CoderWeb honlapkészítés, weboldal és webshop készítés

Utolsó frissítés: Szerző:

Három ok, amiért fontos a weboldalad számára a keresőoptimalizálás

A legtöbb kisvállalkozás nem fordít elég időt arra, hogy weboldalát a keresőmotorok igényeihez igazítva adjon esélyt magának a nagyobb látogatottságra.
Jól megválasztott kulcsszavakkal pedig az olyan keresők, mint a Google az egyik leginkább effektív marketing-alternatívának bizonyulnak.

Miért olyan fontos, hogy a te céged is megfelelő hangsúlyt fektessen a keresőoptimalizálásra?

A legtöbben rákeresnek egy üzletre, mielőtt vásárolnának

A tudatos vásárló szeret alaposan körbenézni és tájékozódni, mielőtt nyélbe ütne egy üzletet. Abban az esetben, ha weboldaluk SEO szempontból nem megfelelően optimalizált, előfordulhat, hogy a nagyobb keresőmotorok túlzottan hátra sorolják, ezáltal pedig gyakorlatilag elrejtik weboldalad a potenciális érdeklődők elől. Akik így vagy meg sem találják, vagy megbízhatatlannak fogják tartani vállalkozásodat.

Az érdeklődők a saját környezetükben található üzleteket keresik

Amennyiben webshop mellett üzlethelyiséget is üzemeltetsz, érdemes arra koncentrálnod, hogy a környékbeli érdeklődők minél nagyobb számban találjanak rá a boltodra. A Google a keresésnél figyelembe veszi a helyadatainkat, és előnyben részesíti azokat az üzleteket és honlapokat, amikről felismeri hogy a közelben találhatóak, sőt, egyre több keresésnél hoz fel egy térképet is a találati lista, amin jelölve is vannak a legjobb találatok.

Ebben nem csak a keresőszavak megfelelő kiválasztása, de az oldaladon rendszeresen publikált tartalom lokális kötődése is segít, valamint a Google rendszerében okosan használt funkciók melletted állnak majd.

Egy jó találat jó döntéshez vezethet

Több online kutatás is igazolja, hogy azok az érdeklődők, akik a Google-ben rákeresnek egy bizonyos termékre vagy szolgáltatásra, nem feltétlenül azt a céget vagy szolgáltatót fogják választani, melyre a keresés előtt elsőként gondoltak volna. Ennek oka az, hogy egy jól irányzott keresés segítségével számukra jóval kedvezőbb ajánlatokra is sikerül rátalálniuk.

Azonban az is bizonyított tény, hogy ehhez az adott egy cégnek érdemes minél előrébb lévő helyen megjelennie a találatok közt, hiszen az átlag internet-felhasználó az ajánlatok dömpingjében alig jut túl az első oldalon felajánlott linkeken.

Egy ügyesen felépített weboldal mellett tehát fontos, hogy tisztában legyünk célközönségünk igényeivel, és lehetőségeinkhez mérten a honlapunkon megjelenő tartalmat a megfelelő kulcsszavak használatával és egyéb, jól bevált SEO praktikákkal próbáljuk meg ezekhez a kívánalmakhoz alakítani.

Ajánlott bejegyzések

2019. március 12.

Legyen szó akár nagyvállalatról, akár kisvállalkozásról, a jól működő weboldal a siker egyik alapfeltételét jelenti. Üzleti honlapod felépítése során éppen ezért érdemes a legapróbb részletekre odafigyelned. Néhány jelentéktelennek tűnő szegmens ugyanis többet számíthat, mint az elsőre gondolnád. Hogy mik ezek? Most megmutatjuk, hogy a jövőben Te is hatékonyan tudd elkerülni az aprónak tűnő, ám súlyos hibákat!

2019. május 23.

Sok vállalkozás ott próbálja megfogni a pénzt, ahol csak lehet, és sajnos a legtöbb esetben a weboldaltervezés esik először áldozatul a spórolásnak. A honlapon megtakarított pénz azonban idővel több kárt okozhat, mint amennyi hasznot hajtott. Az ingyenesen használható honlapszerkesztő megoldások csábítóak lehetnek, azonban rengeteg hátulütőjük akad a saját fejlesztésű weboldalakkal szemben. Hogy mik ezek? Most megmutatjuk!