Utolsó frissítés: Szerző: Szabó Zsolt
Egy weboldal sikere egyszerre több dolgon is múlik. Nem elég a tökéletes megjelenés, és még a maximális funkcionalitás sem minden. Rengeteget számít az, hogy a látogatók a vállalkozásunkról közölt, száraz tények, valamint a vásárlási lehetőség mellett valami mást is kapjanak tőlünk. Érdekes tényeket, információkat, megoldást a problémáikra.
Ebben a bejegyzésben megmutatjuk azt, miért érdemes egy jól megtervezett és felépített weboldalon rendszeresen jelentkező, üzleti blogot is üzemeltetned!
Rengeteg szó esett már oldalunkon arról, hogy egy weboldal sikere milyen szinten függ a megfelelő optimalizáltságtól. A SEO pedig alapvetően olyan feladat, mely oldalunk egészére kiterjed, nem csak a motorháztető alatt történő dolgokra.
A jó kulcsszavakra épülő, szakmai tartalom rendkívül sokat segít abban, hogy ha egy felhasználó rákeres egy adott kifejezésre, előrébb végezzünk a Google találati listáján. Minél hitelesebb a tartalom, annál nagyobb az esélye annak, hogy oldalunk az első oldalon landoljon, így a megfelelő módon kulcsszavazott szakmai tartalom rengeteget segíthet abban, hogy oldalunkra új látogatókat, potenciális feliratkozókat és vásárlókat tereljünk.
A hiteles, informatív, és egyben érdekes írások olyan reklámanyagok, melyek nem csak vonzzák a látogatókat, de a lájkokat és megosztásokat is generálják. Ha egy felhasználó úgy érzi, egy adott írás megoldást kínált a problémájára, szívesen fogja ezt megosztani barátaival, ismerőseivel, akik hasonló problémákkal rendelkezhetnek a hétköznapokban.
Ilyen módon weboldalunk olyan emberekhez is eljuthat, akik korábban Google keresés alapján nem találtak ránk, vagy akikhez hirdetéseink a nem megfelelő targetálás miatt eddig nem jutottak el.
Egy jó témákkal foglalkozó, stílusában kifogástalan üzleti blog legnagyobb előnye, hogy meglévő és potenciális ügyfeleink szemében egyaránt képes növelni presztizsünket.
A szakmai témák megfelelő módon történő boncolgatása profizmust sugall, és azt az üzenetet közvetíti a felhasználók felé, hogy szakterületünkön lelkes, odaadó, képzett szakemberekként vagyunk jelen.
nem nagy ördöngösség ez, hiszen elég, ha belegondolunk abba: mi is szívesebben vásárolunk vagy veszünk igénybe szolgáltatást egy olyan helyen, ahol az ott dolgozók láthatóan az adott szakterület képzett, kérdéseinkre kielégítő válaszokkal szolgálós szakemberek.
A linképítés fogalmával korábban már foglalkoztunk, így a definíció részletes kifejtésétől most eltekintenénk. Legyen elég annyi, hogy keresőoptimalizáltság szempontjából rendkívül fontos, hogy oldalunk minél több hiteles, rá mutató külső hivatkozással rendelkezzen.
Mint ahogy azt már említettük, egy szakmai blog rendkívül sok megosztást generálhat, és a közösségi médiában történő megjelenés mellett ilyen jellegű tartalmainkra akár más, szakmabeli oldalak is hivatkozhatnak. Ez ismét egy olyan dolog, mely segít az irántunk táplált bizalom növelésében, mind a kollégák, mind a potenciális ügyfelek, mind pedig a nagy keresőmotorok szempontjából.
Üzleti blog írása esetén mindenképp érdemes odafigyelnünk a következő szempontokra:
Címkék
2021. május 11.
Egy gondosan felépített weboldal több szempontból is marketingstratégiád egyik leghatékonyabb eszköze. Ebben a bejegyzésben megmutatjuk azt, hogyan szerezhetsz több hírlevél-feliratkozót vagy lelkes követőt a közösségi médiában, akik akkor is értesülni fognak majd az üzleteddel kapcsolatos, fontos hírekről, ha épp nem kattintanak a weboldaladra!
2021. október 06.
Nem elég az, ha cégünkkel jelen vagyunk a Facebook-on, legalább ennyire fontos az is, hogy milyen az oldalunk megjelenése. Most a tökéletes hatás érdekében megmutatjuk azt, hogyan méretezd tökéletesen a közösségi felületen használt borítóképed, profilképed, és milyen minőségű illusztrációkat használj posztjaidhoz!