Utolsó frissítés: Szerző:

Három ok, amiért fontos a weboldalad számára a keresőoptimalizálás

A legtöbb kisvállalkozás nem fordít elég időt arra, hogy weboldalát a keresőmotorok igényeihez igazítva adjon esélyt magának a nagyobb látogatottságra.
Jól megválasztott kulcsszavakkal pedig az olyan keresők, mint a Google az egyik leginkább effektív marketing-alternatívának bizonyulnak.

Miért olyan fontos, hogy a te céged is megfelelő hangsúlyt fektessen a keresőoptimalizálásra?

A legtöbben rákeresnek egy üzletre, mielőtt vásárolnának

A tudatos vásárló szeret alaposan körbenézni és tájékozódni, mielőtt nyélbe ütne egy üzletet. Abban az esetben, ha weboldaluk SEO szempontból nem megfelelően optimalizált, előfordulhat, hogy a nagyobb keresőmotorok túlzottan hátra sorolják, ezáltal pedig gyakorlatilag elrejtik weboldalad a potenciális érdeklődők elől. Akik így vagy meg sem találják, vagy megbízhatatlannak fogják tartani vállalkozásodat.

Az érdeklődők a saját környezetükben található üzleteket keresik

Amennyiben webshop mellett üzlethelyiséget is üzemeltetsz, érdemes arra koncentrálnod, hogy a környékbeli érdeklődők minél nagyobb számban találjanak rá a boltodra. A Google a keresésnél figyelembe veszi a helyadatainkat, és előnyben részesíti azokat az üzleteket és honlapokat, amikről felismeri hogy a közelben találhatóak, sőt, egyre több keresésnél hoz fel egy térképet is a találati lista, amin jelölve is vannak a legjobb találatok.

Ebben nem csak a keresőszavak megfelelő kiválasztása, de az oldaladon rendszeresen publikált tartalom lokális kötődése is segít, valamint a Google rendszerében okosan használt funkciók melletted állnak majd.

Egy jó találat jó döntéshez vezethet

Több online kutatás is igazolja, hogy azok az érdeklődők, akik a Google-ben rákeresnek egy bizonyos termékre vagy szolgáltatásra, nem feltétlenül azt a céget vagy szolgáltatót fogják választani, melyre a keresés előtt elsőként gondoltak volna. Ennek oka az, hogy egy jól irányzott keresés segítségével számukra jóval kedvezőbb ajánlatokra is sikerül rátalálniuk.

Azonban az is bizonyított tény, hogy ehhez az adott egy cégnek érdemes minél előrébb lévő helyen megjelennie a találatok közt, hiszen az átlag internet-felhasználó az ajánlatok dömpingjében alig jut túl az első oldalon felajánlott linkeken.

Egy ügyesen felépített weboldal mellett tehát fontos, hogy tisztában legyünk célközönségünk igényeivel, és lehetőségeinkhez mérten a honlapunkon megjelenő tartalmat a megfelelő kulcsszavak használatával és egyéb, jól bevált SEO praktikákkal próbáljuk meg ezekhez a kívánalmakhoz alakítani.

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Ajánlott bejegyzések

2019. július 18.

A háttérvideó napjainkban az egyik legnépszerűbb arculati elemnek számít, amit egyre több oldalon, egyre többféle módon használnak a tervezők. Nem véletlenül, hiszen látványos megoldás, ami lényegesen növelheti oldalad konverzióját. Hogy érdemes-e használni, leginkább attól függ, rendelkezel-e a megfelelő integrálásához szükséges technikai háttérrel, és szakmai tapasztalattal.

2023. január 12.

Amint azt már te is tudod, a Google Analytics az az eszköz, amelyen keresztül mindent nyomon lehet követni, ami egy weboldal teljesítményével és online marketingtevékenységével kapcsolatos. Segít következtetéseket levonni és fontos döntéseket meghozni a jövőbeli stratégiára vonatkozóan. Adatokat ad vállalkozásod számára a forgalmi források, a felhasználók által meglátogatott oldalak, az oldallal interakcióba lépő célközönség szegmenseiről, viselkedésükről és több száz más, a marketingfolyamatban fontos mérőszámról.

Népszerű bejegyzések