Utolsó frissítés: Szerző: Heveli Edwin
Az egyik dolog, amit meg kell tenned, mielőtt rátérnél a tényleges tervezésre, az, hogy elemzed a 2022-es ünnepi szezont. Figyelembe kell venned a jól és rosszul sikerült dolgokat, a váratlan problémákat, az elért eredményeket, és azt is, hogy mi volt a stratégiád.
Mindezen részletek megállapítása után láthatod, hogy min kell javítani, milyen gyakorlatokat kell betartani, mi lenne a megoldás a múltban felmerült problémákra.
Az online vásárlás továbbra is fölényt élvez a fizikaival szemben. Véget értek azok az idők, amikor egyik üzletből a másikba sétáltunk, hogy megtaláljuk a legmegfelelőbb ajándékokat szeretteinknek. Egyre többen egyik webhelyről a másikra navigálnak, hogy időt és pénzt spóroljanak.
Ilyen körülmények között cégtulajdonosként feltétlenül szükséges, hogy a weboldal készen álljon a felhasználói lavinára. Most van itt a tökéletes alkalom a szükséges frissítések elvégzésére, de az esetleges hibák kezelésére is, hogy zökkenőmentesen működjön és képes legyél kezelni a nagyszámú vásárlót.
Gondoskodnod kell arról, hogy minden fizetésfeldolgozási problémát megoldj, hogy ne legyenek olyan váratlan események, amelyek megzavarják a webhely működését és befolyásolják a fogyasztói élményt.
Ne felejtsed el frissíteni a szállítással, visszaküldéssel, fizetési szabályzattal, promóciós árakkal és hasonlókkal kapcsolatos információkat. Egy opcionális elem, amelyet minden bizonnyal értékelni fognak, hogy olyan szezonális témát válassz, amely a felhasználót ünnepi hangulatba hozza.
Az ünnepi időszakra szabott digitális marketingstratégia nélkül meglehetősen nehéz lesz felkelteni és megtartani a célközönség figyelmét. Ebben az időszakban minden alkotóelem rendkívül fontos, és okosan használva meglepő eredményeket hozhat, mint például:
A fentebb kiemeltek mellett ne feledkezz meg az ünnepek hangulatáról, a csapat állandó biztatásáról, de a szórakozásról sem! Ha örömmel csinálsz valamit, az eredmények ezzel arányosak lesznek!
Ha pedig segítségre van szükséged a weboldalad karbantartásával kapcsolatban, keress minket bizalommal!
2023. november 29.
Amikor honlapkészítésről van szó, sokan nincsenek tisztában azzal, milyen weboldaltípusok léteznek. Többek között ez az oka annak, hogy nem igazán tudják megfogalmazni, mire is lenne szükségük. Te is szeretnél egyedi honlapot, de nem tudod, hogy milyen lehetőségeid vannak? Akkor olvasd el cikkünket!
2024. július 08.
Ma már szinte minden vállalkozásnak van weboldala. Legyen szó akár egy szolgáltatóról – például fodrászról, ügyvédről vagy grafikusról –, termelő/gyártó cégről vagy webshopról, a saját honlap már elengedhetetlen feltétele az üzleti érvényesülésnek. Azonban attól, hogy van egy többé-kevésbé működő és üzemelő weboldal a cég tarsolyában, még nem feltétlenül jelenti azt, hogy az hatékony és segít elérni az üzleti célokat. Éppen ezért a nagy kérdés az, hogy: mikor van itt az ideje egy új weboldalnak?
Népszerű bejegyzések