Utolsó frissítés: Szerző: Heveli Edwin
Ha összeállítottál egy listát a céghez illő tartalmakról, akkor első körben kulcsszókutatást kell végezned az adott témában. Ehhez a legjobb és ingyenes módszer a Google keresője, amely szinte tálcán kínálja neked a témákat.
Minél gyakrabban, annál jobb! Így a Google látja, hogy akár napi szinten foglalkozol az oldaladdal, másrészt egyre több visszatérő látogatód lesz a frissülő blog miatt.
Persze ott lebeg az ember feje fölött, hogy minél hosszabb tartalmat érdemes írni, ugyanis ezeket jobban szereti a kereső.
Tudtad, hogy a statisztikák szerint egy 2000 szavas cikket sokkal jobban rangsorol, mint egy 5-600 szavas cikket? Azonban ekkora hosszúságú tartalmat, ilyen mennyiségben, ráadásul jó minőségben posztolni szinte lehetetlen.
Valahol a kettő között! Léteznek ugyanis cornerstone tartalmak, amik hosszúak, átfogóak, és a fő kulcsszavakra optimalizáltak. Az ilyen típusú tartalmakból érdemes maximum 3 havonta egyet írni.
A rövidebb, ad-hoc jellegű blogposztokból pedig jó, ha 2-3 naponta publikálsz egyet-egyet, ezeknek nem kell túlságosan hosszúnak lenniük.
Tagolás – A címet, és az alcímeket külön címsorral kell formázni: míg a cím H1-es (vagy Címsor 1-es), addig az alcímeket H2-vel, és H3-mal kell tagolni. Érdemes ezekbe a címek némelyikébe belecsempészni a kulcsszót, long tail kulcsszót, hogy a Google könnyebben össze tudja „rakni”, miről is szól a cikked.
Külső-, és belső linkek – A belső linkstruktúra kialakítása a jó tartalommarketing egyik alappillére. Ha ugyanis egy-egy aloldaladat összelinkeled, akkor a Google sokkal egyszerűbben tudja értelmezni a szöveget.
Legyen íve a szövegnek – Fontos, hogy már a szöveg elején megfogd az olvasót.
Ne hagyd elavulni a tartalmadat – Fontos, hogy folyamatosan frissítsd a tartalmadat, már amelyik nem örökzöld.
A tartalommarketing lényege, hogy juttasd el a célközönséghez a szöveget, hiszen a munka nem ér véget a szöveg megírásával.
Ami pedig különösen fontos, hogy szellősen írj, és lehetőleg minél rövidebb mondatokat, hogy le tud kötni az érdeklődőket, akik néhány percnél tovább nem időznek egy oldalon.
2020. szeptember 06.
Kevesen tudnak igazán jó, lényegre törő és egyben érdekes bemutatkozó oldalt készíteni, hiszen ehhez a szöveges tartalom és a vizualitás tökéletes összhangja szükséges. Érdemes azonban energiát fektetnünk abba, hogy megtaláljuk a megfelelő kombinációt, hiszen rengeteg múlik azon, hogyan tudjuk „eladni magunkat” leendő ügyfeleinknek.
2023. november 13.
Általában az a cég nyer, amelyiknél nagyon jó a minőség és az ár egyensúlya. De vannak más szempontok is, amelyek befolyásolják a választásunkat. Egy termék esetében márkáról, dizájnról, minőségről, árról, szállítási díjról, szállítási időről, garanciáról is beszélünk. A teljesség igénye nélkül igyekszünk minden szempontot felvázolni, ami alapján a vásárlók összehasonlításokat végeznek, majd végül döntenek.