Honlapkészítés és keresőoptimalizálás blog

2020. május 01.

Mit értünk a minőség fogalma alatt, ha weboldal tervezésről beszélünk? De vajon mit is jelent pontosan a minőség, és létezik-e objektív meghatározása a fogalomnak? Megmutatjuk, mire van szüksége egy üzleti honlapnak 2020-ban ahhoz, hogy sikeres lehessen.

2020. április 24.

A visszafordulási arány egy weboldal esetében olyan fogalom, ami sokak számára elsőre rémisztően hangzik. Ha megtanuljuk azonban felmérni és kezelni, megértjük az okait, nem lesz más, mint egy statisztikai adat, amit saját hasznunkra fordíthatunk és profitálhatunk belőle.

2020. április 19.

A legtöbben úgy gondolnánk, a grafikai tervezés során csak a látható elemek azok, melyek számítanak, és hozzájárulnak ahhoz, hogy az összhatás létrejöjjön. Sok esetben azonban valaminek a hiánya legalább annyira beszédes lehet, mint egy jól eltalált illusztráció. Ebben a hiányban ugyanis jóval több kiaknázatlan potenciál rejlik, mint azt sokan elsőre gondolnák. Most megmutatjuk, miért!

2020. április 10.

A linkek keresőoptimalizálási szempontból továbbra is a legfontosabb besorolási tényezők egyikét jelentik. Az, hogy honlapunkon milyen hivatkozásokat használunk, illetve milyen más oldalak hivatkoznak ránk, jelentősen befolyásolhatja helyezésünket a keresőmotorok találati listáján.

2020. április 01.

Egyetlen weboldal sem születik céltalanul. Az üzemeltetők legfőbb célkitűzése pedig általában nem más, minthogy honlapjuk segítségével minél több látogatót, érdeklődőt, és új kuncsaftot szerezzenek vállalkozásuk számára. Ebben a bejegyzésben mutatunk négy olyan dolgot, melyek kiválóan működnek abban az esetben, ha szeretnél minél több aktív látogatót, potenciális kuncsaftot saját weboldaladra csábítani.

2020. március 18.

A felhasználói élmény és az ügyfélélmény, amik első ránézésre hasonlónak tűnnek, mégis rengeteg dologban térnek el egymástól. De mit jelent pontosan ez a két fogalom, és mit érdemes róluk tudni, ha hatékonyan szeretnénk használni őket saját weboldalunk felépítése során? Most megmutatjuk!

2020. március 08.

Ha a keresőoptimalizálás kerül szóba, sokan hajlamosak vagyunk az alapoknál leragadni. Pedig fontos tudni, hogy a kulcsszavakon túl is van élet. Éppen ezért ebben a bejegyzésben összegyűjtöttünk néhány olyan ötletet, mely a megfelelő kulcsszavak használatán túl segíthet azon, hogy a te honlapod is a találati listák élén landoljon!

2020. február 28.

Ha a pop-up hirdetésekre terelődik a szó, a legtöbben egyszerűen megrázzák a fejüket és azt mondják: bármit, csak böngészés közben kéretlenül felugró ablakokat ne! Pedig a pop-up, ha jó kezekben van, rendkívül hasznos marketingeszköz is lehet. Hogy mi ennek a titka, ebben a rövid cikkben most megmutatjuk!

2020. február 20.

A landing page ugyanis mind a webfejlesztésben, mind a marketingben jól ismert koncepció. Szakmán kívül azonban sokan továbbra sem tudják, mit is takar a megnevezés valójában, és miért lehet hasznos egy landing oldal egy olyan vállalkozás számára, melynek célja az online marketing fejlesztése, vagy a direkt online értékesítés. Ebben a bejegyzésben tisztázzuk fogalmat, és megmutatjuk azt, mik azok az alapvető dolgok, melyek egy jól működő landing oldal létrehozásához szükségesek.

2020. február 13.

