Utolsó frissítés: Szerző:

Nincs még Facebook oldala a vállalkozásodnak?

Ha már megvan céged weboldala és érkeznek a megrendelések, akkor eljött az ideje tovább fejlődni. Ehhez pedig egy hatékony eszköz: a Facebook marketing.

Nem érted, hogy vállakozóként miért fontos a mai világban a social médiában való jelenlét? Főleg a személyre szabott Facebook oldal, amely még mindig nagyszerű eredményeket képes generálni. Fontos megértened, hogy újabb és újabb piacok felé kell nyitnod, ha fenn akarod tartani a céged dinamikus fejlődését, mert innováció nélkül egész egyszerűen elakadsz.

Több ügyfél, több bevétel!

Hogy miért van szükséged social media felületre? Egész egyszerűen azért, mert remekül automatizálható és skálázható, ezáltal sokkal több bevételre tehetsz szert. Persze ehhez rengeteg idő, munka és kreatív ihlet kell.

Ezért kell az, hogy a cégedet minden csatornán megmutasd, hiszen minden platformnak megvan a maga célcsoportja, akiket te is elérhetsz. Az alábbi összeállításban elsősorban a Facebookról lesz szó, hogy hogyan tudod beépíteni a marketingedbe?

3 ok, amiért minden vállalkozásnak Facebook oldalra van szüksége

1. Ismerkedés a célközönségeddel

A Facebook egyik legnagyobb előnye, hogy lehetőséget biztosít arra, hogy közvetlenül kommunikálj a célközönségeddel.

Ha meghívást kapsz egy partira, de nem mész el, akkor nem ismersz meg új embereket, és fordítva. Ezt az elméletet a Facebookra is, mint közösségépítő- és üzleti platformra teljes mértékben rá lehet fogni.

Ossz meg minél több információt magadról, a cégedről, hogy milyen problémákat oldanak meg a termékeid, szolgáltatásaid. De figyelj arra is, hogy bevond a klienseidet, kérdezd meg a tapasztalataikról, vond be őket a termékek fejlesztésébe.

Mindez egyszerűnek hangzik, de nem az, mivel a Facebook algoritmusa állandóan változik, a digitális zajban nem könnyű kitűnni, de megéri az erőfeszítést.

2. Automatizáció és közösségépítés

Üzleti facebook oldalad olyan mintha a te és a csapatod mini avatárjai lennének, hiszen akkor is kommunikálnak az ügyfelekkel, ha éppen nem vagy jelen.

Viszont ha ennél többre vágy a személyes jelenlét által olyan mély kapcsolatokat alakíthatsz ki, amik jóval túlmutatnak a hagyományos ügyfélszolgálaton.

Maga a közösségépítés tulajdonképpen az automatizáció egy része, hiszen az aktív tagok maguk generálják a tartalmat. Ilyenkor nem kell törődnöd a tartalom előállításával, hiszen azt megteszik helyetted az aktív tagok, a rajongók.

3. Valamelyik versenytársadnak már biztos van

Általánosságban nem túl kreatív stratégia, ha pusztán azért csinálsz valamit, mert a versenytársad is ezt teszi. Azonban a közösségi médiás jelenléttel kapcsolatban más a helyzet.

Nagy hátrány, ha a konkurenciád használja a közösségi médiát. Azt a visszajelzést, amit tőled nem kapnak meg, tőle igen – viszont ez egyben azt is jelenti, hogy a pénzüket nála, és nem nálad költik el.

Összegezve:

A Facebook egy olyan digitális mikrokozmosz, ahol millió bolygó kering, és a te bolygód csak egy pici, a sok közül. Bátornak kell lenned, időt és energiát kell szánnod arra, hogy a bolygót a lájkolóid által benépesítsd.

Épp ezért, először is nagyon jól kell ismerd a cégedet, a brandedet, hogy őszintén tudj „megszólalni” a Facebookon, mindezt egyedien és kreatívan.

Feladataid:

  • Ha még nincs Facebook oldalad, akkor csinálj!
  • Végezd el az alapbeállításokat, mind a profil- és borítókép feltöltése, valamint a leírások, elérhetőségek kitöltése.
  • Határozd meg a célközönséged, ami alapján már létrehozható egy Facebook-marketing stratégia, amiből több érdeklődő és értékesítés keletkezik.

Címkék

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Ajánlott bejegyzések

2018. szeptember 22.

Az olyan, szembetűnő bakik mellett, mint az átláthatatlan webdizájn, vagy az értékes tartalom hiánya, akad néhány kisebb malőr is, amin könnyedén elcsúszhat oldalunk látogatottsága. A legtöbb ezek közül azonban olyan apróság, melyet kis odafigyeléssel és némi időráfordítással könnyedén orvosolhatunk.

2019. szeptember 10.

Új honlap tervezése során sokan kizárólag az arculatra koncentrálnak, és megfeledkeznek a háttérben dolgozó adatok megfelelő védelemről. Az online világ azonban nem játszótér, és az adatbiztonság kérdése napjainkra fontosabbá vált, mint korábban valaha. De hogyan védhetjük meg hatékonyan oldalunkat a rosszindulatú támadásoktól és adathalászati kísérletektől?

Népszerű bejegyzések