Honlapkészítés és keresőoptimalizálás blog

2022. február 16.

Többször foglalkoztunk már azzal, hogy egy üzleti weboldal számára mennyire fontos, hogy elnyerje látogatói bizalmát. Az egyik legfontosabb dolog ebből a szempontból oldalad megjelenése, azonban érdemes tudnod azt, hogy a külső nem minden. Most megmutatjuk, mik azok a dolgok, amik segítenek abban, hogy honlapoddal minél több új vásárlót, feliratkozót, követőt szerezhess!

2022. február 08.

A local SEO, azaz a helyi keresőoptimalizálás hatékony marketingeszköz, melyet a hazai vállalkozók kevésbé használnak, pedig érdemes lenne. Éppen ezért, ha szeretnél versenytársaid előtt végezni a találati listákon, nem érdemes szó nélkül elmenned mellette. Most megmutatjuk, mit is jelent pontosan a local SEO, és hogyan használhatod annak érdekében, hogy felpörgesd üzleti weboldalad látogatószámát.

2022. január 31.

Többször hallottuk már a kijelentést, hogy aki nincs fent a Facebook-on, az olyan, mintha nem is létezne. Ez hatványozottan igaz a vállalkozások esetében, hiszen a legnagyobb közösségi platform rengeteg olyan lehetőséget kínál, melyeket mind a KKV-k, mind a nagyobb cégek remekül integrálhatnak online marketingstratégiájuk során. Ebben a cikkünkben éppen ezért bemutatjuk azt, hogyan is vágj bele ennek elindításába és mik azok a dolgok, amikre a létrehozás során feltétlenül oda kell figyelned!

2022. január 24.

A lead generálás egyik hatékony módja pedig nem más, mint a hatékony kapcsolati űrlapok létrehozása. De hogyan érheted el, hogy egy, a honlapodra tévedő látogató kitöltse ezeket az űrlapokat? Mit kell kínálnod annak életében, hogy a lead-ek begyűjtése hatékony folyamat legyen? Ebben a bejegyzésben ennek jártunk utána és most megmutatjuk neked!

2022. január 14.

Egy jól működő honlap legfontosabb eleme a főoldal, hiszen ez az a hely, ahová a látogatók többsége érkezik, itt érik őket az első impulzusok vállalkozásunkkal kapcsolatban. Különösen fontos tehát, hogy honlapunk főoldala mindig logikusan, átláthatóan legyen felépítve. Ezért most hoztunk pár tippet azzal kapcsolatban, hogy hogyan is kell kinéznie egy felhasználó- és keresőbarát főoldalnak, és mi az, amit a siker érdekében mindenképp tartalmaznia kell.

2021. december 30.

Most megmutatjuk azt, a trendek jelenlegi állása szerint melyek azok a megoldások, melyek 2022-ben nagy valószínűséggel népszerek lesznek, és milyen elemeket lehet érdemes alkalmazni weboldalad megtervezése során, ha szeretnéd, hogy a végeredmény ne csak dekoratív, de modern és divatos is legyen!

2021. december 18.

A karácsony a legtöbb iparágban elég jól kihasználható időszak, ezért remélhetőleg te is időben felkészültél és hadrendbe állítottad a neked megfelelő marketing eszközöket. De akkor sincs minden veszve, ha egy kicsit későn kapcsoltál, vagy a szakterületeden nem annyira tudod kihasználni az ünnepi forgatagot. Sok olyan gyorsan levezényelhető marketing trükköt vethetsz még be az év végéig, amik segíthetnek, hogy szebb mérleggel zárd az évet, a következőt pedig pörgősen indíthasd.

2021. november 28.

Mit is takar pontosan a long tail elnevezés és miért érdemes long tail kulcsszavakat használnod oldalad keresőoptimalizálásának felépítése során? Most hoztunk néhány dolgot, melyeket érdemes lehet tudnod a témával kapcsolatban, mielőtt SEO kampányba kezdenél.

2021. november 08.

Itt az idő felkészülni a 2021-es Black Friday kampányra. Kell ez neked egyáltalán? Hogyan készülj fel rá? Mi legyen az ajánlat? A CoderWeb Black Friday kisokosával minden kihagyhatatlan lépésre felkészítünk.

2021. november 01.

Sokan szeretnék, ha honlapjuk bevételi forrásként szolgálna, azonban azt már kevesebben tudják, hogyan is valósíthatják meg ezt az álmot. Ennek legegyszerűbb módja nem más, mint, ha hirdetéseket helyezünk el a felületen, melyre manapság már több lehetőségünk is van. Most megmutatjuk, mire kell odafigyelned, és a legegyszerűbb módszert is megismerheted, mely segít abban, hogy remek kiegészítő bevételhez juthass a tartalmaidon elhelyezett reklámok által.

