Utolsó frissítés: Szerző:

Hogyan készítsd fel vállalkozásodat a 2023-as karácsonyi szezonra?

1. Kezdd egy alapos elemzéssel

Az egyik dolog, amit meg kell tenned, mielőtt rátérnél a tényleges tervezésre, az, hogy elemzed a 2022-es ünnepi szezont. Figyelembe kell venned a jól és rosszul sikerült dolgokat, a váratlan problémákat, az elért eredményeket, és azt is, hogy mi volt a stratégiád.

Mindezen részletek megállapítása után láthatod, hogy min kell javítani, milyen gyakorlatokat kell betartani, mi lenne a megoldás a múltban felmerült problémákra.

2. Készítsd elő weboldalad!

Az online vásárlás továbbra is fölényt élvez a fizikaival szemben. Véget értek azok az idők, amikor egyik üzletből a másikba sétáltunk, hogy megtaláljuk a legmegfelelőbb ajándékokat szeretteinknek. Egyre többen egyik webhelyről a másikra navigálnak, hogy időt és pénzt spóroljanak.

Ilyen körülmények között cégtulajdonosként feltétlenül szükséges, hogy a weboldal készen álljon a felhasználói lavinára. Most van itt a tökéletes alkalom a szükséges frissítések elvégzésére, de az esetleges hibák kezelésére is, hogy zökkenőmentesen működjön és képes legyél kezelni a nagyszámú vásárlót.

Gondoskodnod kell arról, hogy minden fizetésfeldolgozási problémát megoldj, hogy ne legyenek olyan váratlan események, amelyek megzavarják a webhely működését és befolyásolják a fogyasztói élményt.

Ne felejtsed el frissíteni a szállítással, visszaküldéssel, fizetési szabályzattal, promóciós árakkal és hasonlókkal kapcsolatos információkat. Egy opcionális elem, amelyet minden bizonnyal értékelni fognak, hogy olyan szezonális témát válassz, amely a felhasználót ünnepi hangulatba hozza.

3. Módosítsd digitális marketingstratégiádat

Az ünnepi időszakra szabott digitális marketingstratégia nélkül meglehetősen nehéz lesz felkelteni és megtartani a célközönség figyelmét. Ebben az időszakban minden alkotóelem rendkívül fontos, és okosan használva meglepő eredményeket hozhat, mint például:

  • Közösségi média marketing – ha a márkád még nem rendelkezik szilárd közösségi médiával, itt az ideje, hogy megtedd a szükséges lépéseket ennek érdekében. A közösségi média platformok tökéletes helyet biztosítanak a jelenlegi közönséggel való kommunikációhoz, de új ügyfelek eléréséhez is hozzásegítenek. Ezen kívül az oldalaira érkező felhasználók a weboldaladra irányíthatók, így növelve a forgalmat
  • E-mail marketing – lehetőség az eladások maximalizálására, de sikere nagymértékben függ attól, hogy milyen tartalmat osztasz meg rajta keresztül. Néhány érdekes téma, amelyet érdemes felvenni az ünnepi hírlevelébe is: vonzó ajánlatok, kedvezményes kuponok vagy további előnyök a hűséges ügyfelek számára.
  • Google Shopping hirdetések – a vásárlási hirdetések igazán remek módjai annak, hogy felhívják termékeidre és szolgáltatásaidra a fogyasztók figyelmét. Azért ajánljuk őket, mert vonzzák a tekintetet a látványnak köszönhetően, de azért is, mert lehetővé teszik a fogyasztók számára, hogy valós időben hasonlítsák össze a különböző webhelyek termékeit. Ilyen feltételek mellett, ha egy felhasználó belép a webhelyedre, sokkal valószínűbb, hogy vásárolni fog nálad.

A fentebb kiemeltek mellett ne feledkezz meg az ünnepek hangulatáról, a csapat állandó biztatásáról, de a szórakozásról sem! Ha örömmel csinálsz valamit, az eredmények ezzel arányosak lesznek!

Ha pedig segítségre van szükséged a weboldalad karbantartásával kapcsolatban, keress minket bizalommal!

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Ajánlott bejegyzések

2020. február 13.

Mi az a meta leírás? A meta description nem csak a keresőoptimalizálás szempontjából fontos, mégis nagyban hozzájárulhat egy weboldal elérésének hatékony növeléséhez. De mi is egész pontosan az a meta leírás, és miért fontos, hogy saját weboldalunkon is használjuk? Megmutatjuk, hogyan írd meg úgy, hogy a lehető legtöbb látogatót vonzza weboldaladra!

2019. június 20.

A vevőnek mindig igaza van! –tartja a régi mondás, azonban a legjobb szakemberek esetében is akadnak olyan kérések, melyektől pillanatok alatt kitörheti őket a frász. Nincs ez másképp természetesen a weboldalfejlesztők és designerek körében sem. Most mutatunk nektek négy olyan, visszatérő kérést, melyeket érdemes nagyívben elkerülni, hiszen még a sokat látott, tapasztalt tervezőknek is azonnal égnek áll tőlük a haja!

Népszerű bejegyzések