Honlapkészítés és keresőoptimalizálás blog

2024. július 29.

Talán még csak kacérkodsz a saját honlap gondolatával, de ha valóban komolyak a szándékaid, akkor mindent meg akarsz tenni annak érdekében, hogy vállalkozásod számára jól működő weboldalt hozz létre. Nem elég azonban a tetszetős dizájn, napjainkban a keresőoptimalizált honlap megléte elengedhetetlen. Hogy mi is ez és miért fontos, kiderül legújabb írásunkból.

2024. július 01.

Volt idő, amikor nem a minőségi tartalom biztosítása, hanem a kulcsszóhalmozás volt a keresőoptimalizálók legnagyobb prioritása. A 2000-es évek elején a SEO leginkább abból állt, hogy a tartalmak lehetetlen mennyiségű kulcsszavakkal tömték meg. Igaz, akkor még ennyi is elég volt ahhoz, hogy a keresőmotorok algoritmusai felfedezzék a tartalmakat és az eredményoldalakon a legjobb helyezéseket érjék el. Ma már kicsit más a helyzet. Ebben a cikkben bemutatjuk, milyen tartalomtípusok játszanak alá a Google-nek és a keresőoptimalizálásnak.

2024. május 06.

Egy tökéletes honlap létrehozásához nem elég a frappáns szöveg, a sokatmondó kép vagy az ellenállhatatlan ajánlat: mindezek mit sem érnek, ha a keresőben nem találnak rá az emberek a weboldaladra. Márpedig ahhoz, hogy a Google-találatok között előkelő helyet érj el, bizonyos beállításokat is végre kell hajtani a weblap kezelőfelületén. Ehhez hoztunk most jól hasznosítható ötleteket a SEO, azaz a keresőoptimalizálás figyelembevételével.

2024. április 15.

A mesterséges intelligencia mellett a digitális marketing egyik legfelkapottabb trendje jelenleg az adattudomány. Nem véletlenül: támogatja az adatokon alapuló üzleti döntéshozatalt és a marketingesek többsége, 66%-uk úgy gondolja, hogy ezek az adatalapú döntések jobbak, mint az adatok felhasználása nélkül meghozott, pusztán megérzésekre vagy trendekre alapozott döntéshozatal. De hogy kapcsolódik össze az adatvezérelt szemléletmód és a SEO?

2024. január 08.

A SEO kifejezés egyre több helyen tűnik fel, bár sokan nincsenek tisztában azzal, mit is takar ez a fogalom. Magyarul keresőoptimalizálásnak mondják, de több összetevője is van. Hogy mindenki számára világos legyen, mit is jelent az, hogy keresőoptimalizált honlapot készítünk ügyfeleinknek, röviden elmagyarázzuk, milyen elemekből épül fel a SEO. Olvasd el legfrissebb bejegyzésünket a témában!

2023. december 13.

Abban minden marketinges egyetért, hogy egy sikeres cégnek rendelkeznie kell saját honlappal, illetve webáruházzal. Emellett – általában – abban sincs vita, hogy az oldalon blogot is el kell helyezni. A blogolás nagyszerű lehetőségeket rejt magában és most megismerhetsz egy apró trükköt, ami akkor lesz igazán hasznos, ha nincs időd új cikkeket feltölteni. Nézzük, miről is van szó!

2023. november 24.

A honlap akkor éri el célját, ha informatív, azaz az oda látogató emberek megtalálják rajta, amit kerestek. Minél több időt töltenek az oldalon, annál nagyobb eséllyel veszik igénybe a meghirdetett szolgáltatásokat. Van azonban néhány dolog, ami elrettenti a felhasználókat a vásárlástól, megrendeléstől. A sok nyelvtani, helyesírási hiba például egyértelműen bizalmatlanságot szül. Cikkünkben bemutatjuk, mire érdemes figyelned ezzel kapcsolatban.

2023. november 17.

A keresőoptimalizálás folyamatos tanulást, monitorozást kíván, mégis vannak olyan örökzöld SEO-hibák, amelyekre minden esetben érdemes odafigyelni, és elkerülni. A cikkben most ezekből mutatunk be párat.

2023. november 13.

Általában az a cég nyer, amelyiknél nagyon jó a minőség és az ár egyensúlya. De vannak más szempontok is, amelyek befolyásolják a választásunkat. Egy termék esetében márkáról, dizájnról, minőségről, árról, szállítási díjról, szállítási időről, garanciáról is beszélünk. A teljesség igénye nélkül igyekszünk minden szempontot felvázolni, ami alapján a vásárlók összehasonlításokat végeznek, majd végül döntenek.

