Utolsó frissítés: Szerző: Heveli Edwin
Sokan gondolják úgy, hogy a közösségi média korában vállalkozásuknak felesleges saját üzleti honlapot készíteniük. Miért költenének a tervezésre és a karbantartásra, ha a Facebook-on és az Instagram-on ingyen is jelen lehetnek?
Az igazság az, hogy ezek a platformok valóban remek lehetőséget kínálnak az online jelenlétre, egy komoly vállalkozás számára azonban önmagukban még nem elegendőek. Most azt is megmutatjuk neked, hogy miért!
Bármilyen üzletágban is tevékenykedik vállalkozásod, a versenytársak jelenléte gyakorlatilag elkerülhetetlen. Ha új belépőként jelensz meg a piacon, akkor pedig számolnod kell azzal, hogy a konkurens cégek többsége minden lehetséges csatornán jelen lesz, és ott próbálja meg elhalászni előled az ügyfeleket, ahol csak tudja.
A közösségi médiában való aktív jelenlét éppen ezért fontos, azonban nem minden. Egy jól megtervezett, saját weboldal segít abban, hogy kitűnj a versenytársak tengeréből, és amilyen hamar csak lehet, a piaci verseny élére tornázd magad.
Ennek érdekében persze fontos, hogy honlapod megjelenését, tartalmát és funkcionalitását tekintve is olyan pluszt nyújtson a látogatóknak, hogy ha vásárlásra kerül a sor, akkor egyértelműen téged válasszanak a konkurenciával ellentétben.
A nagy keresőmotorok egyik legnagyobb előnye, hogy akár egyetlen kulcsszó beírásával is oldalak százait dobják fel, melyek megoldást kínálhatnak egy adott problémákra.
Szakemberek által bizonyított tény azonban, hogy egy átlagos felhasználó legfeljebb a Google találati lista harmadik oldaláig jut el abban az esetben, ha sürgősen szüksége van valamire.
Egy jól megtervezett és karbantartott, profi tartalommal ellátott, és nem utolsó sorban SEO szempontból megfelelően kivitelezett üzleti weboldal segít abban, hogy a te vállalkozásod is a találati listák élén végezzen.
Ennek megfelelően egy profi módon optimalizált honlap rengeteg új érdeklődőt vonz, akikből nagy eséllyel lehet a későbbiek során új, hűséges vásárló vagy üzleti partner.
Kár lenne tagadni, hogy egy profi felépítésű, trendi megjelenésű weboldal a legjobb eszköze annak, hogy leendő és meglévő ügyfeleink számára megmutassuk azt, hogy valódi profik, igazi szakemberek vagyunk.
Üzleti weboldalunk ugyanis az a felület, mely megjelenésében és funkcióiban is egyéni igényeinkre szabva képes vállalkozásunkat megfelelő módon reprezentálni az interneten.
Abban az esetben, ha nem rendelkezünk hivatalos weboldallal, vagy meglévő honlapunk silány kivitelezésű, a látogatók nem szavaznak nekünk bizalmat és hamar elpártolhatnak tőlünk.
Egy minőségi üzleti weboldal azonban képes megfogni azokat is, akik korábban még nem találkoztak márkánkkal, azonban első ránézésre is megbízható, profi megoldást keresnek aktuális problémáikra.
Habár a márkaépítés a közösségi média platformjain is remekül megoldható, sajnos egy Facebook oldal vagy egy Instagram profil lehetőségei továbbra is meglehetősen limitáltak. A megjelenés testreszabására és az egyéni funkciók hozzáadására nincs lehetőségünk, ez pedig rengeteg lehetőségtől fosztja meg vállalkozásunkat.
Összességében elmondható tehát, hogy egy profi üzleti weboldal nem csak a nagy cégek, de a kis-és középvállalkozások számára is jó befektetés lehet.
És habár a tervezés és a fejlesztés költségei elsőre soknak tűnhetnek, érdemes tudnod, hogy ez az összeg hosszú távon nagy valószínűséggel kamatostól megtérül majd, hiszen egy profi honlap segít nem csak az új ügyfelek megszerzésében, de azok megtartásában is segítségedre lesz.
Annak érdekében azonban, hogy üzleti weboldalad ne csak jól mutasson a neten, de megbízhatóan is működjön, érdemes a fejlesztést és a karbantartást is igazi szakemberekből álló, profi csapatra bíznod!
Címkék
2019. október 28.
A feladat összetettsége és a hosszú távú kiadások minimalizálása egyértelműen az egyedi tervezésű honlapok mellett szólnak, azonban akad még néhány olyan szempont, melyeket szintén érdemes fontolóra venned, ha felmerülne a kérdés, hogy magad tervezd-e az oldalad, vagy pedig profikra bízd a munkát. Hogy mik ezek? Most megmutatjuk!
2022. augusztus 06.
A minap olvastam egy bejegyzést egy marketing csoportban, ahol egy weboldal tulajdonos tette fel az alábbi kérdést. „Miért nem jelenik meg a webhelyem a Google-ban? Rengeteg órát töltöttünk a weboldal elkészítésével, de nincs organikus forgalom, és még ha beírom is a márkanevünket, sem jön be semmi...”