CoderWeb honlapkészítés és honlapfelújítás gyorsan
info@coderweb.hu
06 30 327 1223

2019. január 16.

Három ok, amiért fontos a weboldalad számára a keresőoptimalizálás

A legtöbb kisvállalkozás nem fordít elég időt arra, hogy weboldalát a keresőmotorok igényeihez igazítva adjon esélyt magának a nagyobb látogatottságra.
Jól megválasztott kulcsszavakkal pedig az olyan keresők, mint a Google az egyik leginkább effektív marketing-alternatívának bizonyulnak.
Miért olyan fontos, hogy a te céged is megfelelő hangsúlyt fektessen a keresőoptimalizálásra?

A legtöbben rákeresnek egy üzletre, mielőtt vásárolnának

A tudatos vásárló szeret alaposan körbenézni és tájékozódni, mielőtt nyélbe ütne egy üzletet. Abban az esetben, ha weboldaluk SEO szempontból nem megfelelően optimalizált, előfordulhat, hogy a nagyobb keresőmotorok túlzottan hátra sorolják, ezáltal pedig gyakorlatilag elrejtik oldalad a potenciális érdeklődők elől. Akik így vagy meg sem találják, vagy megbízhatatlannak fogják tartani vállalkozásodat.

Az érdeklődők a saját környezetükben található üzleteket keresik

Amennyiben webshop mellett üzlethelyiséget is üzemeltetsz, érdemes arra koncentrálnod, hogy a környékbeli érdeklődők minél nagyobb számban találjanak rá a boltodra. A Google a keresésnél figyelembe veszi a helyadatainkat, és előnyben részesíti azokat az üzleteket és honlapokat, amikről felismeri hogy a közelben találhatóak, sőt, egyre több keresésnél hoz fel egy térképet is a találati lista, amin jelölve is vannak a legjobb találatok. Ebben nem csak a keresőszavak megfelelő kiválasztása, de az oldaladon rendszeresen publikált tartalom lokális kötődése is segít, valamint a Google rendszerében okosan használt funkciók melletted állnak majd.

Egy jó találat jó döntéshez vezethet

Több online kutatás is igazolja, hogy azok az érdeklődők, akik a Google-ben rákeresnek egy bizonyos termékre vagy szolgáltatásra, nem feltétlenül azt a céget vagy szolgáltatót fogják választani, melyre a keresés előtt elsőként gondoltak volna. Ennek oka az, hogy egy jól irányzott keresés segítségével számukra jóval kedvezőbb ajánlatokra is sikerül rátalálniuk. Azonban az is bizonyított tény, hogy ehhez az adott egy cégnek érdemes minél előrébb lévő helyen megjelennie a találatok közt, hiszen az átlag internet-felhasználó az ajánlatok dömpingjében alig jut túl az első oldalon felajánlott linkeken.

Egy ügyesen felépített weboldal mellett tehát fontos, hogy tisztában legyünk célközönségünk igényeivel, és lehetőségeinkhez mérten a honlapunkon megjelenő tartalmat a megfelelő kulcsszavak használatával és egyéb, jól bevált SEO praktikákkal próbáljuk meg ezekhez a kívánalmakhoz alakítani.

Hasonló bejegyzések

2019. január 28.

A webdesign világa egy dinamikusan változó környezet, melyet az évről évre folyamatosan formálódó, alakuló trendek határoznak meg. A legtöbb ilyen irányzat tiszavirág-életű, azonban akadnak olyan vonulatok is, melyek a későbbiek során meghatározhatják a szakma további alakulását, fejlődését. 2018-ban az eleganciáé és a letisztult megjelenésé volt a főszerep.

2018. október 03.

Mint az élet sok más területén, a honlapkészítés esetében is az egyik legfontosabb dolog az egység. Hiszen gondoljunk bele: a megjelenés, a tartalom, valamint a technikai feladatok összhangja nélkül nemhogy sikeres, de egyáltalán működő weboldalt is csak nagyon nehezen üzemeltethetünk.