Utolsó frissítés: Szerző: Szabó Zsolt
A sikerhez nem elég egyszer elkészíteni egy weboldalt, folyamatosan karban kell tartanod és frissítened is kell. A hétről hétre megjelenő új technikák, különböző frissítések odafigyelést igényelnek, hiszen ha nem foglalkozunk velük, oldalunk könnyen elavulttá, lassúvá, vagy akár támadhatóvá is válhat.
Most megmutatjuk négy egyértelmű jelét annak, hogy honlapod elavult, és átalakításra szorul.
A betöltési sebesség alapvetően több tényezőtől függ. A túlzottan nagyméretű képek mellett azonban leginkább a feleslegesen telepített, vagy elavult pluginek lehetnek érte a felelősek. Az átlag internet-felhasználó nem szeret pár másodpercnél tovább várni az általa választott tartalomra, és nem is fog, egyszerűen elhagyja az oldalt.
A másik szempont, hogy a Google is keresőoptimalizálási rangsorként tekint az oldal betöltődési sebességére, azaz ha túl lassú az weboldalad, akkor azáltal a keresési rangsorban is hátrébb fog sorolni.
Tehát ha a honlapod lassú, nagy eséllyel veszíted el potenciális látogatóidat, így hát elérkezett az ideje annak, hogy frissíts!
Ma már alap elvárás a reszponzív weboldal. Abban az esetben, ha a weboldalad nem képes a különböző eszközök különböző képernyőméreteihez hatékonyan alkalmazkodni, sajnos nem állta ki az idő próbáját, és máris nagy az esélye annak, hogy rengeteg potenciális látogatót vesztettél. Manapság rengetegen neteznek ugyanis utazás vagy várakozás közben, az emberek munkába menet telefonjukon, vagy délután a metróra várva tableteiken böngészik a friss híreket és napi tartalmakat. Egy nem reszponzív, azza nem mobilbarát weboldal telefonról szét van csúszva, nem olvasható, egyszerűen nem használható.
2018-tól a "mobile-first" index bevezetésével a Google a mobiloldal alapján rangsorolja a weboldalakat a keresőben!
Ha szeretnél minél több látogatót oldaladra csábítani, elkerülhetetlen alapfeltétel a készülékekhez alkalmazkodó, reszponzív megjelenés.
Ha weboldalat különböző menüpontjai nem elérhetők, a megfelelő kiegészítők, vagy a szakszerű programozás hiánya miatt nem funkcionálnak rendeltetésszerűen, az egyértelműen annak a jele, hogy oldalad elavult és frissítésre szorul, ilyet nem engedhet magának egy megbízható cég!
Ha bizonyos funkciók nem működnek, érdemes minél hamarabb megoldani a problémát, ugyanis a nagyon gyenge felhasználói élmény mellett ez a hibás honlap azt sugallja látogatóid számára, hogy az egész vállalkozásod hiteltelen és megbízhatatlan.
Ha szeretnéd, hogy segítsünk neked ezeket a problémákat megoldani, keresd a honlap felújítás szolgáltatásunkat.
Céged már fél éve új telephelyre költözött, azonban a honlapodon továbbra is a korábbi irodáid címe olvasható? Megváltozott tevékenységi köröd, bővültek szolgáltatásaid, de erről egyetlen szó sem esik a bemutatkozó szekcióban?
A sikeres cégek gyakran esnek át különféle változásokon, azonban akkor igazán hitelesek és megbízhatók, ha ezeket weboldalukon naprakészen és kommunikálják, folyamatosan frissítik az ott megjelenő információkat.
Eljött az ideje, hogy frissítsd a honlapod!
Címkék
2023. december 06.
Érezted már úgy, hogy a márkád már nem felel meg annak a képnek, amit a céged alapításakor meghatároztál? Ez teljesen természetes, hiszen ahogy mi változunk és fejlődünk az évek folyamán, ugyanezen a folyamaton a céged is végigmegy. Azonban nem mindegy, hogy a márkaidentitás és a brand mennyire van összhangban azzal, amit a vállalkozásod továbbfejlődött verziója képvisel. Főleg a közönség, a nyilvánosság, a potenciális ügyfelek számára. Elképzelhető, hogy esetedben is a márka újratervezése, azaz a rebranding lenne a megoldás.
2024. március 04.
Van néhány klassz új ruhád, amit készen állsz megmutatni a világnak? Valószínű, hogy készítesz róla egy képet, és közzéteszed a közösségi profiljaid valamelyikén. Vagy a barátnőd kapott egy divatos új terméket, és egy unboxing videót posztolt róla a YouTube-csatornáján, Instagram vagy TikTok fiókján? Akár tudod, akár nem, mindkettő remek példa a felhasználó által generált tartalomra: ez az UGC. A kérdés már csak az, hogyan és mire használhatod a weboldaladon és az online marketing kampányaidban?