Hogyan készítsd fel vállalkozásodat a 2023-as karácsonyi szezonra?

Utolsó frissítés: Szerző:

Hogyan készítsd fel vállalkozásodat a 2023-as karácsonyi szezonra?

1. Kezdd egy alapos elemzéssel

Az egyik dolog, amit meg kell tenned, mielőtt rátérnél a tényleges tervezésre, az, hogy elemzed a 2022-es ünnepi szezont. Figyelembe kell venned a jól és rosszul sikerült dolgokat, a váratlan problémákat, az elért eredményeket, és azt is, hogy mi volt a stratégiád.

Mindezen részletek megállapítása után láthatod, hogy min kell javítani, milyen gyakorlatokat kell betartani, mi lenne a megoldás a múltban felmerült problémákra.

2. Készítsd elő weboldalad!

Az online vásárlás továbbra is fölényt élvez a fizikaival szemben. Véget értek azok az idők, amikor egyik üzletből a másikba sétáltunk, hogy megtaláljuk a legmegfelelőbb ajándékokat szeretteinknek. Egyre többen egyik webhelyről a másikra navigálnak, hogy időt és pénzt spóroljanak.

Ilyen körülmények között cégtulajdonosként feltétlenül szükséges, hogy a weboldal készen álljon a felhasználói lavinára. Most van itt a tökéletes alkalom a szükséges frissítések elvégzésére, de az esetleges hibák kezelésére is, hogy zökkenőmentesen működjön és képes legyél kezelni a nagyszámú vásárlót.

Gondoskodnod kell arról, hogy minden fizetésfeldolgozási problémát megoldj, hogy ne legyenek olyan váratlan események, amelyek megzavarják a webhely működését és befolyásolják a fogyasztói élményt.

Ne felejtsed el frissíteni a szállítással, visszaküldéssel, fizetési szabályzattal, promóciós árakkal és hasonlókkal kapcsolatos információkat. Egy opcionális elem, amelyet minden bizonnyal értékelni fognak, hogy olyan szezonális témát válassz, amely a felhasználót ünnepi hangulatba hozza.

3. Módosítsd digitális marketingstratégiádat

Az ünnepi időszakra szabott digitális marketingstratégia nélkül meglehetősen nehéz lesz felkelteni és megtartani a célközönség figyelmét. Ebben az időszakban minden alkotóelem rendkívül fontos, és okosan használva meglepő eredményeket hozhat, mint például:

  • Közösségi média marketing – ha a márkád még nem rendelkezik szilárd közösségi médiával, itt az ideje, hogy megtedd a szükséges lépéseket ennek érdekében. A közösségi média platformok tökéletes helyet biztosítanak a jelenlegi közönséggel való kommunikációhoz, de új ügyfelek eléréséhez is hozzásegítenek. Ezen kívül az oldalaira érkező felhasználók a weboldaladra irányíthatók, így növelve a forgalmat
  • E-mail marketing – lehetőség az eladások maximalizálására, de sikere nagymértékben függ attól, hogy milyen tartalmat osztasz meg rajta keresztül. Néhány érdekes téma, amelyet érdemes felvenni az ünnepi hírlevelébe is: vonzó ajánlatok, kedvezményes kuponok vagy további előnyök a hűséges ügyfelek számára.
  • Google Shopping hirdetések – a vásárlási hirdetések igazán remek módjai annak, hogy felhívják termékeidre és szolgáltatásaidra a fogyasztók figyelmét. Azért ajánljuk őket, mert vonzzák a tekintetet a látványnak köszönhetően, de azért is, mert lehetővé teszik a fogyasztók számára, hogy valós időben hasonlítsák össze a különböző webhelyek termékeit. Ilyen feltételek mellett, ha egy felhasználó belép a webhelyedre, sokkal valószínűbb, hogy vásárolni fog nálad.

A fentebb kiemeltek mellett ne feledkezz meg az ünnepek hangulatáról, a csapat állandó biztatásáról, de a szórakozásról sem! Ha örömmel csinálsz valamit, az eredmények ezzel arányosak lesznek!

Ha pedig segítségre van szükséged a weboldalad karbantartásával kapcsolatban, keress minket bizalommal!

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Ajánlott bejegyzések

2023. november 29.

Melyik weblaptípus lesz a neked való?

Amikor honlapkészítésről van szó, sokan nincsenek tisztában azzal, milyen weboldaltípusok léteznek. Többek között ez az oka annak, hogy nem igazán tudják megfogalmazni, mire is lenne szükségük. Te is szeretnél egyedi honlapot, de nem tudod, hogy milyen lehetőségeid vannak? Akkor olvasd el cikkünket!

2024. július 08.

8 ok, amikor az új weboldal a megoldás

Ma már szinte minden vállalkozásnak van weboldala. Legyen szó akár egy szolgáltatóról – például fodrászról, ügyvédről vagy grafikusról –, termelő/gyártó cégről vagy webshopról, a saját honlap már elengedhetetlen feltétele az üzleti érvényesülésnek. Azonban attól, hogy van egy többé-kevésbé működő és üzemelő weboldal a cég tarsolyában, még nem feltétlenül jelenti azt, hogy az hatékony és segít elérni az üzleti célokat. Éppen ezért a nagy kérdés az, hogy: mikor van itt az ideje egy új weboldalnak?

Népszerű bejegyzések