2023. november 03.

A keresőoptimalizálás alapja a kulcsszókutatás. Nem olyan nagy ördöngösség, de ahhoz, hogy jól csináld, értened kell, hogy gondolkodnak a vásárlóid és nem árt, ha átlátod a Google kereső használatát. De adunk néhány tippet is, hogyan duzzaszthatod fel a kulcsszólistáidat releváns kifejezésekkel.

2023. október 30.

A jó keresőoptimalizálás alapja úgy is nevezhető, mint egy jól kidolgozott content marketing stratégia, a content alapja pedig a kulcsszókutatás. Épp ezért is „kulcsfontosságú”, hogy a kulcsszókutatás alapos és a vásárlói köröd igényeidhez szabott legyen. De kezdjük az alapoknál!

2023. augusztus 08.

A weboldalakat gyakran tekintik a vállalkozások digitális kirakatának, amely lehetővé teszi számukra, hogy termékeiket, szolgáltatásaikat és legfőbb értékeiket bemutassák a globális közönségnek — a célközönségüknek. A gyorsan digitalizálódó világban az üzleti stratégiák kulcsfontosságú elemévé váltak.

2022. május 17.

A keresőoptimalizálás egy jól működő weboldal szempontjából legalább olyan fontos, mint a megfelelő felépítés és a hibátlan funkcionalitás. Ha szeretnénk több forgalmat irányítani tartalmainkra, elkerülhetetlenül foglalkoznunk kell a SEO feladatokkal. Ebben a bejegyzésben most ezek közül az ingyenes SEO eszközök közül gyűjtöttük össze azokat, melyek jelenleg a leghatékonyabbak, és bárki számára elérhetők.

2022. május 04.

A SEO szerepe az elmúlt években mérvadóvá vált. A sikeres marketing stratégia alapvető része, hogy weboldaladat organikusan is megtalálják az ügyfelek. Azt már most érdemes tudnod, hogy ha weboldalad nincs megfelelően keresőoptimalizálva és nem gyártasz folyamatosan tartalmakat, akkor láthatatlan leszel a keresőben. Pontosan miben tud segíteni egy szakértő? Olvasd el a cikkünket!

2022. február 08.

A local SEO, azaz a helyi keresőoptimalizálás hatékony marketingeszköz, melyet a hazai vállalkozók kevésbé használnak, pedig érdemes lenne. Éppen ezért, ha szeretnél versenytársaid előtt végezni a találati listákon, nem érdemes szó nélkül elmenned mellette. Most megmutatjuk, mit is jelent pontosan a local SEO, és hogyan használhatod annak érdekében, hogy felpörgesd üzleti weboldalad látogatószámát.

2021. november 28.

Mit is takar pontosan a long tail elnevezés és miért érdemes long tail kulcsszavakat használnod oldalad keresőoptimalizálásának felépítése során? Most hoztunk néhány dolgot, melyeket érdemes lehet tudnod a témával kapcsolatban, mielőtt SEO kampányba kezdenél.

2021. július 31.

A Google már 2016 óta nem közölt hivatalos adatokat arra vonatkozóan, pontosan mennyi keresést is hajtanak végre a motorjai. Egy fontos kutatásra találtunk a minap, amiben azt vizsgálták, vajon mennyi lehet a Google keresések száma naponta, másodpercenként és ebből kalkulálva évente. Kattints a részletekért!

2021. június 08.

Akik kicsit is jártasak a weboldalkészítés vagy az online marketing témakörében, azok egész biztosan hallottak már a sitemap, azaz webhelytérkép / oldaltérkép fogalmáról. Ebben a bejegyzésben bemutatjuk, mi is az a sitemap, milyen jelentőséggel bír a SEO szempontjából, és belepillantunk abba is, hogyan optimalizálhatjuk megfelelően saját oldalunk térképét.

2020. november 28.

Mi jut eszedbe arról a szóról, hogy kereső? Ha online felületben gondolkodsz, fogadni mernénk, hogy a válaszod a Google! Ezzel nem vagy egyedül, hiszen a Google keresőjét világszerte több milliárdan használják, és ha valamit gyorsan meg kell keresnünk, természetesen mi is ide kattintunk először. De melyek azok az alternatívák, melyekre keresőoptimalizálás szempontjából a Google mellett is érdemes koncentrálni?