2021. október 20.

Ha online értékesítésbe szeretnénk fogni, ennek ma már rengeteg módja van. Melyik megoldás lehet a leghatékonyabb, és van-e értelme 2021-ben is annak, hogy saját márkánkra építve egyedi webáruházat indítsunk? Ebben a cikkben bemutatjuk a különböző online értékesítési módok előnyeit és hátrányait, és megtudhatod azt, miért lehet jó döntés online boltot nyitnod!

2021. október 12.

Napjainkban a weboldal-tulajdonosok számára egyre több fejfájást okoznak a hackertámadások. A kiberbűnözők a nagy cégeket, a kisvállalkozásokat, sőt, a személyes oldalakat sem kímélik. De mégis, milyen támadások érhetik honlapunkat, és mik azok a biztonsági intézkedések, melyek segíthetnek a hatékony védekezésben és a hackerek elleni eredményes felkészülésben?

2021. október 06.

Nem elég az, ha cégünkkel jelen vagyunk a Facebook-on, legalább ennyire fontos az is, hogy milyen az oldalunk megjelenése. Most a tökéletes hatás érdekében megmutatjuk azt, hogyan méretezd tökéletesen a közösségi felületen használt borítóképed, profilképed, és milyen minőségű illusztrációkat használj posztjaidhoz!

2021. szeptember 22.

A Facebook hirdetések ma már elmaradhatatlannak mondhatók, ha hatékony online marketingstratégiát szeretnénk építeni. Most hoztunk néhány olyan hibát, melyet a kis- és középvállalkozások a leggyakrabban elkövetnek, hogy tanulhass a belőlük, és akár első próbálkozásra is hatékony, ütős hirdetéseket futtathass a legnagyobb közösségi oldalon!

2021. szeptember 12.

A Google Cégem fiók regisztrációja kiváló SEO eszköz, mely segít abban, hogy több látogatót csábíthass weboldaladra és új ügyfeleket szerezhess. Most megmutatjuk azt, hogyan vághatsz bele!

2021. augusztus 23.

Egy üzleti weboldal megtervezéséhez és létrehozásához megtalálni a megfelelő ügynökséget nem egyszerű feladat. De hogyan választhatod ki közülük azt, amelyik valóban azt nyújtja, amit szeretnél és profi munkát végez? Most mutatunk pár alapvető dolgot, melyek segíthetnek eligazodni a weboldaltervezéssel és működtetéssel kapcsolatos vállalkozások tengerében!

2021. augusztus 18.

Egy honlap kizárólag akkor lehet sikeres, ha képes kiszolgálni a felhasználói igényeket. Ahhoz azonban, hogy ez sikerüljön, tudnunk kell azt, hogy a látogatók miért is kattintanak rá. Éppen ezért ebben a bejegyzésben megmutatjuk azt, mi lehet annak az oka, hogy a látogatók rákattintanak weboldaladra, és milyen tartalmat érdemes kínálnunk nekik cserébe annak érdekében, hogy ne érje őket csalódás.

2021. augusztus 08.

A landing oldal az online marketing egy fontos eszköze, melyet kifejezetten egy adott kampányhoz tervezünk legfőbb célja a lead és konverzió generálása, azaz, hogy a látogatói az átböngészés után rákattintsanak a vásárlásra vagy épp feliratkozásra ösztöntő CTA gombra. Most megmutatjuk azt, mi az az öt dolog, ami egy jól konvertáló landing oldal nem létezhet!

2021. július 31.

A Google már 2016 óta nem közölt hivatalos adatokat arra vonatkozóan, pontosan mennyi keresést is hajtanak végre a motorjai. Egy fontos kutatásra találtunk a minap, amiben azt vizsgálták, vajon mennyi lehet a Google keresések száma naponta, másodpercenként és ebből kalkulálva évente. Kattints a részletekért!

2021. július 17.

Az online kereskedelem példátlan növekedést mutatott be az elmúlt évben. A járvány előtt a teljes kereskedelemnek csupán 5-6%-át tette ki az e-kereskedelem, de napjainkban ez már jócskán 10% felett van. Az alábbiakban azt vizsgáljuk meg, hogy milyen okok játszanak szerepet a növekedés hátterében, illetve azt is megmutatjuk, hogy melyek voltak azok az iparágak, amelyek a legnagyobb bővülést könyvelhették el.