2020. június 18.
Egy weboldal megjelenése kulcsfontosságú a látogatók bizalmának elnyerésében, azonban önmagában még nem minden. Most mutatunk néhány dolgot, mely segíthet abban, hogy jó kapcsolatot építhess látogatóiddal, ezáltal pedig rengeteg új, lojális ügyfelet szerezhess magadnak!
2020. június 06.
A webáruházak célja mindig a forgalom generálás és az eladás, ehhez viszont látogatók kellenek. Hiába van egy nagyon szép webáruházad, ha nem képes eladni és csak pár ember látogatja havonta. Ahhoz, hogy rendszeresen érkeznek a weboldalra új egyedi látogatók, folyamatos munka és optimalizálás szükséges.
2020. május 22.
Egy igazán jó honlap képes megfogni a látogatókat. Bizalmat ébreszt bennük vállalkozásod iránt, és segít a lojalitás erősítésében. Éppen ezért érdemes arra koncentrálnod, hogy céged honlapja mind megjelenését, mind tartalmát tekintve egyedi legyen. Megmutatjuk, mitől lesz egy weboldal igazán emlékezetes látogatói számára
2020. május 12.
Minden tudásodat latba vetve felépíted üzleti weboldalad, kicsinosítod, feltöltöd tartalommal. A látogatók azonban a legnagyobb erőbedobás ellenére is elmaradnak. De vajon mi lehet ennek az oka? Ebben a bejegyzésben összegyűjtöttünk pár alapvető dolgot, melyek megakadályozzák azt, hogy egy alapvetően jó ötlet bevételt generáljon.
2020. május 01.
Mit értünk a minőség fogalma alatt, ha weboldal tervezésről beszélünk? De vajon mit is jelent pontosan a minőség, és létezik-e objektív meghatározása a fogalomnak? Megmutatjuk, mire van szüksége egy üzleti honlapnak 2020-ban ahhoz, hogy sikeres lehessen.
2020. április 24.
A visszafordulási arány egy weboldal esetében olyan fogalom, ami sokak számára elsőre rémisztően hangzik. Ha megtanuljuk azonban felmérni és kezelni, megértjük az okait, nem lesz más, mint egy statisztikai adat, amit saját hasznunkra fordíthatunk és profitálhatunk belőle.
2020. április 19.
A legtöbben úgy gondolnánk, a grafikai tervezés során csak a látható elemek azok, melyek számítanak, és hozzájárulnak ahhoz, hogy az összhatás létrejöjjön. Sok esetben azonban valaminek a hiánya legalább annyira beszédes lehet, mint egy jól eltalált illusztráció. Ebben a hiányban ugyanis jóval több kiaknázatlan potenciál rejlik, mint azt sokan elsőre gondolnák. Most megmutatjuk, miért!
2020. április 10.
A linkek keresőoptimalizálási szempontból továbbra is a legfontosabb besorolási tényezők egyikét jelentik. Az, hogy honlapunkon milyen hivatkozásokat használunk, illetve milyen más oldalak hivatkoznak ránk, jelentősen befolyásolhatja helyezésünket a keresőmotorok találati listáján.
2020. április 01.
Egyetlen weboldal sem születik céltalanul. Az üzemeltetők legfőbb célkitűzése pedig általában nem más, minthogy honlapjuk segítségével minél több látogatót, érdeklődőt, és új kuncsaftot szerezzenek vállalkozásuk számára. Ebben a bejegyzésben mutatunk négy olyan dolgot, melyek kiválóan működnek abban az esetben, ha szeretnél minél több aktív látogatót, potenciális kuncsaftot saját weboldaladra csábítani.
2020. március 18.
A felhasználói élmény és az ügyfélélmény, amik első ránézésre hasonlónak tűnnek, mégis rengeteg dologban térnek el egymástól. De mit jelent pontosan ez a két fogalom, és mit érdemes róluk tudni, ha hatékonyan szeretnénk használni őket saját weboldalunk felépítése során? Most megmutatjuk!