2020. június 22.

Egy honlap felépítése a keresőmotorok számára legalább annyira fontos, mint látogatóinknak. És sokkal nagyobb eséllyel is landolhatunk a találati lista élén abban az esetben, ha saját üzleti weboldalunk struktúrája jól átgondolt és profin megtervezett. Megmutatjuk, mik azok a fontos SEO szempontok, melyeket az oldaltérkép megtervezése során figyelembe kell vennünk.

2020. június 06.

A webáruházak célja mindig a forgalom generálás és az eladás, ehhez viszont látogatók kellenek. Hiába van egy nagyon szép webáruházad, ha nem képes eladni és csak pár ember látogatja havonta. Ahhoz, hogy rendszeresen érkeznek a weboldalra új egyedi látogatók, folyamatos munka és optimalizálás szükséges.

2020. május 12.

Minden tudásodat latba vetve felépíted üzleti weboldalad, kicsinosítod, feltöltöd tartalommal. A látogatók azonban a legnagyobb erőbedobás ellenére is elmaradnak. De vajon mi lehet ennek az oka? Ebben a bejegyzésben összegyűjtöttünk pár alapvető dolgot, melyek megakadályozzák azt, hogy egy alapvetően jó ötlet bevételt generáljon.

2020. április 10.

A linkek keresőoptimalizálási szempontból továbbra is a legfontosabb besorolási tényezők egyikét jelentik. Az, hogy honlapunkon milyen hivatkozásokat használunk, illetve milyen más oldalak hivatkoznak ránk, jelentősen befolyásolhatja helyezésünket a keresőmotorok találati listáján.

2020. április 01.

Egyetlen weboldal sem születik céltalanul. Az üzemeltetők legfőbb célkitűzése pedig általában nem más, minthogy honlapjuk segítségével minél több látogatót, érdeklődőt, és új kuncsaftot szerezzenek vállalkozásuk számára. Ebben a bejegyzésben mutatunk négy olyan dolgot, melyek kiválóan működnek abban az esetben, ha szeretnél minél több aktív látogatót, potenciális kuncsaftot saját weboldaladra csábítani.

2020. március 08.

Ha a keresőoptimalizálás kerül szóba, sokan hajlamosak vagyunk az alapoknál leragadni. Pedig fontos tudni, hogy a kulcsszavakon túl is van élet. Éppen ezért ebben a bejegyzésben összegyűjtöttünk néhány olyan ötletet, mely a megfelelő kulcsszavak használatán túl segíthet azon, hogy a te honlapod is a találati listák élén landoljon!

2019. június 18.

Az UX mindazon hatások összessége, amelyek a user véleményét befolyásolják egy weboldal használata közben. Ha az oldal gyorsan töltődik be, könnyen navigálható, informatív, akkor a látogató szívesen időzik rajta és előbb-utóbb nagy valószínűséggel feliratkozni, rendelni fog vagy kapcsolatfelvételt kezdeményez. Ez alapján érhető, hogy miért fontos a magas felhasználói élmény a weboldalak esetében, és most nézzük mi az a 12 pont amit mindenképp meg kell vizsgálnunk!

2019. május 30.

Egy jó weboldal a mai világban sokkal többet jelent egy egyszerű információforrásnál. Digitális marketingkampányod legfontosabb eleme, melynek feladata, hogy vállalkozásod a lehető legprofibb módon képviselje az online világban. Az elhanyagolt honlap nem csupán haszontalan, de cégedet, márkádat is rossz színben tünteti fel látogatóid előtt. De honnan állapíthatod meg, hogy oldalad nem elég felhasználóbarát és azonnali frissítésre, újratervezésre szorul?

2019. április 03.

Már hónapokkal ezelőtt bejelentették a Google közösségi oldalának a Google Plusnak  leállítását, most eljött a határidő, tegnapi nappal véglegesen megszűnt. Nagy reményekkel indították el 8 évvel ezelőtt, sajnos ezekből nem sok valósult meg, és leginkább csak negatív híreket hallottunk róla és a hanyatlásáról. A legutóbbi adatszivárgás botrányok aztán végleg betették számára a kaput. Vége. Bezárt. Nézzük át gyorsan, mi volt ez, miért jött létre, és mi történt vele.

2019. március 04.

