk azokra a kérdésekre, melyek őket is foglalkoztatják a hétköznapokban.

Legyünk közvetlenek

Weboldalunk bemutatkozó szekciója az a tér, ahol megmutathatjuk, kik is vagyunk valójában. Kitérhetünk céljainkra, elmagyarázhatjuk küldetésünket, és legfőképp megmutathatjuk látogatóinknak valódi, emberi oldalunkat.

A jó bemutatkozó lap éppen ezért a száraz adatok helyett a történetekre koncentrál. Megismertet a márka mögött rejlő arcokkal, bepillantást enged a hétköznapok kulisszái mögé. Elmagyarázza a gyártási folyamatot, vagy megismertet a különböző szolgáltatásaink érdekes szakmai hátterével.

Ha látogatóink azt látják, hogy cégünk több, mint egy brand a millió közül, sokkal közelebb érzik majd magukhoz az általunk kínált szolgáltatásokat, és szívesebben fordulnak hozzánk, mintsem arctalan, névtelen konkurenciához.

Merjünk egyediek lenni!

Összességében elmondhatjuk tehát, hogy egy bemutatkozó oldal akkor működik igazán, ha bevállalósak vagyunk. Ha túl merünk lépni a bevált sablonok által kínált komfortzónán, és valami újat, egyedit tudunk mutatni a látogatóinknak.

A kreativitás ugyanis hosszú távon mindig kifizetődő, míg az egyszerűbbnek tűnő út sokszor előre nem látott buktatókkal járhat. Ez természetesen nem csak a bemutatkozó oldalunkra, de honlapunk egészére is igaz, hiszen egy egyedi tervezésű weboldal sokkal jobban vonzza a látogatókat, mint egy előre megtervezett, ezerszer látott sablonokra épülő design.

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Ajánlott bejegyzések

2020. január 14.

Egy igazán jó weboldal létrehozása és üzemeltetése komplex feladat. A siker érdekében minden apró részlet számít, ezeknek a részleteknek pedig nem csak külön-külön kell működniük. Fontos az összhang, lényeges, hogy a megalkotott rendszer elemei egyként is jól funkcionáljanak. De mik azok az alkotóelemek, melyek nélkülözhetetlenek?

2019. február 25.

Korábban már említettük, mennyire fontos egy weboldal esetében a rendszeresen publikált, minőségi tartalom. Arról azonban még nem esett szó, hogyan állj neki a létrehozásának. Most hoztunk neked öt tuti tippet azzal kapcsolatban, hogyan gyárts te is hétről hétre olyan szöveges kontentet, mely nem csupán bevonzza a látogatókat, de arra is készteti őket, hogy újra és újra visszatérjenek weboldaladra!

Népszerű bejegyzések