Utolsó frissítés: Szerző:

3 gyakori probléma saját weboldal készítése esetén

Legyen szó akár nagyvállalatról, akár kisvállalkozásról, a jól működő saját weboldal a siker egyik alapfeltételét jelenti. Üzleti honlapod felépítése során éppen ezért érdemes a legapróbb részletekre odafigyelned. Néhány jelentéktelennek tűnő szegmens ugyanis többet számíthat, mint az elsőre gondolnád. Hogy mik ezek?

Most megmutatjuk, hogy a jövőben Te is hatékonyan tudd elkerülni az aprónak tűnő, ám súlyos hibákat!

Túl sok a duma!

Ha az oldaladra érkező látogatót rögtön egy hatalmas szövegtenger fogadja, könnyedén megriadhat attól, hogy tovább böngésszen. Ilyenkor anélkül állhat tovább, hogy bármit is elolvasna vállalkozásunkkal kapcsolatban, ami valljuk be, nem túlzottan jó marketing.

A szöveges tartalom fontos és nélkülözhetetlen részét képzi egy jól működő saját weboldalnak, azonban ahhoz, hogy sikerüljön a főoldalon megfognod a látogatókat, érdemes rövidre és lényegre törőre fognod a bemutatkozást. Az információk közlésére célszerű inkább a vizuális tartalmat erősítened, hiszen a tömény szöveggel szemben a látványosan illusztrált, rövid sorok bizonyítottan hatékonyabban működnek, ha az új látogatók megnyerése a cél.

Egy jó designer és egy jó tartalomszerkesztő egyaránt segítségedre lehetnek ennek megvalósításában, de mi is összeszedtünk neked ezzel kapcsolatban néhány szövegírás tippet.

Gyenge optimalizáltság

A weboldal megfelelő optimalizáltságáról már többször szót ejtettünk, azonban jelentőségét képtelenség elégszer hangsúlyozni. Keresőoptimalizálás nélkül ma már egyszerűen nincs sikeres honlap! Minél átgondoltabb és célirányosabb honlapod SEO stratégiája, vállalkozásod annál előkelőbb helyen jelenik meg a nagy keresőmotorok találati listáján, ez pedig, talán mondanunk sem kell, rengeteg új látogatót jelent számodra. Te kihagynád ezt a hatalmas lehetőséget egy saját weboldal esetében? Mi tudjuk hogy nem!

Éppen ezért egy trendi kulcsszavakat és egyéb trükköket a kisujjából kirázó, keresőoptimalizálással foglalkozó szakember bevetése a sikeres weboldal érdekében szinte nélkülözhetetlen!

Oszthatatlanság

A saját weboldalad egyik legnagyobb hibája lehet, ha látogatóidnak nem adsz lehetőséget arra, hogy az általad közzétett tartalmakat egyetlen kattintással megosszák kedvenc közösségi platformjukon, sok extra nézettségtől eshetsz el. A közösségi megosztás ugyanis segít abban, hogy az általad közzétett bejegyzések olyan felhasználókhoz is eljussanak, akik egyébként nem találtak volna rá weboldaladra. Azt is mondhatnánk, hogy posztjaid alól kihagyni a közösségi megosztás lehetőségét, olyan, mintha öngólt rúgnál egy focimeccsen. Nem túl bölcs, és nem is túl szerencsés döntés.

Annak érdekében, hogy a fentebbi hibákat, és minden egyéb, a weboldal tervezéssel járó nehézséget hatékonyan elkerülhesd, saját honlapod felépítését mindig érdemes hozzáértő szakemberekre bíznod, akik a tökéletes megjelenés mellett a megfelelő technikai hátteret, és a működő tartalomgyártáshoz szükséges, minőségi alapokat is képesek biztosítani vállalkozásod számára.

A legjobb pedig az, ha ezeket a szakembereket a programozóktól kezdve, a designeren át, egészen a SEO-s kollégákig egy helyen, összeszokott, egymás munkáit ismerő, igényes csapatban találod meg.

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Ajánlott bejegyzések

2020. február 20.

A landing page ugyanis mind a webfejlesztésben, mind a marketingben jól ismert koncepció. Szakmán kívül azonban sokan továbbra sem tudják, mit is takar a megnevezés valójában, és miért lehet hasznos egy landing oldal egy olyan vállalkozás számára, melynek célja az online marketing fejlesztése, vagy a direkt online értékesítés. Ebben a bejegyzésben tisztázzuk fogalmat, és megmutatjuk azt, mik azok az alapvető dolgok, melyek egy jól működő landing oldal létrehozásához szükségesek.

2022. augusztus 06.

A minap olvastam egy bejegyzést egy marketing csoportban, ahol egy weboldal tulajdonos tette fel az alábbi kérdést. „Miért nem jelenik meg a webhelyem a Google-ban? Rengeteg órát töltöttünk a weboldal elkészítésével, de nincs organikus forgalom, és még ha beírom is a márkanevünket, sem jön be semmi...”

Népszerű bejegyzések