2023. január 16.
A világnapok olyan fix napok vagy mozgóünnepek, amelyeket az egész világon számontartanak. Nagyszerű lehetőséget kínálnak arra, hogy webáruházad termékeit népszerűsítsd általuk, sőt egy-egy kampányt is időzíthetsz a jelentősebb napokhoz kapcsolódóan. Bár létezik pingvin- és cápatudatossági világnap is, most olyan világnapokat mutatunk neked, amelyek az online marketingedet támogathatják. Cikkünkben ötleteket adunk kreatív felhasználásukra. Inspirálódj általunk!
2023. január 12.
Amint azt már te is tudod, a Google Analytics az az eszköz, amelyen keresztül mindent nyomon lehet követni, ami egy weboldal teljesítményével és online marketingtevékenységével kapcsolatos. Segít következtetéseket levonni és fontos döntéseket meghozni a jövőbeli stratégiára vonatkozóan. Adatokat ad vállalkozásod számára a forgalmi források, a felhasználók által meglátogatott oldalak, az oldallal interakcióba lépő célközönség szegmenseiről, viselkedésükről és több száz más, a marketingfolyamatban fontos mérőszámról.
2022. december 07.
Számtalan webáruház vérzik el rajta, mert annyira kézenfekvőnek tűnik, pedig mégsem az. Egy rosszul, vagy nem elég jól működő keresőmezőn nagyon sok eladást bukhatsz el. Hogyan kellene ennek kinéznie és milyen funkcióknak kellene megfelelnie, hogy tényleg jó legyen? Szerintem mindannyian jártunk már úgy, hogy betévedtünk egy webáruházba, ahol találtunk egy olyan terméket, aminek a megvásárlásán elgondolkodtunk, de szerettük volna előbb átnézni, kapható-e itt még hasonló.
2022. november 20.
A TikTok újraírta a játékszabályokat, hogy hogyan viszonyulunk a közösségi médiához. Népszerűsége egyre inkább befolyásolja a többi közösségi hálózat fejlődését. A több mint 1 milliárd aktív felhasználóval rendelkező platform havonta egyre több aktív felhasználót vonz. Ebben a cikkben megtudhatod, hogyan érdemes vélekedned a TikTok stratégiáiról és néhány olyan kampányról, amelyek vírusszerűen terjedtek ezen a platformon.
2022. november 09.
Szeretnéd tudni, hogy milyen videókkal kellene feldobnod a weboldaladat? Hogyan kelthetsz velük jó benyomást? Ebben a cikkben végignézzük, mi mindenre használhatod a videós tartalmakat, hogy ösztönözd a vásárlásokat és növeld a vevőid bizalmát. A videós tartalmak fogyasztása drasztikusan megugrott az elmúlt években. Felmérések szerint hatékonyabbnak bizonyulnak, ha márkaépítésről és hirdetésről van szó. A webdesign legújabb trendjei pedig követik a social media és a streaming szolgáltatók által diktált iramot.
2022. október 26.
Ha már megvan céged weboldala és érkeznek a megrendelések, akkor eljött az ideje tovább fejlődni. Ehhez pedig egy hatékony eszköz: a Facebook marketing. Nem érted, hogy vállakozóként miért fontos a mai világban a social médiában való jelenlét? Főleg a személyre szabott Facebook oldal, amely még mindig nagyszerű eredményeket képes generálni. Fontos megértened, hogy újabb és újabb piacok felé kell nyitnod, ha fenn akarod tartani a céged dinamikus fejlődését, mert innováció nélkül egész egyszerűen elakadsz.
2022. október 12.
KKV-ént nem a weboldal fejlesztése az első dolog, amit el kell végezned, hanem sokkal inkább az adminisztratív jellegű teendők. Ezután jöhet a kreativitás! Világszerte megközelítőleg 5 milliárd ember használja az internetet napi szinten. Nem csoda, ha kezdő vállalkozóként te is arra vágysz, hogy kapj egy kis szeletet ebből a hatalmas tortából. Mielőtt azonban hátradőlnél és élveznéd munkád gyümölcsöt, gondolnod kell azokra a dolgokra, ami a weboldal indítását előzi meg. Ezek képezik majd vállalkozásod sikerét.
2022. október 03.
Azt már tudod, hogy a rendszeres tartalomgyártás nagyban hozzájárul az online sikeredhez. El is kezdenél szakmai blogot írni a honlapodra, de nem tudod, hogyan kellene csinálnod, hogy gyorsan előre kerülj a keresőben? Megmondjuk, mit tehetsz ennek érdekében.
2022. szeptember 05.
Hogyan készíthetsz online kaszinó vagy sportfogadó weboldalt? Egy online szerencsejáték oldal fejlesztése teljesen a nulláról rendkívül időigényes lehet a különféle kihívások miatt, mint például a licensz megszerzése vagy egy megbízható iGaming szolgáltató kiválasztása. Egyes országok hatóságai, akárcsak Magyarországon, valamilyen módon korlátozzák az online kaszinó üzletet. Ennek ellenére az online szerencsejátékok piaca folyamatosan bővül.
