CoderWeb honlapkészítés, weboldal és webshop készítés

Honlapkészítés és keresőoptimalizálás blog

2020. szeptember 06.

Kevesen tudnak igazán jó, lényegre törő és egyben érdekes bemutatkozó oldalt készíteni, hiszen ehhez a szöveges tartalom és a vizualitás tökéletes összhangja szükséges. Érdemes azonban energiát fektetnünk abba, hogy megtaláljuk a megfelelő kombinációt, hiszen rengeteg múlik azon, hogyan tudjuk „eladni magunkat” leendő ügyfeleinknek.

2020. augusztus 28.

Egy felugró ablak nem csak kéretlen, irritáló reklám lehet. Egy pop-up kiválóan alkalmas lead generálásra, új feliratkozók szerzésére, vagy akár a vásárlás ösztönzésére is. Ahhoz, hogy jól működjön, nem kell mást tennünk, mint megismerni a különböző fajtáit és megfelelően használni őket. Most megmutatjuk, milyen célból működhetnek a felugró ablakok!

2020. augusztus 19.

Egy weboldal sikere egyszerre több dolgon is múlik. Nem elég a tökéletes megjelenés, és még a maximális funkcionalitás sem minden. Ebben a bejegyzésben megmutatjuk azt, miért érdemes egy jól megtervezett és felépített weboldalon rendszeresen jelentkező, üzleti blogot is üzemeltetned!

2020. augusztus 11.

Sokan gondolják úgy, hogy a sikerhez vezető út a már működő formulák másolása. Ugye te sem szeretnél beolvadni a tömegbe? Te sem szeretnél plágium vétsége miatt a bíróságra járni? Akkor itt az ideje, hogy lemondj a szolgai másolásról! Most megmutatjuk, saját weboldal tervezése során miért nem szabad száz százalékosan lemásolnod azt, amit a konkurencia csinál!

2020. augusztus 05.

Rendkívül fontos, hogy a lehető leghatékonyabb módon határold körbe weboldalad célközönségét, és próbáld meg kielégíteni látogatóid igényeit. Lehetőleg még azelőtt, hogy nekiállnál ötleteid formába öntésének. És hogy hogyan? Ebben a rövid bejegyzésben most ezt is megmutatjuk neked!

2020. július 29.

Egy saját weboldal tervezése egyszerű feladat. Elég, ha jól néz ki, és máris özönleni fognak a látogatók! Vagy mégsem? Bemutatjuk a leggyakoribb tévhiteket, melyek a legtöbb ember fejében még 2020-ban is élnek a weboldal tervezéssel kapcsolatban.

2020. július 20.

A tavalyi év egyik nagy slágere UI design szempontjából a honlapok sötét módban történő megjelenítésének lehetősége volt. De tényleg érdemes időt, pénzt és energiát áldozni arra, hogy weboldalunk ilyen módon is megjeleníthető legyen, vagy az egész csak múló trend, melyet jövőre a legtöbb felhasználó elfelejt? Most összegyűjtöttük a sötét mód legnagyobb előnyeit és hátulütőit is!

2020. július 14.

Ha üzleti weboldalak esetén szóba kerül a hírlevél feliratkoztatás, sokan csak állnak, és néznek, mint a moziban: „Hírlevél? Az meg minek? Ez az elavult marketingeszköz valóban működne 2020-ban?” Hát persze, hogy működik! Sőt, sokkal jobban, mint azt a legtöbben gondolnák. Mi pedig most azt is megmutatjuk neked, hogyan csináld hatékonyan!

2020. július 06.

Elkészült az üzleti weboldalad, felkészültél a látogatók rohamára, de valami úgy tűnik, mégsem stimmel. Az emberek messzire elkerülnek, vagy épp csak rákattintanak néhányan a honlapodra, és általában ők is néhány perc után meggondolják magukat. Mi lehet ennek az oka?

2020. június 29.

Miben más egy webdesigner munkája, mint egy átlagos grafikusé? Miért bonyolult, összetett szakma a webdesign? Ebben a rövid cikkben a teljesség igénye nélkül összegyűjtöttük azokat a fontosabb dolgokat, melyek a két szakmát leginkább megkülönböztetik egymástól.

