CoderWeb honlapkészítés, weboldal és webshop készítés

Utolsó frissítés: Szerző:

Black Friday kisokos

Itt az idő felkészülni a 2021-es Black Friday kampányra. Kell ez neked egyáltalán? Hogyan készülj fel rá? Mi legyen az ajánlat? A CoderWeb Black Friday kisokosával minden kihagyhatatlan lépésre felkészítünk.

Ha bele akarsz vágni idén (is) a fekete pénteki őrületbe, azt most kell eldöntened. Ma már Magyarországon is nagyon fontos értékesítési lehetőség a Black Friday: a tavaly november végén elkészült kimutatások szerint legalábbis elég sok cég járt jól már 2020-ban is az ezzel kapcsolatos kampányával. Ha belevágnál, ideje elkezdened a kampányt – de ha kihagyod idén, akkor sem érdemes szó nélkül hagynod ezt az alkalmat.

Anti Black Friday kampány az ellenzőknek

Nem kenyered az árakciózás és nem szereted hergelni a vevőidet? Szíved joga, ráadásul sokan vannak, akik egyetértenek veled. Ha nemet mondasz a Black Friday őrületre és erre megvan az okod, azt nyugodtan kommunikálhatod is a vevőid felé!

Tavaly a Mountex túrabolt is így döntött, az ellenkampányuk pedig bombasiker lett. Te is kihasználhatod az alkalmat arra, hogy protestálj a véleményed mellett és mélyítsd a vásárlóid irántad érzett bizalmát.

Mi legyen a nagy durranás?

2021-ben november 26. lesz a fekete péntek napja. Rendszerint %-os kedvezményekkel szokták a webáruházak megörvendeztetni a vásárlóikat, de a vásárlásösztönzés kelléktára még bőven tartogat olyan lehetőségeket, amelyeket sikerrel vethetsz be ezen a napon.

Kombinálhatod is a kedvezményeket, vagy kötheted egy bizonyos összeg eléréséhez az árengedményt. Adhatsz kuponokat, ajándékokat. Szűkítheted kizárólag a visszatérő vásárlók jutalmazására. Inspirálódj más cégek ötleteiből, nézz utána a konkurenciád stratégiájának, ötleteljetek a kollégákkal. Bárhogyan is döntötök, a cél a vásárlásösztönzés legyen.

Rakd össze a kampányt

Ha kiszámoltad, mekkora árbevételre számítasz és milyen marketingbüdzsét tudsz hozzárendelni a Black Friday akciódhoz, akkor jöhet a kampányok összeállítása. Minél több fronton „támadsz”, annál biztosabb a siker. És itt ne csak a PPC hirdetésekre gondolj: mindenképp érdemes megtámogatni email-marketinggel is a felkészülést.

Érdemes lehet készíteni egy landing oldalt, amelyen összeszeded az akcióban részt vevő termékeket, a legfontosabb tudnivalókat, a kiszállítás és visszaküldés feltételeit, gyakori kérdéseket. Ugyanis az egynapos kedvezmények a vásárlótól komoly fókuszt igényelnek. Ha kétségei támadnak vagy bizonytalan valamiben, minél gyorsabban választ kell adnod neki.

Ellenőrizd a terhelhetőséget

A webáruházadnak és az árukészletnek is bírnia kell a hirtelen megnövekedett forgalmat. Előbbihez érdemes utánanézned a tárhelyszolgáltatódnál, hogy a várható forgalom tekintetében szükséges-e igazítani a jelenlegi kapacitásodon. Emellett nagyon fontos, hogy teszteld az oldalad sebességét is. A lassú betöltés épp olyan könnyen keresztülhúzhatja a számításaidat, mintha elszáll a szerver. Konzultálj a webfejlesztőddel, hogy minden készen álljon november végéig.

Töltsd fel a raktárkészleteket is, készülj fel a kiszállítás megnövekedett mennyiségére és a csomagolásra is. Ne feledd, idén télen áruhiány várható, ezért kalkulálj a hiánycikkek kiváltási lehetőségeivel is.

Ügyfélszolgálat a frontvonalban

Az ügyfélszolgálattal kapcsolatos teendők is a szokásos mennyiség sokszorosára nőhetnek a megelőző és a Black Friday-t követő napokon is. A gyorsaság itt is kulcskérdés lesz, ezért beépített chatbotokkal javíthatod a reakcióidőt.

Számolj vissza

Ösztönzőleg hat, ha az akció elindulásától visszaszámolsz a végéig egy méretes kijelzőn. Már a hirdetésekben és az e-mailekben is hangsúlyozhatod, hogy mindössze egyetlen napig érvényesek a kedvezményes árak. A vissza nem térő lehetőség ígérete és az időből való kifutástól való félelem együttesen segíthet legyőzni a vásárló kétkedését. Így növelheted a kosárértéket.

Ha követed a kisokosunk tanácsait, nagy baj már nem érhet. Más dolgod nem is lesz 2021. november 26-án, mint számolni a konverziókat és élvezni a sikert.

Címkék

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Ajánlott bejegyzések

2021. október 06.

Nem elég az, ha cégünkkel jelen vagyunk a Facebook-on, legalább ennyire fontos az is, hogy milyen az oldalunk megjelenése. Most a tökéletes hatás érdekében megmutatjuk azt, hogyan méretezd tökéletesen a közösségi felületen használt borítóképed, profilképed, és milyen minőségű illusztrációkat használj posztjaidhoz!

2019. október 19.

Az elmúlt pár év tapasztalatai alapján elmondható, hogy mind a tervezői-, mind pedig az ügyféloldalról nézve a minimalizmus volt az a trend, ami a legnagyobbat ment. A letisztult weboldalak kiütéses győzelemmel arattak sikert a vizuálisan túlzsúfolt, színes honlapok felett, az i-re a pontot pedig a legegyszerűbb színkombinációkat alkalmazó, monokróm designnak sikerült feltennie.

Népszerű bejegyzések