Mi az a meta leírás? A meta description nem csak a keresőoptimalizálás szempontjából fontos, mégis nagyban hozzájárulhat egy weboldal elérésének hatékony növeléséhez. De mi is egész pontosan az a meta leírás, és miért fontos, hogy saját weboldalunkon is használjuk? Megmutatjuk, hogyan írd meg úgy, hogy a lehető legtöbb látogatót vonzza weboldaladra!

2020. február 05.

Az elmúlt évtizedben az online megjelenés olyannyira fontos dologgá vált a cégek életében, hogy azt is mondhatnánk: ha egy vállalkozás nem rendelkezik saját weboldallal, az olyan, mintha nem is létezne. Bemutatjuk, miért jelent hosszú távon jó befektetést egy saját weboldal létrehozása!

2020. január 29.

Ebben a bejegyzésben összegyűjtöttük a négy legfontosabb dolgot, melyet mindenképp érdemes ellenőrizned azelőtt, hogy honlapod elérhetővé tennéd a nyilvánosság számára.

2020. január 21.

A sikeres weboldal kulcsa a minőségi webdesign és az érdekes tartalom összhangja. De hogyan igazodhat egymáshoz a kettő? Az alábbi bejegyzésben megmutatjuk, miért fontos a megjelenés és a tartalom közti egyensúly megteremtése, és azt is, hogyan segítheti az egyik a másik kialakítását.

2020. január 14.

Egy igazán jó weboldal létrehozása és üzemeltetése komplex feladat. A siker érdekében minden apró részlet számít, ezeknek a részleteknek pedig nem csak külön-külön kell működniük. Fontos az összhang, lényeges, hogy a megalkotott rendszer elemei egyként is jól funkcionáljanak. De mik azok az alkotóelemek, melyek nélkülözhetetlenek?

2020. január 05.

Megmutatjuk, milyen változásokra számíthatunk webdesign téren a 2019-es trendekhez képest, és mik azok az irányzatok, amikre érdemes odafigyelni. Milyen trendek felemelkedése várható 2020-ban, és várható-e, hogy az új évtized radikális változást hoz majd a webdesign terén?

2019. december 29.

A betűk megfelelő megválasztása, méretezése és tördelése legalább annyira fontos eleme egy jó weboldal megjelenésének, mint az illusztrációk, vagy a formatervezés. Az alábbi bejegyzésben bemutatjuk azt, mi a jó webes tipográfia titka, és mik azok az apróságok, melyekre egy honlap tervezése során a designernek oda kell figyelnie.

2019. december 19.

Weboldalunk felépítése során rendkívül fontos szerepet tölt be a kérdés, hogy az általunk megosztott tartalmak milyen módon legyenek fogyaszthatóak a látogatók számára. Mobilon és asztali számítógépen is más a böngészés élménye. Megmutatjuk, mely eszközökön mik a leginkább felhasználóbarát megoldások a tartalom megjelenítésére.

2019. december 13.

A bemutatkozó oldalra a honlaptervezés során azonban sokan mégis úgy tekintenek, mint egyfajta kötelezettségre, és nem használják ki a benne rejlő, hatalmas lehetőségeket. De milyen az igazán jó bemutatkozó szöveg, és hogyan építhető be hatékonyan a vizuális megjelenésbe?

2019. december 05.

Annak érdekében, hogy elkerülhesd az ilyen kellemetlen helyzeteket és a jövőbeli weboldaladat illetően minőségi munkát kapj az általad választott webfejlesztő cégtől, érdemes néhány intő jelre odafigyelned. Most megmutatjuk, mik azok az apróságok, melyek már messziről vörös zászlóként árulkodnak arról, hogy egy adott designer cég munkáját tekintve megbízhatatlan.

2019. november 26.

„Miért érdemes követni az aktuális trendeket, ha ki is lóghatunk a sorból?” - Merül fel legtöbbekben a kérdés, mikor weboldaltervezésre kerül a sor. Lehet-e egy honlap egyszerre egyedi és trendi? Amennyiben igen, mi a kulcs a tökéletes megjelenéshez? Ebben a bejegyzésben mindenre fény derül!