2020. június 22.

Egy honlap felépítése a keresőmotorok számára legalább annyira fontos, mint látogatóinknak. És sokkal nagyobb eséllyel is landolhatunk a találati lista élén abban az esetben, ha saját üzleti weboldalunk struktúrája jól átgondolt és profin megtervezett. Megmutatjuk, mik azok a fontos SEO szempontok, melyeket az oldaltérkép megtervezése során figyelembe kell vennünk.

2020. június 18.

Egy weboldal megjelenése kulcsfontosságú a látogatók bizalmának elnyerésében, azonban önmagában még nem minden. Most mutatunk néhány dolgot, mely segíthet abban, hogy jó kapcsolatot építhess látogatóiddal, ezáltal pedig rengeteg új, lojális ügyfelet szerezhess magadnak!

2020. június 06.

A webáruházak célja mindig a forgalom generálás és az eladás, ehhez viszont látogatók kellenek. Hiába van egy nagyon szép webáruházad, ha nem képes eladni és csak pár ember látogatja havonta. Ahhoz, hogy rendszeresen érkeznek a weboldalra új egyedi látogatók, folyamatos munka és optimalizálás szükséges.

2020. május 22.

Egy igazán jó honlap képes megfogni a látogatókat. Bizalmat ébreszt bennük vállalkozásod iránt, és segít a lojalitás erősítésében. Éppen ezért érdemes arra koncentrálnod, hogy céged honlapja mind megjelenését, mind tartalmát tekintve egyedi legyen. Megmutatjuk, mitől lesz egy weboldal igazán emlékezetes látogatói számára

2020. május 12.

Minden tudásodat latba vetve felépíted üzleti weboldalad, kicsinosítod, feltöltöd tartalommal. A látogatók azonban a legnagyobb erőbedobás ellenére is elmaradnak. De vajon mi lehet ennek az oka? Ebben a bejegyzésben összegyűjtöttünk pár alapvető dolgot, melyek megakadályozzák azt, hogy egy alapvetően jó ötlet bevételt generáljon.

2020. május 01.

Mit értünk a minőség fogalma alatt, ha weboldal tervezésről beszélünk? De vajon mit is jelent pontosan a minőség, és létezik-e objektív meghatározása a fogalomnak? Megmutatjuk, mire van szüksége egy üzleti honlapnak 2020-ban ahhoz, hogy sikeres lehessen.

2020. április 24.

A visszafordulási arány egy weboldal esetében olyan fogalom, ami sokak számára elsőre rémisztően hangzik. Ha megtanuljuk azonban felmérni és kezelni, megértjük az okait, nem lesz más, mint egy statisztikai adat, amit saját hasznunkra fordíthatunk és profitálhatunk belőle.

2020. április 19.

A legtöbben úgy gondolnánk, a grafikai tervezés során csak a látható elemek azok, melyek számítanak, és hozzájárulnak ahhoz, hogy az összhatás létrejöjjön. Sok esetben azonban valaminek a hiánya legalább annyira beszédes lehet, mint egy jól eltalált illusztráció. Ebben a hiányban ugyanis jóval több kiaknázatlan potenciál rejlik, mint azt sokan elsőre gondolnák. Most megmutatjuk, miért!

2020. április 10.

A linkek keresőoptimalizálási szempontból továbbra is a legfontosabb besorolási tényezők egyikét jelentik. Az, hogy honlapunkon milyen hivatkozásokat használunk, illetve milyen más oldalak hivatkoznak ránk, jelentősen befolyásolhatja helyezésünket a keresőmotorok találati listáján.

2020. április 01.

Egyetlen weboldal sem születik céltalanul. Az üzemeltetők legfőbb célkitűzése pedig általában nem más, minthogy honlapjuk segítségével minél több látogatót, érdeklődőt, és új kuncsaftot szerezzenek vállalkozásuk számára. Ebben a bejegyzésben mutatunk négy olyan dolgot, melyek kiválóan működnek abban az esetben, ha szeretnél minél több aktív látogatót, potenciális kuncsaftot saját weboldaladra csábítani.