Utolsó frissítés: Szerző: Heveli Edwin
Az elmúlt évtizedben az online megjelenés olyannyira fontos dologgá vált a cégek életében, hogy azt is mondhatnánk: ha egy vállalkozás nem rendelkezik saját weboldallal, az olyan, mintha nem is létezne.
Ez nem véletlen, hiszen a netes megjelenés az egyik legjobb marketingeszköz, abban az esetben persze, ha megfelelő módon használjuk az általa kínált lehetőségeket.
Bármilyen üzleti szegmensben tevékenykedik is egy vállalat, egy biztos: a piac szabadságának köszönhetően rengeteg versenytársa van, és a potenciális ügyfelei száz meg egy konkurens cég közül választhatnának.
Éppen ezért az emberek többsége tájékozódik, mielőtt igénybe venne egy szolgáltatást, vagy megvásárolna egy terméket, kiindulópontként pedig mi mást is használhatna manapság, mint az internetet.
Éppen ezért a céges honlap jelenti azt az első benyomást, amit régen akkor tapasztaltunk, ha beléptünk egy üzletbe. A megjelenés megfoghatja, vagy pillanatok alatt el is riaszthatja potenciális ügyfeleinket, leendő vásárlóinkat.
Fontos tehát, hogy webes felületünk olyan minőségű legyen, mely első ránézésre képes reprezentálni a cégünk által kínált profizmust és megbízhatóságot.
A legtöbb vállalkozás ott próbálja megfogni a pénzt, ahol csak lehet, aminek sok esetben az online megjelenés látja kárát. Se szeri, se száma az igénytelenül megtervezett, funkcionalitásukat tekintve csapnivaló weboldalaknak, hiszen a legtöbben még ma sem szeretnének olyan dologra költeni, ami valamilyen úton-módon ingyen is megoldható.
Érdemes azonban tudni, hogy „ingyenes weboldal” valójában nem létezik.
Akkor sem, ha technikailag egy egyszerű blog vagy honlap létrehozása nem is kerül pénzbe, midig megvannak azok a rejtett költségek, amik egy idő után, ha akarjuk, ha nem, de előkerülnek.
Mindegy tehát, hogy rövidebb vagy hosszabb távon, de valamit fizetni fogunk az online megjelenésért: vagy egy szép és igényes honlap tervezői árát, vagy pedig az ingyenes alternatívák megbízhatatlanságából származó tanulópénzt.
És ha már így van, miért ne kaphatnánk a pénzünkért cserébe egy egyszerre jól működő, és esztétikus megjelenésű honlapot, mely nem zabálja fel lassan, de biztosan a költségvetésünket, és nem riasztja el az első öt percben a rákattintó látogatókat?
Egy minőségi weboldal felépítése általában sok munkát igényel. Többször foglalkoztunk már azzal, hogyan is épül fel egy jól működő, honlaptervezéssel foglalkozó csapat. Programozók, grafikusok, és SEO szakemberek kéz a kézben dolgoznak azon, hogy minden a legnagyobb rendben legyen, és vállalkozásod webes megjelenése minden szempontból hibátlan legyen.
A jó munkát pedig mint tudjuk, meg kell fizetni. Ezt valószínűleg az igazán profi vállalkozások vezetőinek felesleges is túlmagyarázni. Ha pedig mi magunk is profik vagyunk, akkor egyértelmű, hogy szeretnénk azt, ha szakmai tudásunkat egy stabil, megbízható weboldal is hangsúlyozná.
Ennek érdekében pedig kizárólag profikkal érdemes együtt dolgoznunk, akik ugyan magasabb áron, ám jóval nagyobb odaadással és megbízhatósággal is dolgoznak, mint az az ismerős ismerőse, aki néhány ezer forintért összekalapál a számunkra egy egyszerű CMS blogot.
A minőségi weboldal azért is éri meg az árát, mert nem kiadás, hanem tulajdonképpen befektetés. Olyan, mint egy jó, interaktív cégér.
Egyszer kell bele komolyabb összeget fektetnünk, a továbbiakban pedig elég a karbantartására áldoznunk. Ha nem hanyagoljuk el, rengeteg új kuncsaftot vonz majd ügyfeleink, vásárlóink közé, és biztosak lehetünk abban, hogy a kivitelezésére szánt összeg kamatostól megtérül.
További honlapkészítéssel kapcsolatos részleteket olvashatsz a honlapkészítés aloldalunkon! :)
Címkék
2019. december 29.
A betűk megfelelő megválasztása, méretezése és tördelése legalább annyira fontos eleme egy jó weboldal megjelenésének, mint az illusztrációk, vagy a formatervezés. Az alábbi bejegyzésben bemutatjuk azt, mi a jó webes tipográfia titka, és mik azok az apróságok, melyekre egy honlap tervezése során a designernek oda kell figyelnie.
2023. április 19.
Bizonyára te is sokszor találkozott már azzal a helyzettel, hogy egy weboldalra belépve először fel kellett ismerned néhány számot, betűt vagy képet. Ez egy CAPTCHA, egy védelmi program, amely meglehetősen bosszantó tud lenni, különösen akkor, ha megakadályozza vagy lassítja a keresett oldal elérését. A CAPTCHA elnevezés a „Completely Automated Public Turing test to tell Computers and Humans Apart ” rövidítése. Magyarul ez kb annyit tesz, hogy: teljesen automatizált Turing-teszt az emberek és a számítógépek megkülönböztetésére.