Utolsó frissítés: Szerző: Heveli Edwin
Az egyik dolog, amit meg kell tenned, mielőtt rátérnél a tényleges tervezésre, az, hogy elemzed a 2022-es ünnepi szezont. Figyelembe kell venned a jól és rosszul sikerült dolgokat, a váratlan problémákat, az elért eredményeket, és azt is, hogy mi volt a stratégiád.
Mindezen részletek megállapítása után láthatod, hogy min kell javítani, milyen gyakorlatokat kell betartani, mi lenne a megoldás a múltban felmerült problémákra.
Az online vásárlás továbbra is fölényt élvez a fizikaival szemben. Véget értek azok az idők, amikor egyik üzletből a másikba sétáltunk, hogy megtaláljuk a legmegfelelőbb ajándékokat szeretteinknek. Egyre többen egyik webhelyről a másikra navigálnak, hogy időt és pénzt spóroljanak.
Ilyen körülmények között cégtulajdonosként feltétlenül szükséges, hogy a weboldal készen álljon a felhasználói lavinára. Most van itt a tökéletes alkalom a szükséges frissítések elvégzésére, de az esetleges hibák kezelésére is, hogy zökkenőmentesen működjön és képes legyél kezelni a nagyszámú vásárlót.
Gondoskodnod kell arról, hogy minden fizetésfeldolgozási problémát megoldj, hogy ne legyenek olyan váratlan események, amelyek megzavarják a webhely működését és befolyásolják a fogyasztói élményt.
Ne felejtsed el frissíteni a szállítással, visszaküldéssel, fizetési szabályzattal, promóciós árakkal és hasonlókkal kapcsolatos információkat. Egy opcionális elem, amelyet minden bizonnyal értékelni fognak, hogy olyan szezonális témát válassz, amely a felhasználót ünnepi hangulatba hozza.
Az ünnepi időszakra szabott digitális marketingstratégia nélkül meglehetősen nehéz lesz felkelteni és megtartani a célközönség figyelmét. Ebben az időszakban minden alkotóelem rendkívül fontos, és okosan használva meglepő eredményeket hozhat, mint például:
A fentebb kiemeltek mellett ne feledkezz meg az ünnepek hangulatáról, a csapat állandó biztatásáról, de a szórakozásról sem! Ha örömmel csinálsz valamit, az eredmények ezzel arányosak lesznek!
Ha pedig segítségre van szükséged a weboldalad karbantartásával kapcsolatban, keress minket bizalommal!
Címkék
2022. május 04.
A SEO szerepe az elmúlt években mérvadóvá vált. A sikeres marketing stratégia alapvető része, hogy weboldaladat organikusan is megtalálják az ügyfelek. Azt már most érdemes tudnod, hogy ha weboldalad nincs megfelelően keresőoptimalizálva és nem gyártasz folyamatosan tartalmakat, akkor láthatatlan leszel a keresőben. Pontosan miben tud segíteni egy szakértő? Olvasd el a cikkünket!
2019. január 21.
A sikerhez nem elég egyszer elkészíteni egy weboldalt, folyamatosan karban kell tartanod és frissítened is kell. A hétről hétre megjelenő új technikák, különböző frissítések odafigyelést igényelnek, hiszen ha nem foglalkozunk velük, oldalunk könnyen elavulttá, lassúvá, vagy akár támadhatóvá is válhat. Most megmutatjuk négy egyértelmű jelét annak, hogy honlapod elavult, és átalakításra szorul.