CoderWeb honlapkészítés, weboldal és webshop készítés

2019. március 12.

3 gyakori probléma saját weboldal készítése esetén

Legyen szó akár nagyvállalatról, akár kisvállalkozásról, a jól működő weboldal a siker egyik alapfeltételét jelenti. Üzleti honlapod felépítése során éppen ezért érdemes a legapróbb részletekre odafigyelned. Néhány jelentéktelennek tűnő szegmens ugyanis többet számíthat, mint az elsőre gondolnád. Hogy mik ezek?

Most megmutatjuk, hogy a jövőben Te is hatékonyan tudd elkerülni az aprónak tűnő, ám súlyos hibákat!

Túl sok a duma!

Ha az oldaladra érkező látogatót rögtön egy hatalmas szövegtenger fogadja, könnyedén megriadhat attól, hogy tovább böngésszen. Ilyenkor anélkül állhat tovább, hogy bármit is elolvasna vállalkozásunkkal kapcsolatban, ami valljuk be, nem túlzottan jó marketing.

A szöveges tartalom fontos és nélkülözhetetlen részét képzi egy jól működő weboldalnak, azonban ahhoz, hogy sikerüljön a főoldalon megfognod a látogatókat, érdemes rövidre és lényegre törőre fognod a bemutatkozást. Az információk közlésére célszerű inkább a vizuális tartalmat erősítened, hiszen a tömény szöveggel szemben a látványosan illusztrált, rövid sorok bizonyítottan hatékonyabban működnek, ha az új látogatók megnyerése a cél.

Egy jó designer és egy jó tartalomszerkesztő egyaránt segítségedre lehetnek ennek megvalósításában, de mi is összeszedtünk neked ezzel kapcsolatban néhány szövegírás tippet.

Gyenge optimalizáltság

A weboldal megfelelő optimalizáltságáról már többször szót ejtettünk, azonban jelentőségét képtelenség elégszer hangsúlyozni. Keresőoptimalizálás nélkül ma már egyszerűen nincs sikeres honlap! Minél átgondoltabb és célirányosabb honlapod SEO-stratégiája, vállalkozásod annál előkelőbb helyen jelenik meg a nagy keresőmotorok találati listáján, ez pedig, talán mondanunk sem kell, rengeteg új látogatót jelent számodra. Te kihagynád ezt a hatalmas lehetőséget? Mi tudjuk hogy nem!

Éppen ezért egy trendi kulcsszavakat és egyéb trükköket a kisujjából kirázó, keresőoptimalizálással foglalkozó szakember bevetése a sikeres oldal érdekében szinte nélkülözhetetlen!

Oszthatatlanság

Ha látogatóidnak nem adsz lehetőséget arra, hogy az általad közzétett tartalmakat egyetlen kattintással megosszák kedvenc közösségi platformjukon, sok extra nézettségtől eshetsz el. A közösségi megosztás ugyanis segít abban, hogy az általad közzétett bejegyzések olyan felhasználókhoz is eljussanak, akik egyébként nem találtak volna rá weboldaladra. Azt is mondhatnánk, hogy posztjaid alól kihagyni a közösségi megosztás lehetőségét, olyan, mintha öngólt rúgnál egy focimeccsen. Nem túl bölcs, és nem is túl szerencsés döntés.

Annak érdekében, hogy a fentebbi hibákat, és minden egyéb, a weboldal-tervezéssel járó nehézséget hatékonyan elkerülhesd, honlapod felépítését mindig érdemes hozzáértő szakemberekre bíznod, akik a tökéletes megjelenés mellett a megfelelő technikai hátteret, és a működő tartalomgyártáshoz szükséges, minőségi alapokat is képesek biztosítani vállalkozásod számára.

A legjobb pedig az, ha ezeket a szakembereket a programozóktól kezdve, a designeren át, egészen a SEO-s kollégákig egy helyen, összeszokott, egymás munkáit ismerő, igényes csapatban találod meg.

Ajánlott bejegyzések

2019. május 02.

Ha szeretnél sikeres honlapot üzemeltetni, meg kell tanulnod megérteni, és alkalmazni célközönséged nyelvezetét. Ismerned kell vágyaikat, igényeiket, problémáikat, és meg kell tanulnod ezekre a megfelelő módon reflektálni is. Hogy mégis hogyan? Az alábbi, rövid cikkből megtudhatod, mik a kölcsönös tisztelet legfőbb jelei, melyeket minden profi weboldalnak érdemes magán hordoznia!

2018. december 13.

Egy kép többet mond ezer szónál. Legalábbis így tartja a közmondás, ami, ha jobban belegondolunk, nem is lehetne pontosabb. Az, hogy weboldalunkon milyen minőségű képeket alkalmazunk, sokat elárul rólunk. Ez pedig egyaránt vezethet a látogatók megnyeréséhez, vagy elvesztéséhez is. Milyen fotókat érdemes alkalmaznunk abban az esetben, ha szeretnénk fellendíteni forgalmunkat, és mik azok a hibák, melyeket tanácsos elkerülnünk?