Utolsó frissítés: Szerző:

Három ok, amiért fontos a weboldalad számára a keresőoptimalizálás

A legtöbb kisvállalkozás nem fordít elég időt arra, hogy weboldalát a keresőmotorok igényeihez igazítva adjon esélyt magának a nagyobb látogatottságra.
Jól megválasztott kulcsszavakkal pedig az olyan keresők, mint a Google az egyik leginkább effektív marketing-alternatívának bizonyulnak.

Miért olyan fontos, hogy a te céged is megfelelő hangsúlyt fektessen a keresőoptimalizálásra?

A legtöbben rákeresnek egy üzletre, mielőtt vásárolnának

A tudatos vásárló szeret alaposan körbenézni és tájékozódni, mielőtt nyélbe ütne egy üzletet. Abban az esetben, ha weboldaluk SEO szempontból nem megfelelően optimalizált, előfordulhat, hogy a nagyobb keresőmotorok túlzottan hátra sorolják, ezáltal pedig gyakorlatilag elrejtik weboldalad a potenciális érdeklődők elől. Akik így vagy meg sem találják, vagy megbízhatatlannak fogják tartani vállalkozásodat.

Az érdeklődők a saját környezetükben található üzleteket keresik

Amennyiben webshop mellett üzlethelyiséget is üzemeltetsz, érdemes arra koncentrálnod, hogy a környékbeli érdeklődők minél nagyobb számban találjanak rá a boltodra. A Google a keresésnél figyelembe veszi a helyadatainkat, és előnyben részesíti azokat az üzleteket és honlapokat, amikről felismeri hogy a közelben találhatóak, sőt, egyre több keresésnél hoz fel egy térképet is a találati lista, amin jelölve is vannak a legjobb találatok.

Ebben nem csak a keresőszavak megfelelő kiválasztása, de az oldaladon rendszeresen publikált tartalom lokális kötődése is segít, valamint a Google rendszerében okosan használt funkciók melletted állnak majd.

Egy jó találat jó döntéshez vezethet

Több online kutatás is igazolja, hogy azok az érdeklődők, akik a Google-ben rákeresnek egy bizonyos termékre vagy szolgáltatásra, nem feltétlenül azt a céget vagy szolgáltatót fogják választani, melyre a keresés előtt elsőként gondoltak volna. Ennek oka az, hogy egy jól irányzott keresés segítségével számukra jóval kedvezőbb ajánlatokra is sikerül rátalálniuk.

Azonban az is bizonyított tény, hogy ehhez az adott egy cégnek érdemes minél előrébb lévő helyen megjelennie a találatok közt, hiszen az átlag internet-felhasználó az ajánlatok dömpingjében alig jut túl az első oldalon felajánlott linkeken.

Egy ügyesen felépített weboldal mellett tehát fontos, hogy tisztában legyünk célközönségünk igényeivel, és lehetőségeinkhez mérten a honlapunkon megjelenő tartalmat a megfelelő kulcsszavak használatával és egyéb, jól bevált SEO praktikákkal próbáljuk meg ezekhez a kívánalmakhoz alakítani.

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Ajánlott bejegyzések

2024. július 15.

Az online marketing világában nagyon sok olyan kifejezés található, amelyek jelentésével nem mindenki van tisztában. Most a sales funnel, azaz az értékesítési tölcsér bemutatását tűztük ki célul, mert ha megtudod, mire jó ez az eszköz és hogyan kell használni, nagyobb látogatószámot, jobb konverziós arányt és ebből kifolyólag magasabb bevételt érhetsz el honlapoddal, webáruházaddal. Kezdjünk is neki!

2024. március 25.

Digitális marketing trendek 2024-re, amit érdemes megfontolnod. A digitális marketing világa a kezdet kezdete óta folyamatosan növekszik, mert az internet minden nap új eszközökkel és technológiákkal gazdagodik. Ennek megfelelően a keresési módunk is (hol, hogyan, miért, mit stb.) is folyamatosan változik. Nem túlzás azt állítanunk, hogy minden nap új trendek és lehetőségek jelennek meg, és ennek a felgyorsult viselkedésnek köszönhetően egyre több mindennel kell zsonglőrködnünk.

Népszerű bejegyzések