2022. augusztus 14.
A landing oldal az online értékesítés és a konverzióra csábítás hatékony eszköze. De csak akkor, ha a kivitelezés professzionális: a design segíti a konverziószerzést, a szöveg pedig ütős, meggyőző és nem hagyja a látogatót kihátrálni a konverzióból. A munka első felét nyugodtan bízd ránk. A másik feléhez pedig megmutatjuk, milyen elemekből kell állnia egy landing oldal szövegezésének ahhoz, hogy dőljenek a konverziók.
2022. augusztus 06.
A minap olvastam egy bejegyzést egy marketing csoportban, ahol egy weboldal tulajdonos tette fel az alábbi kérdést. „Miért nem jelenik meg a webhelyem a Google-ban? Rengeteg órát töltöttünk a weboldal elkészítésével, de nincs organikus forgalom, és még ha beírom is a márkanevünket, sem jön be semmi...”
2022. július 06.
Egy jó marketinges tudja, hogy a tesztelés a weboldal fejlesztésének utolsó és nélkülözhetetlen szakasza, ami az oldal későbbi sikerének a kulcsa. Persze utólag is ki lehet javítani a kisebb-nagyobb hibákat, viszont a nagyobb volumenű problémákat már az elején jobb elkerülni, hogy ne rontsa a vállalkozás sikerét. És most lássuk, hogy mi az a 4 dolog, amit érdemes tesztelni egy weboldalon, még mielőtt „bedobnád” a mély vízbe.
2022. június 17.
Amikor a vállalkozásod számára létrehozol egy weboldalt, vagy éppen frissíted a meglévő honlapot, akkor számos szempontot figyelembe kell venni. Ezek közé tartozik a dizájn, az információk tartalma, vagy éppen az egyediség. Az alábbiakban megnézzük, hogy miért érdemes figyelmet fordítani az interaktív weboldal kialakítására, milyen előnyöket biztosíthat a vállalkozásunknak.
2022. június 15.
Az NFT-k, azaz non-fungible tokenek napjainkban már nem csak az unatkozó szupergazdagok és pénzmosók kedvenc játékszerei. Műalkotások, megismételhetetlen pillanatok, egyedi értéket képviselő digitális termékek létrehozásába bárki belevághat. De nem mindegy, hogyan!
2022. május 17.
A keresőoptimalizálás egy jól működő weboldal szempontjából legalább olyan fontos, mint a megfelelő felépítés és a hibátlan funkcionalitás. Ha szeretnénk több forgalmat irányítani tartalmainkra, elkerülhetetlenül foglalkoznunk kell a SEO feladatokkal. Ebben a bejegyzésben most ezek közül az ingyenes SEO eszközök közül gyűjtöttük össze azokat, melyek jelenleg a leghatékonyabbak, és bárki számára elérhetők.
2022. május 04.
A SEO szerepe az elmúlt években mérvadóvá vált. A sikeres marketing stratégia alapvető része, hogy weboldaladat organikusan is megtalálják az ügyfelek. Azt már most érdemes tudnod, hogy ha weboldalad nincs megfelelően keresőoptimalizálva és nem gyártasz folyamatosan tartalmakat, akkor láthatatlan leszel a keresőben. Pontosan miben tud segíteni egy szakértő? Olvasd el a cikkünket!
2022. április 19.
Egy igazán jó weboldalt három dologról lehet felismerni: az esztétikus megjelenésről, a tökéletes funkcionalitásról, nem utolsó sorban pedig a látogatók számára kínált, egyedi és érdekes tartalomról. Az utóbbi azonban mit sem ér a megfelelő minőségű illusztrációk nélkül.
2022. április 05.
Az online marketing mára a legfontosabb dolog lett egy vállalkozás életében. Sokan azonban még mindig úgy gondolják, hogy a webes jelenlét letudható egy üzleti honlap megtervezésével. Az igazság azonban az, hogy egy valóban jól működő stratégiába ennél jóval több munkát és energiát kell fektetni, hiszen egy honlap önmagában még nem vonzza mágnesként a látogatókat és az aktív ügyfeleket.
2022. március 20.
Egy weboldal felépítésének munkadíja minden esetben a megrendelő igényeitől, az adott projekt tulajdonságaitól függ, és éppen ezért rendkívül széles skálán mozoghat. Most megmutatjuk nektek, mire lehet szükség a profi webes megjelenés megtervezéséhez és kivitelezéséhez, és azt is, nagyságrendileg milyen árakkal számolhattok.
2022. március 07.
Nincs könnyű dolga a KKV szektornak az utóbbi néhány évben. Hol a járvány miatt megváltozott világrenddel, hol az ebből eredő inflációval és válsággal, hol pedig egy háború fenyegetésével kell megtanulnunk együtt élni. Hogyan járj el helyesen és tartsd fent a megélhetésedet – és az alkalmazottaidét – ilyen válságos időkben? Hogyan reklámozz, mit kommunikálj és mit ne?