Ha keresőoptimalizálásról beszélünk, a legtöbben hajlamosak vagyunk azonnal a kulcsszavak helyes használatára gondolni. Pedig maga a SEO ennél jóval sokoldalúbb és összetettebb tevékenységet jelent. A megfelelően optimalizált tartalom valóban fontos, ám rengeteg egyéb szempontot érdemes figyelembe vennünk, ha szeretnénk elérni, hogy a keresők találati listájuk előkelő helyén jelenítsék meg weboldalunkat.

2019. február 06.

Keresőoptimalizálási hibákba nagyon könnyű belefutni, kijavítani viszont annál nehezebb őket. Ha az oldalunk felépítése és tartalomgyártás során odafigyelünk egy-két alapvető dologra, akkor ezeknek a problémáknak a nagy része könnyedén elkerülhető. Most megmutatjuk a három leggyakrabban előforduló hibát, ami weboldalunk forgalmának szempontjából akár végzetes is lehet.

2019. január 16.

A legtöbb kisvállalkozás nem fordít elég időt arra, hogy weboldalát a keresőmotorok igényeihez igazítva adjon esélyt magának a nagyobb látogatottságra. Jól megválasztott kulcsszavakkal pedig az olyan keresők, mint a Google az egyik leginkább effektív marketing-alternatívának bizonyulnak. Miért olyan fontos, hogy a te céged is megfelelő hangsúlyt fektessen a keresőoptimalizálásra?

2018. november 27.

Amikor új webhelyet hozunk létre, honlapunk témájától függetlenül a legfontosabb döntés az ideális domain név kiválasztása. A domain név egyik alapvető feladata, hogy megfelelően reprezentálja vállalkozásunk tevékenységét, képes legyen hangsúlyozni a cégünk által képviselt értékeket. De meghatározhatja-e a keresési találatokat a megfelelően megválasztott netes elérés? Ha igen, mennyit nyom a latba stratégiánk szempontjából a tökéletes domain név kiválasztása?

2018. november 13.

A legtöbb lojális látogató szívéhez a vizuális megjelenésen keresztül vezet az út. Azonban érdemes tudni, hogy néha egy első látásra tökéletesnek tűnő weboldal is hagyhat némi kívánnivalót maga után. Hogy miért? Ennek több apró, ám fontos oka is lehet. Mi ezek közül mutatjuk most meg neked a három leggyakoribbat.

2018. október 31.

Sokan úgy gondolják, weboldaluk megtervezése, a honlapkészítés majd az oldal elindítása után egyenes út vezet a sikerhez. Ez azonban sajnos nem ilyen egyszerű, hiszen egy igényes, minőségi tartalommal rendelkező honlapnak is kell némi kezdő lökés ahhoz, hogy a dolgok beinduljanak. Most megmutatjuk neked a legfontosabb lépéseket afelé, hogy újonnan tervezett weboldaladdal minél gyorsabban, minél több visszatérő látogatóra tehess szert!

2018. október 22.

Amennyiben a honlapod nem vonzza a látogatókat, annak több oka is lehet. Ezek közül a weboldal felépítése csak az egyik fontos kérdés, a rendszeresen frissülő, minőségi tartalom legalább annyira lényeges, mint a megjelenés. A forgalomnövelés éppen ezért összetett feladat. Létezik azonban néhány olyan, egyszerű trükk, aminek bevetése segíthet abban, hogy hatékonyan gyarapítsuk az általunk kínált tartalom iránt érdeklődő látogatók számát.

2018. szeptember 11.

Egy tárhely megvásárlása és domain név lefoglalása egyáltalán nem jelent életbiztosítást arra, hogy új honlapunk azonnal elsők közt jelenik meg a nagy keresőmotorok találati listáján. Ehhez bizony elkell némi idő és segítség. Most megmutatjuk azt a 3+1 leggyakrabban elkövetett hibát, ami miatt a kereső honlapunk nevét beírva az első oldalak egyikén sem dob fel ránk mutató javaslatot.

2018. augusztus 28.

Míg egy ügyesen felépített, minőségi honlap a siker kulcsa lehet cégünk számára, addig egy átgondolatlan, összecsapott oldal akár a bukásunkhoz is vezethet. Mik azok a hibák, melyeket hajlamosak vagyunk elkövetni egy céges weboldal felépítése során, de mindenképp érdemes elkerülnünk, ha szeretnénk, hogy vállalkozásunk magabiztos és megbízható piaci szereplőként jelenjen meg a potenciális ügyfelek előtt?