CoderWeb honlapkészítés, weboldal és webshop készítés

Utolsó frissítés: Szerző:

Milyen gyakran érdemes újratervezni egy üzleti weboldalt?

A megújulás az élet szinte minden területének szerves részét jelenti. Ahogyan a természetnek, úgy az embernek is szüksége van néha a felfrissülésre, változásra. Nincs ez másképp az üzleti életben sem, ahol időnként szintén tanácsos felkavarni az állóvizet.

Mivel a trendek és a felhasználók elvárásai a korral együtt folyamatosan változnak, így rendkívül fontos, hogy vállalkozásunk weboldala mindig naprakész legyen. Mind megjelenését, mind tartalmát tekintve. Éppen ezért időnként nem árt egy kis átalakulás, megújulás sem.

Ebben a bejegyzésben megmutatjuk, miért fontos időről időre megújulnia egy üzleti honlap külsejének, és kire érdemes bízni az újratervezés feladatát!

Az elavult megjelenés és a bizalom kérdése

Egy üzleti weboldal újratervezésére sokan gondolnak felesleges pénzkidobásként. Ha már egyszer kifizették az árát, a honlap pedig megfelelően működik, miért kellene pénzt és energiát fektetni az átalakításba?

Nos, az igazság az, hogy ahogyan az élet más területein, úgy a divat a digitális világban is folyamatosan változik. Sőt, talán gyorsabban, mint bárhol másol, hiszen a technológiai újítások folyamatosan új felhasználói igényeket szülnek.

Ez persze nem jelenti azt, hogy ha idén a minimalista design volt a divat, jövőre pedig más kerül a fősodorba, azonnal ugranunk kell és átalakítanunk weboldalunk teljes megjelenését. 2-3 évente azonban érdemes ránéznünk a honlapra és elgondolkodnunk azon: vajon egy hasonló megjelenésű oldalon én még vásárolnék? Feliratkoznék az adott cég hírlevelére?

Amennyiben nem vágjuk rá azonnal azt a választ, hogy „persze!”, honlapunk megjelenése már nem bizalomgerjesztő, nem sugároz profizmust. Eljött tehát az ideje a megújulásnak!

Nem csak a külső számít

Annak, hogy céges honlapunkat időnként meg kell újítanunk, nem csak az elavult külső lehet az oka. Gondolnunk kell arra, hogy a digitális világ az alkalmazott technológiák tekintetében is rendkívül gyorsan változik, így idővel honlapunk funkcionalitását is érdemes lehet felülbírálnunk.

Előfordulhat, hogy 1-2 év, vagy akár pár hónap elteltével is olyan funkciókat integrálhatunk, melyekre korábban nem lett volna lehetőségünk, ám nagyban megkönnyítik mind látogatóink, mind pedig a mi feladatunkat, ha az oldal kezelésére kerül a sor.

Arról már nem is beszélve, hogy a kis- és középvállalkozások profilja gyakran változhat. Előfordulhat, hogy egyik hónapról a másikra egy adott szolgáltatás megszűnik, de jön helyette három másik, mellyel korábban nem foglalkoztunk, így ezeket is érdemes integrálnunk üzleti honlapunk felületén.

Sok cég számára az elmúlt időszakban ilyen funkciót jelentett az online vásárlási lehetőség integrálása, melyet összefoglalva:

Miért lehet tehát szükség újratervezésre?

  • Annak, hogy üzleti weboldalunk újratervezésre szorul, több oka is lehet.

  • A folyamatosan változó trendek miatt elavult megjelenés,

  • a funkcionalitás új technológiák miatti romlása,

  • vagy épp az üzleti profilunk idővel történő változása, bővülése.

Kire bízzuk a feladatot?

Egyértelmű, hogy honlapunk átalakítását érdemes profikra bíznunk. Programozói és tervezői ismeretek nélkül ugyanis nem piszkálhatunk bele magába a megjelenésbe sem.

Ha szerencsénk van, oldalunkat már korábban szakemberekkel terveztettük, így az átalakítás feladatát ismét rájuk bízhatjuk. Így nincs szükség egy teljesen új váz felépítésére, csupán esztétikai és funkcióbeli újragondolásra.

Abban az esetben pedig, ha eddig ingyenes tartalomkezelő rendszert használtunk, itt az ideje áttérni az igazán profi megoldásra, és valódi profizmust sugárzó, megbízható alapokra helyezni üzleti weboldalunk működését!

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Ajánlott bejegyzések

2019. február 25.

Korábban már említettük, mennyire fontos egy weboldal esetében a rendszeresen publikált, minőségi tartalom. Arról azonban még nem esett szó, hogyan állj neki a létrehozásának. Most hoztunk neked öt tuti tippet azzal kapcsolatban, hogyan gyárts te is hétről hétre olyan szöveges kontentet, mely nem csupán bevonzza a látogatókat, de arra is készteti őket, hogy újra és újra visszatérjenek weboldaladra!

2020. február 28.

Ha a pop-up hirdetésekre terelődik a szó, a legtöbben egyszerűen megrázzák a fejüket és azt mondják: bármit, csak böngészés közben kéretlenül felugró ablakokat ne! Pedig a pop-up, ha jó kezekben van, rendkívül hasznos marketingeszköz is lehet. Hogy mi ennek a titka, ebben a rövid cikkben most megmutatjuk!

Népszerű bejegyzések