Utolsó frissítés: Szerző:

Mire figyelj, ha céges weboldalt indítasz?

Miért van szükség céges weboldalra?

Manapság az emberek többsége az interneten tölti az ideje nagy részét. A közösségi média felületein olvassa a híreket és fogyasztja a tartalmakat, kapcsolatot tart barátokkal, családdal, ügyfelekkel.

A mai kor embere az interneten tájékozódik és itt oldja meg az élete számtalan részletét. Beletört a kulcs a zárba? Nézzük, van-e lakatos a környéken, keressünk rá a neten! Ennénk egy jó pizzát? Lássuk, honnan lehet házhoz rendelni! Vajon meddig tart nyitva a szomszédos utcában a gyógyszertár?

Melyik a legjobb utazásbiztosítás? Mibe fektessem a megtakarításaimat? Hogyan fejlesszem magam vállalkozóként? Az erre vonatkozó információkat a legtöbbször okostelefon, tablet vagy laptop segítségével derítjük ki ahelyett, hogy elsétálnánk a patikába vagy fellapoznánk egy újságot.

Látható tehát, hogy az online világ mindenre megoldást nyújt, így egyetlen egy cég sem engedheti meg magának, hogy ne legyen jelen az interneten. A céges weboldal elkészítésében mi is tudunk segíteni, fordulj hozzánk bizalommal!

Vegyük sorra, miket érdemes átgondolni egy új honlappal kapcsolatban!

1. Mi lesz a fő célja a céges weboldalnak?

Sokak számára ez egy nehéz kérdés, hiszen számos vállalkozó nincs tisztában azzal, hogy egyáltalán milyen típusú honlapok léteznek. Pedig a szakértők különbséget tesznek a weboldalak között és ennek megfelelően építik fel azokat.

Nem mindegy ugyanis, hány aloldal kell majd, mekkorák legyenek a képek, a gombok vagy milyen szín legyen a domináns, illetve milyen stílusú és mennyire informatív marketingszöveg kerüljön rá.

Nézzük, többek között milyen lehetőségek vannak:

  • Bemutatkozó oldal: Sok információt találhatunk rajta, ezek segítenek a cég termékeinek vagy szolgáltatásainak értékesítésében. Itt a fő hangsúly az online jelenléten van, maga az értékesítés hagyományos úton történik.
  • Webáruházzal is rendelkező oldal: Itt a fő cél az online kereskedelem, ezért nemcsak információk érhetők el itt, hanem vásárolni, fizetni is tud az ide látogató. Manapság ez az egyik legnépszerűbb kategória. Azoknak is érdemes ilyen céges honlapot rendelni, akik szolgáltatást kínálnak, hiszen a vevők számára a fizetési módokat itt is meg kell majd adni.
  • Portfólióoldal: Egy letisztult, egyszerű honlap, ahol az eddig elért eredményeket lehet feltüntetni. Főleg művészek, alkotók élnek ezzel a lehetőséggel, kevés szöveg és sok jó minőségű kép található az oldalon.

Akkor jársz jól, ha tisztában vagy azzal, miért akarsz weboldalt létrehozni a vállalkozásod számára és ezt el is mondod a holnapkészítőnek. Ám a tapasztaltabb szakértők, akik már több referenciával is rendelkeznek, hatékonyan tudnak neked segíteni, ha nem tudod pontosan meghatározni a célokat.

2. Van már domainneved?

Sok vállalkozó konkrét elképzelésekkel indul neki a feladatnak, ha céges weboldalt szeretne. Pontosan tudja, mi legyen a honlap domainneve, azaz mi kerüljön a http:// vagy https:// karakterek után. Azonban a domainnév kiválasztása, lefoglalása is ütközhet akadályokba, ezért ezt a teendőt is érdemes szakemberre bízni.

Ha a név valóban frappáns, illik a cégedhez és esetleg a számodra releváns kulcsszót is tartalmazza, akkor sem biztos, hogy elérhető. A regisztráláshoz bízz meg szakembert, aki tisztában van a SEO alapelvekkel is, hogy a megfelelő domainnevet tudja megvenni számodra.

Fontos a domainnév végződése is: hazai cégeknél a .hu a leggyakoribb, de végződhet a domainnév .com-ra vagy .net-re is és más verziók is léteznek még.

3. Mi a helyzet a webtárhellyel?

Nem utolsó sorban azt is ajánlott átgondolni, hogy ki lesz a honlap webtárhely-szolgáltatója. Ennek eldöntése is szakértelmet kíván, a legtöbb vállalkozónak éppen ezért nagy segítség, hogy a CoderWeb ezt a feladatot is átvállalja.

Ahogy a domainnév kiválasztásával, ugyanúgy a tárhelyfoglalás ügyintézésével is foglalkozunk. Sőt, a honlap karbantartását is ránk bízhatod.

Keress minket, ha kérdésed van ezzel kapcsolatban! A céges weboldal elkészítésénél számtalan tényezőt kell figyelembe venni, de ha megbízható szakembereket választasz, nincs mitől tartanod.

 

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Ajánlott bejegyzések

2020. november 28.

Mi jut eszedbe arról a szóról, hogy kereső? Ha online felületben gondolkodsz, fogadni mernénk, hogy a válaszod a Google! Ezzel nem vagy egyedül, hiszen a Google keresőjét világszerte több milliárdan használják, és ha valamit gyorsan meg kell keresnünk, természetesen mi is ide kattintunk először. De melyek azok az alternatívák, melyekre keresőoptimalizálás szempontjából a Google mellett is érdemes koncentrálni?

2019. január 16.

A legtöbb kisvállalkozás nem fordít elég időt arra, hogy weboldalát a keresőmotorok igényeihez igazítva adjon esélyt magának a nagyobb látogatottságra. Jól megválasztott kulcsszavakkal pedig az olyan keresők, mint a Google az egyik leginkább effektív marketing-alternatívának bizonyulnak. Miért olyan fontos, hogy a te céged is megfelelő hangsúlyt fektessen a keresőoptimalizálásra?

Népszerű bejegyzések