Utolsó frissítés: Szerző: Heveli Edwin
Ha vállalkozásunk reprezentációjáról van szó, akkor egy jól megtervezett üzleti weboldal az egyik leghatékonyabb marketingeszköz. Abban az esetben persze, ha a megjelenés mellett a tartalom is megfelelő minőségű.
Kevesen tudnak igazán jó, lényegre törő és egyben érdekes bemutatkozó oldalt készíteni, hiszen ehhez a szöveges tartalom és a vizualitás tökéletes összhangja szükséges. Érdemes azonban energiát fektetnünk abba, hogy megtaláljuk a megfelelő kombinációt, hiszen rengeteg múlik azon, hogyan tudjuk „eladni magunkat” leendő ügyfeleinknek.
Ebben a bejegyzésben összegyűjtöttünk néhány olyan dolgot, amire érdemes odafigyelned, ha szeretnéd, hogy honlapod bemutatkozó szekciójának felépítése tökéletes legyen.
Alapvetően három olyan fontos kérdés van, melyre honlapod bemutatkozó szekciójának mindenképp válaszolnia kell vállalkozásoddal kapcsolatban:
Fontos, hogy érzékeltesd potenciális ügyfeleiddel, hogy tevékenységed számodra nem egyszerű munka. Sokkal inkább küldetés, melyet elhivatottsággal, lelkesedéssel, és odaadással végzel, igazi profiként. Hogy szakmád elkötelezett képviselője vagy, és céged több, mint egyszerű márkanév. Hogy nálad valódi emberek dolgoznak, valódi értékekért.
Ennek fényében a bemutatkozó oldalon a küldetés bemutatása mellett érdemes kiemelni a vállalkozás kulcsembereit is, és röviden, márkád arculatához hű hangnemben bemutatnod őket. Ezzel is a cég emberi mivoltát kommunikálva, erősítve a vásárlók, ügyfelek irányába épülő bizalmat.
Ha valóban szeretnéd, hogy a látogatók emlékezzenek rád, vállalkozásod történetét egyedülálló módon kell elmesélned, és érdemes olyan meggyőzési technikákat alkalmaznod, melyek segítenek a bizalomépítésben. A bemutatkozó szöveg ugyanis jóval több, mint egyszerű bemutatkozás.
Ezen keresztül kommunikálhatod márkád küldetését, látásmódod és ambícióid kifejtésével pedig szimpátiát ébreszthetsz leendő vásárlóidban.
A szöveg hangvétele és az oldal felépítése rendkívül sok dologtól függ. A vállalkozás profiljától, valamint a meggyőzni kívánt célközönség demográfiai hátterétől függően is változó lehet. Arról nem is beszélve, hogy egy nagyobb vállalat esetében azt a hosszú fejlődési folyamatot is be kell mutatnunk, melyen a márka eljutott addig a pontig, ahol ma éppen tart.
Ennek értelmében a bemutatkozó oldal felépítése sokféle lehet. Bemutathatjuk cégünk történetét idővonalszerűen, elmesélhetjük egy érdekes sztorin keresztül, vagy az egyszerű tényközlésre is szorítkozhatunk.
Minden esetben igaz azonban, hogy érdemes azonban bemutatkozásunkat vizuális anyag segítségével megtámogatni. Ezek a vállalkozás alapítását, fontosabb életeseményeit, hétköznapjait reprezentáló fotók ugyanúgy lehetnek, mint rövid videófelvételek. A lényeg az, hogy a szöveges, valamint a vizuális tartalom is passzoljon a vállalkozás arculatához, a kommunikálni kívánt üzenethez, illetve weboldalad egészéhez.
Ezen felül az oldalnak opcionálisan érdemes tartalmaznia a megfelelő elérhetőségeket, referenciákat, és néhány vásárlói véleményt, kiemelt testimonialt is, hiszen ez szintén erősíti a leendő vásárlók irántad táplált bizalmát.
A lényeg összességében az, hogy az oldalunkra először tévedő, potenciális ügyfél megoldást találjon problémájára. És nem is akármilyen megoldást: szimpatikus, emberi ajánlatot, mely többet tud mutatni a versenytársak ajánlatainál.
Ehhez természetesen első sorban ismernünk kell célközönségünk igényeit, és mind szöveges szempontból, mind vizuálisan ehhez kell igazítanunk bemutatkozó oldalunk tartalmát.
Címkék
2020. augusztus 19.
Egy weboldal sikere egyszerre több dolgon is múlik. Nem elég a tökéletes megjelenés, és még a maximális funkcionalitás sem minden. Ebben a bejegyzésben megmutatjuk azt, miért érdemes egy jól megtervezett és felépített weboldalon rendszeresen jelentkező, üzleti blogot is üzemeltetned!
2020. december 28.
Az online marketing berkein belül az egyik leggyakrabban használt fogalom a lead. Sokszor merül fel weboldaltervezés, és főként landing oldalak készítése során. Utóbbiaknak ugyanis szerves része a leadek generálása. De mit is jelent pontosan a lead, mi az a lead generálás, és milyen eszközökkel szerezhetjük meg a számunkra hasznos lead-eket?