2020. március 08.
Ha a keresőoptimalizálás kerül szóba, sokan hajlamosak vagyunk az alapoknál leragadni. Pedig fontos tudni, hogy a kulcsszavakon túl is van élet. Éppen ezért ebben a bejegyzésben összegyűjtöttünk néhány olyan ötletet, mely a megfelelő kulcsszavak használatán túl segíthet azon, hogy a te honlapod is a találati listák élén landoljon!
2020. február 28.
Ha a pop-up hirdetésekre terelődik a szó, a legtöbben egyszerűen megrázzák a fejüket és azt mondják: bármit, csak böngészés közben kéretlenül felugró ablakokat ne! Pedig a pop-up, ha jó kezekben van, rendkívül hasznos marketingeszköz is lehet. Hogy mi ennek a titka, ebben a rövid cikkben most megmutatjuk!
2020. február 20.
A landing page ugyanis mind a webfejlesztésben, mind a marketingben jól ismert koncepció. Szakmán kívül azonban sokan továbbra sem tudják, mit is takar a megnevezés valójában, és miért lehet hasznos egy landing oldal egy olyan vállalkozás számára, melynek célja az online marketing fejlesztése, vagy a direkt online értékesítés. Ebben a bejegyzésben tisztázzuk fogalmat, és megmutatjuk azt, mik azok az alapvető dolgok, melyek egy jól működő landing oldal létrehozásához szükségesek.
2020. február 13.
Mi az a meta leírás? A meta description nem csak a keresőoptimalizálás szempontjából fontos, mégis nagyban hozzájárulhat egy weboldal elérésének hatékony növeléséhez. De mi is egész pontosan az a meta leírás, és miért fontos, hogy saját weboldalunkon is használjuk? Megmutatjuk, hogyan írd meg úgy, hogy a lehető legtöbb látogatót vonzza weboldaladra!
2020. február 05.
Az elmúlt évtizedben az online megjelenés olyannyira fontos dologgá vált a cégek életében, hogy azt is mondhatnánk: ha egy vállalkozás nem rendelkezik saját weboldallal, az olyan, mintha nem is létezne. Bemutatjuk, miért jelent hosszú távon jó befektetést egy saját weboldal létrehozása!
2020. január 29.
Ebben a bejegyzésben összegyűjtöttük a négy legfontosabb dolgot, melyet mindenképp érdemes ellenőrizned azelőtt, hogy honlapod elérhetővé tennéd a nyilvánosság számára.
2020. január 21.
A sikeres weboldal kulcsa a minőségi webdesign és az érdekes tartalom összhangja. De hogyan igazodhat egymáshoz a kettő? Az alábbi bejegyzésben megmutatjuk, miért fontos a megjelenés és a tartalom közti egyensúly megteremtése, és azt is, hogyan segítheti az egyik a másik kialakítását.
2020. január 14.
Egy igazán jó weboldal létrehozása és üzemeltetése komplex feladat. A siker érdekében minden apró részlet számít, ezeknek a részleteknek pedig nem csak külön-külön kell működniük. Fontos az összhang, lényeges, hogy a megalkotott rendszer elemei egyként is jól funkcionáljanak. De mik azok az alkotóelemek, melyek nélkülözhetetlenek?
2020. január 05.
Megmutatjuk, milyen változásokra számíthatunk webdesign téren a 2019-es trendekhez képest, és mik azok az irányzatok, amikre érdemes odafigyelni. Milyen trendek felemelkedése várható 2020-ban, és várható-e, hogy az új évtized radikális változást hoz majd a webdesign terén?
2019. december 29.
A betűk megfelelő megválasztása, méretezése és tördelése legalább annyira fontos eleme egy jó weboldal megjelenésének, mint az illusztrációk, vagy a formatervezés. Az alábbi bejegyzésben bemutatjuk azt, mi a jó webes tipográfia titka, és mik azok az apróságok, melyekre egy honlap tervezése során a designernek oda kell figyelnie.