Utolsó frissítés: Szerző:

Négy apró hiba, amely miatt a látogatók nem kedvelik a honlapodat

Az olyan, szembetűnő bakik mellett, mint az átláthatatlan webdizájn, vagy az értékes tartalom hiánya, akad néhány kisebb malőr is, amin könnyedén elcsúszhat oldalunk látogatottsága.

A legtöbb ezek közül azonban olyan apróság, melyet kis odafigyeléssel és némi időráfordítással könnyedén orvosolhatunk.

Mire kell figyelnünk a honlapkészítés során?

A weboldalad nem mobilbarát

A weboldalad nem jól olvasható mobilon vagy tableten? Egyszerűen nem alkalmazkodik a látogató képernyőjéhez? Ez az egyik legnagyobb hiba amit elkövethetsz honlapkészítés során. Ma már nem előny, hanem alapkövetelmény a mobilbarát weboldal! Ha nem reszponzív, azaz mobilbarát a weboldalad, akkor a nem számítógépet használó látogatókat egyszerűen elvesztetted. Ez pedig manapság már több mint a lehetséges látogatóidnak a fele, ezt egyszerűen nem engedheted meg magadnak.

Kicsit bővebben körbejártuk a témát ebben a cikkünkben: Miért fontos hogy weboldalad mobilbarát legyen?

Akadozó, vagy lassú betöltés

Az átlag internet-felhasználó általában nem szeret várni az általa választott tartalomra, mindent akar, és azt pedig, ha lehet, most azonnal. Éppen ezért egy adott tartalom betöltési idejét illetően türelme alig terjed tovább pár másodpercnél. Ha honlapunk lassú, nagyobb eséllyel veszítjük el potenciális olvasóinkat.

A betöltési sebesség ugyan több tényezőtől is függ, azonban legjobban a túlzottan nagyméretű illusztrációk, vagy a feleslegesen betöltött pluginek képesek leszívni a gyorsaságból.

Gyenge minőségű képek

Sokan esnek bele abba a hibába, hogy alapvetően értékes szöveges tartalmaikat színvonalas, jogtiszta illusztrációk helyett innen-onnan összegyűjtött, gyenge minőségű fotókkal, esetleg saját, amatőr felvételeikkel illusztrálják. Azonban fontos megjegyeznünk, hogy a vizuális tartalom színvonala legalább annyira fontos a látogatók hatásos megszólítása érdekében, mint a letisztult webdesign.

Minél csábítóbb ugyanis a honlapunk megjelenése, annál nagyobb magabiztosságot és megbízhatóságot sugároz a látogatók irányába.

Felugró ablakok tömkelege

Ugye mindnyájunknak ismerős az a szituáció, amikor egy megnyitott tartalommal együtt legalább egy, aktuális akciókat és kihagyhatatlan ajánlatokat népszerűsítő, a közösségi médiafelületek követését felajánló ablak is megnyílik a böngészőnkben? Az ilyesfajta hirdetésekkel nincs semmi probléma, egészen addig, míg mennyiségüket és minőségüket illetően nem válnak frusztrálóvá.

Érdemes tudomásul vennünk, hogy a látogatók nem kedvelik az agresszív marketing-technikákat, és az egymást követő felugró ablakok tömkelege jóval többet árthat üzletünknek, mint amennyit egyébként használna.

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Ajánlott bejegyzések

2023. október 16.

A TikTok újraírta a játékszabályokat, hogy hogyan viszonyulunk a közösségi médiához. Népszerűsége egyre inkább befolyásolja a többi közösségi hálózat fejlődését. A több mint 1 milliárd aktív felhasználóval rendelkező platform havonta egyre több aktív felhasználót vonz. Egy felhasználó átlagosan napi 52 percet tölt el az alkalmazásban, ami rengeteg. Ebben a cikkben megtudhatod, hogyan érdemes vélekednek a TikTok stratégiáiról és néhány olyan kampányról, amelyek vírusszerűen terjedtek ezen a platformon.

2020. március 18.

A felhasználói élmény és az ügyfélélmény, amik első ránézésre hasonlónak tűnnek, mégis rengeteg dologban térnek el egymástól. De mit jelent pontosan ez a két fogalom, és mit érdemes róluk tudni, ha hatékonyan szeretnénk használni őket saját weboldalunk felépítése során? Most megmutatjuk!

Népszerű bejegyzések